Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 10:48. Дата останніх змін - 21-05-2025, 09:10

Капітальний ремонт ліфта (на умовах співфінансування) у житловому будинку за адресою вул. Левка Лук’яненка, 33/35 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт ліфта (на умовах співфінансування) у житловому будинку за адресою вул. Левка Лук’яненка, 33/35 в Оболонському районі м. Києва (ДК 0... Державна закупівля - UA-2025-04-17-002653-a Капітальний ремонт ліфта (на умовах співфінансування) у житловому будинку за адресою вул. Левка Лук’яненка, 33/35 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-17-002653-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-17-002760-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 10:48
по 23-04-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 08:00
по 07-05-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1498947
1 498 947 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:7 494,74 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:37445395 Досьє YouControl
Сайт:https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Контактна особа:Оксана Захарченко
Телефон:+380444267203
E-mail:oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
04205, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт ліфта (на у ...
1 498 947 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт ліфта (на умовах співфінансування) у житловому будинку за адресою вул. Левка Лук’яненка, 33/35 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

4
штука
04210 Україна м.Київ вул. Левка Лук’яненка, 33/35
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-05-2025 по 15-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ.ГЕРОЇВ ДНІПРА, будинок 32-А, 04209, Максим Дудар
Остаточна пропозиція:
1 475 498,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-05-2025, 11:16

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-05-25, 15:43:49
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав сертифікат на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, але не надав щорічне підтвердження (Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження). Учасник надав сертифікат на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018, але не надав щорічне підтвердження (Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження). Учасник надав не заповнений проєкт договору підряду з додатками до нього. Учасник не надав довідку з урахуванням потужності організації та обсягу робіт (покриття статей ЗВВ виходячи з витрат з попереднього звітного періоду за цими статтями). Учасник надав довідку № 30/4 від 23.04.2025 в якому не включена посада генерального директора - Бондаренко С. М. Учасник надав довідку №30/7 від 23.04.2025, в якій до договорів №545, 546, 547 від 05.10.2017 копії актів виконаних робіт надав в не чіткому для читання вигляді. 2. Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.19 Додатку №2 до Оголошення учасник надає копію чинного сертифікату виданого Учаснику на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України. Відповідно до вимог п.18 Додатку №2 до Оголошення учасник надає Копію чинного сертифікату виданого Учаснику на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідають вимогам ДСТУ ІSO 9001. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України. Відповідно до вимог п.14 Додатку №2 до Оголошення учасник надає заповнений проєкт договору з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору (Додаток № 5). Відповідно до вимог пп. 4 п.21 Додатку №1 до Оголошення учасник повинен надати довідку з урахуванням потужності організації та обсягу робіт (покриття статей ЗВВ виходячи з витрат з попереднього звітного періоду за цими статтями). Відповідно до вимог п.4 Додатку №2 до Оголошення учасник надає довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою п.4 Додатку №2 до Оголошення. Відповідно до вимог пп.4.3 п.4 Додатку №2 до Оголошення учасник надає копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть задіяні у виконанні робіт та інформація щодо яких надана у довідці. Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. Відповідно до вимог п.7 Додатку № 2 до Оголошення учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається інформація Таблиці п.7 Додатку № 2 до Оголошення. *Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту ліфта у житловому будинку. Договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: 7.1. Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт. 7.2. Скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати щорічне підтвердження до сертифікату на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015; - надати щорічне підтвердження до сертифікату на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, які відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018; - надати заповнений проєкт договору підряду з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору, згідно встановленої форми в Додатку № 5; - надати довідку з урахуванням потужності організації та обсягу робіт (покриття статей ЗВВ виходячи з витрат з попереднього звітного періоду за цими статтями); - привести у відповідність довідку № 30/4 від 23.04.2025, в яку включити посаду генерального директора- Бондаренко С.М. та надати документи на призначення на посаду та копію повідомлення про прийняття на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку; - надати скан-копії аналогічних договорів, разом із копією актів виконаних робіт в чіткому для читання вигляді.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-05-25, 15:43:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-17-002653-a-b1
Номер договору:
218-кр
Дата підписання договору:
21-05-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 21-05-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Сторони дійшли згоди доповнити розділ 5 "Права і обов'язки" Договору новими пунктами 5.4.17 та 5.4.18
1 471 804,80 UAH
Ціна договору
1 226 504 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 475 498,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-04-2025, 14:52:35
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-04-2025, 10:49:57
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 10:28:27
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено17-04-2025, 10:48:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 10:48:05
        Інший
        публічний Видалено17-04-2025, 10:48:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 10:17:34
        Інший
        публічний Видалено21-04-2025, 10:17:33
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 10:27:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено17-04-2025, 10:48:05
            Проект договору
            публічний Видалено21-04-2025, 10:17:33
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 10:27:11
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт ліфта (на умовах співфінансування) у житловому будинку за адресою вул. Левка Лук’яненка, 33/35 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-04-2025, 10:48:03
              Дата архівування: 21-04-2025, 10:17:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Згідно тендерної документації
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-04-2025, 10:48:03
              Дата архівування: 21-04-2025, 10:17:35
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-04-2025, 10:48:03
              Дата архівування: 21-04-2025, 10:17:35
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ