Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 525 881,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 629,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії» |
| ЄДРПОУ: | 02219694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Матковська Іванна Ігорівна |
| Телефон: | 380975615614 |
| E-mail: | matkovska_i@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, площа Музейна 1 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.1.6 розділу 8 додатку 1 документації Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії АБО доказ транзакції: платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. При розгляді пропозиції учасника встановлено, що у наданій учаснику пропозиції не надано одного із перелічених документів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії АБО доказ транзакції: платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (у електронному форматі *.pdf або *.jpg).
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Згідно розділу 2 Додатку 1 тендерної документації: «В учасника повинно бути не менше 1 (одного) спеціаліста що пройшов навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (загального курсу з охорони праці(знання Закону України «Про охорону праці», КЗпП України, КЦЗ України, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці»; НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»).» При оцінці документів учасника встановлено, що у складі пропозиції не надано ні протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань, ні посвідчення, які підтверджують навчання та перевірку знань не менше 1 (одного) спеціаліста учасника із наступного: КЦЗ України, НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці». Також встановлено, що на працівника Луцак Т.Л. надано протокол, згідно якого він пройшов навчання по НПАОП 0.00-1.80-18, однак згідно посвідчення такої дисципліни немає, натомість в посвідченні зазначено НПАОП 0.00-1.81-18, якого немає протоколі, тобто у документах є розбіжності щодо пройденого навчання і випливає наступне: у складі пропозиції відсутній протокол комісії з перевірки знань НПАОП 0.00-1.81-18«Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та посвідчення НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». 1.2.Згідно розділу 8 додатку 1 тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.». Також згідно ч.3.4 розділу 3 тендерної документації наведено перелік умов повернення/неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначений у редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», однак примітка до відповідного розділу вказує наступне: «Примітка: При оформленні тексту банківської гарантії керуватись формою Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ! (в т.ч. в частині умов повернення/неповернення банкіської гарантії).». Тобто, текст банківської гарантії повинен відповідати формі визначеній саме в Наказі від 14.12.2020 № 2628 (з урахуванням п.47 Особливостей). Згідно такої форми п.3 гарантії повинен містити наступний текст: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону(з урахуванням п.47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону(з урахуванням п.47 Особливостей).». При кваліфікації пропозиції учасника встановлено, що п.3 банківської гарантії учасника містить розбіжності з такою формою. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей 2.1. надати: протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення, які підтверджують навчання та перевірку знань не менше 1 (одного) спеціаліста учасника із наступного: КЦЗ України, НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці». Також надати протокол комісії з перевірки знань та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань по НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» на не менше як 1 (одного) спеціаліста учасника. 2.2. Надати зміни до банківської гарантії на приведення її до форми Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ! (з урахуванням п.47 Особливостей).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.