Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 498 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 985 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Григорівна Мотузка |
| Телефон: | +380442571274 |
| E-mail: | lyubov-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
3 |
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «1.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).» 2) Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору)». У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку про наявність аналогічного договору в якій зазначив, аналогічний Договір №27 від 21.06.23. Своєю чергою до Довідки Учасником надано: - Договір 27 від 21.06.23. в якому пп. 17.1 пункту 17 зазначено, що невід’ємною частиною цього договору є: Додаток №4 – Календарний графік. Проте, даний додаток в складі пропозиції Учасника відсутній. Отже, чітка вимога Замовника щодо надання договору з усіма додатками Учасником не виконана. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Додаток 4 – календарний графік до Договору № 27 від 21.06.23. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2). Згідно з пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації та абзацом 16 пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 1. Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНЕЛЬ», що є юридичною особою, шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель зазначив наступну інформацію: «Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»». Виходячи з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Учасника є кінцеві бенефіціарні власники. Своєю чергою шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель Учасник не визначив, що кінцевий бенефіціарний власник Учасника не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». 2. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги абзацу 16 пункту 47 Особливостей, пункту 5 розділу 3 Тендерної документації та пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити інформацію, що кінцевий бенефіціарний власник Учасника не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», зокрема у вигляді довідки довільної форми. 3) Згідно з пп. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника /співвиконавця: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (зазначити суму (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника). Якщо учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, або взагалі не планує залучати субпідрядника/співвиконавця такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку в довільній формі» В складі пропозиції Учасника відсутня інформація у вигляді довідки про залучення до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію у вигляді довідки про залучення (або взагалі не планує залучати) до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця. або надати документи згідно з вимогами пп.3.1 п. 3. Додатку 1 до тендерної документації. 4) Згідно з пп. 5.3. п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: «На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом». Відповідно до даної вимоги в складі пропозиції Учасника відсутній договір на підтвердження права користування програмним комплексом «Експерт - Кошторис». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір на підтвердження права користування програмним комплексом «Експерт - Кошторис» або надати документи згідно з вимогою пп.5.3. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. 5) Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.7. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач Нелін Владислав Іванович П.І.Б. Нелін Владислав Іванович Країна: Україна РНОКПП: 3160613759 Організація (установа):ТОВ ГРАНЕЛЬ Код ЄДРПОУ: 38808393 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 20:37:11 01.05.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 5Е984D526F82F38F0400000027DBC80084FA3905 Тип носія особистого ключа:Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.7. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: 1) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом закупівлі є поточний та/або капітальний ремонт приміщення.». 2) Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).». 3) Згідно з пп. 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. » У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку від 28.04.2025р. за №3 про виконаний аналогічний договір (надалі – Довідка), в якій зазначив аналогічний договір №202 від 30.09.2024р. Своєю чергою до довідки Учасником надано вищезазначений аналогічний договір та додаткову угоду №1 до договору, яка є його невід’ємною частиною та зазначає зменшення ціни договору, а п. 4.2. складає ціну 510 577,00 грн. Отже, в Довідці від 28.04.2025р. №3 в колонці «Обсяги виконаних робіт у договірних цінах, грн.» зазначена сума не відповідає Акту виконаних робіт та пункту 4.2 Договору. А також Додаткова угода №1 не містить дату її підписання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку, з інформацією про виконаний аналогічний договір за предметом закупівлі в якій колонка «Обсяги виконаних робіт у договірних цінах, грн.» має відповідати Акту виконаних робіт та пункту 4.2 Договору. №202 від 30.09.2024р. та надати додаткову угоду №1 яка має містити дату підписання. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2., 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2). Згідно з п. 5.4. розділу 5 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Договір між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інший документ, який дає право Учаснику це зробити.» Учасник в складі пропозиції надав договір № 606130/16 на приймання і захоронення відходів від «01» березня 2025 року, проте, пункт 12.1. розділу 12 даного договору не відповідає даті укладання договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Договір № 606130/16 від «01» березня 2025 року, який має відповідати даті дії договору, яка дає право учаснику надати послугу, або надати документи згідно з вимоги п. 5.4. розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. 3). Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.7. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач: Охват Олексій Дмитрович П.І.Б: Охват Олексій Дмитрович Країна: Україна РНОКПП: 2381405732 Організація (установа): Приватне підприємство «ВІКТОРІЯ ДІМ» Код ЄДРПОУ: 33782230 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для піпису від Надавача): 17:52:15 29.04.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 0895FЕ0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.7. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.