Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 498 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 490 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 06670569 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мошківська Наталія |
| Телефон: | 380979973641 |
| E-mail: | ovruch_nataliia@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11106, Україна, Житомирська область,Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7 |
6 |
Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХI» (код ЄДРПОУ 30310563) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі № UA-2025-04-23-012574-a «Поточний ремонт приміщень будівлі, розташованої за адресою: вулиця Тараса Шевченка, будинок №74, місто Овруч, Житомирської області під розміщення осередку вивчення навчального предмета/інтегрованого курсу "Захист України" ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХI» у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2025-04-23-012574-a «Поточний ремонт приміщень будівлі, розташованої за адресою: вулиця Тараса Шевченка, будинок №74, місто Овруч, Житомирської області під розміщення осередку вивчення навчального предмета/інтегрованого курсу "Захист України" ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Відповідно п. 8 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям або письмове пояснення». Відповідно п.7.18 Додатку 2 Тендерної документації, передбачено надання у складі документів тендерних пропозицій учасників: « Копії діючих сертифікатів: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та у сфері акредитації якого наявні наведені вище стандарти. У якості підтвердження акредитації учасники мають надати атестат про акредитацію Органу з сертифікації (з додатком – сфера акредитації), при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним Органом сертифікації оцінки систем менеджменту за видами діяльності та стандартами, що зазначені у сертифікатах відповідності. Учасник має також надати звіти про проведений аудит (або про наглядовий аудит/технічний нагляд), або інший документ, що підтверджує проведення аудиту акредитованим Національним агенством з акредитації України Органом з сертифікації у випадку, коли період після видачі сертифікатів, або звітів про проведення попереднього аудиту (або про наглядовий аудит/технічний нагляд) складає рік чи більше». Повідомляємо, що у наданих Вами, ТОВ «ІНБУД-ХХI», документах та/або інформації не міститься оновлена інформація по сертифікату - ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) – а саме, щодо звіту про проведений аудит (або про наглядовий аудит/технічний нагляд) або інший документ, що підтверджує проведення аудиту акредитованим Національним агенством з акредитації України Органом з сертифікації у випадку, коли період після видачі сертифікатів, або звітів про проведення попереднього аудиту (або про наглядовий аудит/технічний нагляд) складає рік чи більше, або відповідне письмове пояснення про неможливість подання такого звіту. Зазначаємо, наданий Вами Звіт №230509.01/СЕМ від 08 лютого 2024 року, що на дату подання тендерної пропозиції складає більше року. В зв’язку з вищевикладеним, для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в документах, які подані учасником ТОВ «ІНБУД-ХХI» в тендерній пропозиції, відповідно п. 43 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати належним чином оформлені: 1. Скановані кольорові копії: звіту про проведений аудит (або про наглядовий аудит/технічний нагляд), або інший документ, що підтверджує проведення аудиту акредитованим Національним агенством з акредитації України Органом з сертифікації у випадку, коли період після видачі сертифікатів, або звітів про проведення попереднього аудиту (або про наглядовий аудит/технічний нагляд) складає рік чи більше, або відповідне письмове пояснення про неможливість подання такого звіту. Завантажити їх через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ( кеп ) Н. Мошківська
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.