Закупівлю оголошено - 22-04-2025, 21:27. Дата останніх змін - 12-05-2025, 11:00

Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-сп... Державна закупівля - UA-2025-04-22-011500-a Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні від замовника КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» від 4/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-22-011500-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-05-000432-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 21:27
по 27-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 21:27
по 30-04-2025, 21:32
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1569049.43
1 569 049,43 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 845,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
ЄДРПОУ:03768026 Досьє YouControl
Контактна особа:Черевко Микола Васильович
Телефон:+380503581024
E-mail:sportkomplex2011@ukr.net
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт приміщень 1 по ...
1 569 049,43 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Білдінг Солюшнз"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Мишуги, 9, офіс 23, 02140, Мирошніченко Анна
Остаточна пропозиція:
1 519 399,25 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-05-2025, 15:22
Період подачі оскарження:
по 11-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-05-25, 11:33:07
24

Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВ "Білдінг Солюшнз", тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 1 до Тендерної документації зазначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Згідно з пунктом 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати і надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг. Перелік обладнання, яке буде використовуватись Учасником під час надання послуг, зазначено у кошторисних документах Учасника у складі тендерної пропозиції, а саме: в підсумковій відомості ресурсів. Учасник в ПВР визначив, що планує під час надання послуг використовувати лебідки електричні, проте, в наданій Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформація про лебідки електричні – відсутня. Відсутній також і документ на це обладнання, що підтверджує право власності або оренди або лізингу, або оборотно-сальдова відомість із зазначеними в ній лебідками електричними. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг, з врахуванням зауваження, та надати документ на це обладнання, що підтверджує право власності або оренди або лізингу, або оборотно-сальдова відомість із зазначеними в ній лебідками електричними. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-05-25, 11:33:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-22-011500-a-a1
Номер договору:
12/05/25
Дата підписання договору:
12-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-05-2025 по 31-12-2025
1 506 909,90 UAH
Ціна договору
1 255 758,25 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Білдінг Солюшнз"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 519 399,25 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідряники залучатися не будуть
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 08:56:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.3.1. Довідка, в якій зазначається наступна інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (далі – Довідка), визначених у технічних вимогах, за формою: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, підпис, печатка (у разі використання), П.І.Б. керівника або уповноваженої особи , На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. На підтвердження власного офісу, складу, обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, Учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання, матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю, документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.2.1. Довідка, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою: № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, підпис, печатка (у разі використання), П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Примітка: Учасник має зазначити про наявність (за штатом або на договірних умовах або на інших умовах): - інженерно-технічних працівників (головний інженер, виконроб, сертифікований інженер з охорони праці; сертифікований інженер проектно-кошторисних робіт), працівників робітничих професій. Загальна кількість працівників має становити не менше 5 осіб - Копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. - Копії дипломів про освіту для інженерно-технічних працівників. - Копія кваліфікаційного сертифіката інженера проектно-кошторисних робіт. - Копія кваліфікаційного сертифіката інженера - проектувальника
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним є договір на виконання робіт з поточного ремонту за предметом закупівлі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 1.1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - оригінал або копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 21:27:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 21:27:26
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено22-04-2025, 21:29:34
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 21:44:09
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.3.1. Довідка, в якій зазначається наступна інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (далі – Довідка), визначених у технічних вимогах, за формою: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, підпис, печатка (у разі використання), П.І.Б. керівника або уповноваженої особи , На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. На підтвердження власного офісу, складу, обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, Учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання, матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю, документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.2.1. Довідка, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою: № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, підпис, печатка (у разі використання), П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Примітка: Учасник має зазначити про наявність (за штатом або на договірних умовах або на інших умовах): - інженерно-технічних працівників (головний інженер, виконроб, сертифікований інженер з охорони праці; сертифікований інженер проектно-кошторисних робіт), працівників робітничих професій. Загальна кількість працівників має становити не менше 5 осіб - Копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. - Копії дипломів про освіту для інженерно-технічних працівників. - Копія кваліфікаційного сертифіката інженера проектно-кошторисних робіт. - Копія кваліфікаційного сертифіката інженера - проектувальника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень 1 поверху (№23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 31) будівлі Спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (літ. "Г") учбово-спортивної бази "Спартак'', КП "Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилiвська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним є договір на виконання робіт з поточного ремонту за предметом закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 1.1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - оригінал або копію документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 21:27:24
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ