Закупівлю оголошено - 22-04-2025, 17:31. Дата останніх змін - 23-06-2025, 09:59

«Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»

«Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»... Державна закупівля - UA-2025-04-22-006292-a «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі» від замовника Управління капітального будівництва Одеської міської ради від 4/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-22-006292-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-22-007925-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 17:31
по 23-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 17:31
по 26-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
167280500
167 280 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:836 402,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:800 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління капітального будівництва Одеської міської ради
ЄДРПОУ:04056902 Досьє YouControl
Контактна особа:Висоцький Юрій Анатолійович
Телефон:380487407280
E-mail:zakupki.uks@gmail.com
Місцезнаходження:
65091, Україна, Одеська область,Одеса, Комітетська, 10-А
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт берегоукрі ...
167 280 500 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»

1
лот
65000 Україна Одеська область Одеса від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія
по 31-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-05-2025 по 24-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Іович Олег Олександрович
Остаточна пропозиція:
166 900 658,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-06-2025, 16:45
Період подачі оскарження:
по 09-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-06-25, 15:30:36
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На підставі частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі ” від 25.12.2015 року № 922 – VІІІ (зі змінами) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 24-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-06-25, 15:58:27
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Надати календарний графік виконання робіт відповідно до тендерної документації (вимога передбачена п 4.5 Загальні положення Тендерної документації); - Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Надати підтвердження щодо працівників Куць С.Б., Сліпецького О.Д. (вимога передбачена п 2 Додаток № 1 до тендерної документації). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога передбачена п 4.5 Загальні положення Тендерної документації. - вимога передбачена п 2 Додаток № 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати календарний графік виконання робіт відповідно до оголошення (вимога передбачена п 4.5 Загальні положення Тендерної документації). - Надати підтвердження щодо працівників Куць С.Б., Сліпецького О.Д. (вимога передбачена п 2 Додаток № 1 до тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-06-25, 15:58:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-22-006292-a-a1
Номер договору:
16-25/П
Дата підписання договору:
18-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-06-2025 по 31-12-2026
166 900 658,40 UAH
Ціна договору
139 083 882 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
166 900 658,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Планується залучення субпідрядника в обсязі значно меншому ніж 20% відсотків від вартості договору про закупівлю. Детальніша інформація в наданих документах тендерної пропозиції.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 15:40:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
100
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
8
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. 1. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
(Аналогічним вважається виконаний договір, в рамках якого Учасником виконувались роботи збудівництва/реконструкції/капітального ремонту берегоукріпленьузбереж/пляжів/дамб/інженерних гідротехнічних споруд). 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими оригіналами або копіями документів: зазначеного договору; відгука від замовника або генерального підрядника/підрядника/субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку(що буде датовано не раніше дати підписання останніх наданих Учасником у складі пропозиції довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Ф.КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в) до аналогічного договору, за яким надається відгук, містити інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень; усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Ф.КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в). Учасник наданими у складі тендерної пропозиціїактами приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в) має підтвердити позитивний досвід виконання наступних видів робіт: - Демонтаж/підняття з-під/із води з/б елементів/плит/паль/інших уламків або частин залізобетонних конструкцій; - Зрубування/демонтаж масивів з блоківволновідбійної (хвилевідбійної) стінки/розбирання конструкцій волновідбійних (хвилевідбійних) блоків; - Розроблення/розробка ґрунту в траншеях та котлованахекскаваторами; - Відсипання з берега в закритій акваторії щебеню/каменю/піску/ґрунту; - Розрівнювання під водою водолазамищебеневих постелей; - Улаштування бетонної підготовки під час улаштування хвилевідбійної стінки/хвилевідбійних блоків; - Улаштування монолітних ділянок хвилевідбійної стінки/установлення бетонних/залізобетонних (хвилевідбійних) блоків.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за 2024 рік: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; 1.5. Примітки до фінансової звітності; 2. Інформаційну довідку-підтвердження про наявність обсягу річного доходу (виручки за 2024 рік) у розмірі, що є не меншою ніж 85% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-04-2025, 17:35:39
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-05-2025, 16:51:14
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:31:17
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 16:50:15
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:28:11
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено22-04-2025, 17:24:28
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:26:04
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено22-04-2025, 14:46:01
                Тендерна документація
                публічний Видалено01-05-2025, 16:49:32
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:25:39

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  100
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  5. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  100
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за 2024 рік: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; 1.5. Примітки до фінансової звітності; 2. Інформаційну довідку-підтвердження про наявність обсягу річного доходу (виручки за 2024 рік) у розмірі, що є не меншою ніж 85% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:30:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - (Аналогічним вважається виконаний договір, в рамках якого Учасником виконувались роботи збудівництва/реконструкції/капітального ремонту берегоукріпленьузбереж/пляжів/дамб/інженерних гідротехнічних споруд). 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими оригіналами або копіями документів: зазначеного договору; відгука від замовника або генерального підрядника/підрядника/субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку(що буде датовано не раніше дати підписання останніх наданих Учасником у складі пропозиції довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Ф.КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в) до аналогічного договору, за яким надається відгук, містити інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень; усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Ф.КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в). Учасник наданими у складі тендерної пропозиціїактами приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в) має підтвердити позитивний досвід виконання наступних видів робіт: - Демонтаж/підняття з-під/із води з/б елементів/плит/паль/інших уламків або частин залізобетонних конструкцій; - Зрубування/демонтаж масивів з блоківволновідбійної (хвилевідбійної) стінки/розбирання конструкцій волновідбійних (хвилевідбійних) блоків; - Розроблення/розробка ґрунту в траншеях та котлованахекскаваторами; - Відсипання з берега в закритій акваторії щебеню/каменю/піску/ґрунту; - Розрівнювання під водою водолазамищебеневих постелей; - Улаштування бетонної підготовки під час улаштування хвилевідбійної стінки/хвилевідбійних блоків; - Улаштування монолітних ділянок хвилевідбійної стінки/установлення бетонних/залізобетонних (хвилевідбійних) блоків.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:30:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  (Аналогічним вважається виконаний/завершений договір, в рамках якого Учасником виконувались роботи збудівництва/реконструкції/капітального ремонту берегоукріпленьузбережь/пляжів/дамб/ інженерних гідротехнічних споруд). 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими оригіналами або копіями документів: зазначеного договору; відгука від замовника або генерального підрядника/підрядника/субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень; усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Ф.КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в). Учасник наданими у складі тендерної пропозиціїактами приймання виконаних будівельних робіт (Ф.КБ-2в) має підтвердити позитивний досвід виконання наступних видів робіт: - Демонтаж/підняття з-під/із води з/б елементів/плит/паль/інших уламків або частин залізобетонних конструкцій; - Зрубування/демонтаж масивів з блоківволновідбійної (хвилевідбійної) стінки/розбирання конструкцій волновідбійних (хвилевідбійних) блоків; - Розроблення/розробка ґрунту в траншеях та котлованахекскаваторами; - Відсипання з берега в закритій акваторії щебеню/каменю/піску/ґрунту; - Розрівнювання під водою водолазамищебеневих постелей; - Улаштування бетонної підготовки під час улаштування хвилевідбійної стінки/хвилевідбійних блоків; - Улаштування монолітних ділянок хвилевідбійної стінки/установлення бетонних/залізобетонних (хвилевідбійних) блоків.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Дата архівування: 20-05-2025, 16:30:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт берегоукріплення від будівель по вул. Новобереговій, 90/51 до будівлі на пляжі Аркадія ,10 у м. Одесі»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. 1. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-04-2025, 17:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ