Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 553,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» |
| ЄДРПОУ: | 32320788 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Подбєльцева Наталія Анатоліївна |
| Телефон: | 380672631121, 380670067995 |
| E-mail: | zakupkizkp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87529, Україна, Донецька область,Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, буд. 82 |
2 |
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-04-21-007738-a, щодо закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). У ході розгляду питання 1 порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – ТОВ "БІЛД ЛІДЕР" (Далі – Учасник) Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю розміщення в строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. У ході розгляду питання 2 порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 27.05.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з для визначення її як найбільш економічно вигідною 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, у кількості 1 послуга, очікувана вартість 310 750,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-21-007738-a), у ТОВ "БІЛД ЛІДЕР", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до п. 7 Додатка 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Заповнену комерційну пропозицію». Учасником надана комерційна пропозиція у файлі «28_[28-04-2025 11.16.29]3 Тендерна пропозиція» в якому одиниці виміру, не відповідають зазначеним замовником. ТОВ "БІЛД ЛІДЕР", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену комерційну пропозицію із зазначенням одиниці виміру відповідно до одиниці виміру зазначених замовником у тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.