Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 395 576 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 977,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А2012 |
| ЄДРПОУ: | 07965404 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Романов |
| Телефон: | +380933650172 |
| E-mail: | kategoria@ps.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, Вул. Европейська, 55 |
6 |
Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) В пп.2.1.4 п.2.1. Додатку №2 до тендерної документації вимагалось, що « Особа, що визначена згідно вищезазначених пунктів, складає Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю». Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «ЗГОДА» із згодою суб’єкта персональних даних, яка не містить посилання на цю закупівлю (зазначено лише ідентифікатор закупівлі) і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну згоду у відповідності із вимогами тендерної документації. 2) В пп.3.1. Додатку №2 до тендерної документації серед іншого вимагалося надати Учасниками у складі тендерної пропозиції Проекту договору (без додатків) згідно Додатку 5 до тендерної документації, який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються). Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «Проект Договору», який не відповідає Додатку 5 до тендерної документації, що був завантажений Замовником в електронну систему закупівель під останніх змін 16.05.2025р., і на усунення даної невідповідності Учасник повинен надати Проект договору (без додатків) згідно Додатку 5 до тендерної документації, який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються).
Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) п.2. Додатку №1 до тендерної документації, передбачалось, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі про наявність працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, передбачених тендерною документацією із зазначенням ПІБ, посади, інформації про місце роботи, стажу роботи на займаній посаді. Додатково учасник надає: -на працівників, зазначених у довідці надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником: накази про прийом (прийняття, переведення) на роботу та/або трудові книжки. Учасником надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№ 327 від 25.04.2025 р., в якій посади Попсуєва Олександра Глібовича і Боцвінок Андрія Степановича відрізняються від тих, що зазначені у долучених на них наказах ПРО ПРИЙНЯТТЯ НА ПОСТІЙНУ РОБОТУ (у наказі № 2021/07/21-2к від «21» липня 2021р. прийняти Попсуєва Олександра Глібовича з «22» липня 2021р. на постійну роботу налагоджувальником контрольно- вимірювальних приладів та систем автоматики ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», тоді як у довідці зазначено Налагоджувальник контрольно- вимірювальних приладів та ситем автоматики, у наказі № 2021/05/06-К від «06» травня 2021р. прийняти Боцвінка Андрія Степановича з «07» травня 2021р. на постійну роботу електромонтером монтажу, ремонту, та обслуговування електроустаткування ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», тоді як у довідці зазначено Електромонтер з монтажу, ремонту та обслуговування електроустаткування). На усунення даної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, передбачених тендерною документацією із зазначенням ПІБ, посади, інформації про місце роботи, стажу роботи на займаній посаді, яка не повинна містити невідповідності із долученими наказами про прийом (прийнятт
У зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції
Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) в п.3. Додатку №1 до тендерної документації передбачалось, що «На підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал відгуку (відгуків) щодо надання аналогічних послуг, а також копію (копії) договору (договорів) надання таких послуг за вищевказаним відгуком (відгуками).*Зважаючи на специфіку предмета закупівлі, аналогічними вважаються договори укладені за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, а саме про надання послуг зі встановлення системи вентиляції (споруди або будівлі), а інформація про укладення такого договору (договорів) повинна міститись в електронній системі закупівель, а посилання на веб-портал Уповноваженого органу про укладення такого договору (договорів) - обов’язково має бути вказати у відгуці (відгуках). При цьому, фактичне виконання договору (договорів) має складати (окремо по кожному відповідному договору) не менше 60 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Відгук від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого має бути надано у складі тендерної пропозиції, має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом уповноваженої особи відповідного замовника, містити дату та номер відгуку і договору, згідно якого надавались послуги, а також загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. У випадку наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із Замовником цієї закупівлі, замість позитивного відгуку і копії відповідного договору може бути наданий звіт про виконання договору про закупівлю, який має бути згенерований з електронної системи закупівель.». Учасником надано у складі тендерної пропозиції лист відгук №89-05/2025 від 16.05.2025, що не містить інформації про укладення аналогічного договору в електронній системі закупівель з посиланням на веб-портал Уповноваженого органу про укладення такого договору. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати оригінал відгуку (відгуків) щодо надання аналогічних послуг, а інформація про укладення такого договору (договорів) повинна міститись в електронній системі закупівель, при цьому посилання на веб-портал Уповноваженого органу про укладення такого договору (договорів) - обов’язково має бути вказана у відгуці (відгуках) згідно вимог п.3. Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.