Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 836 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Копецька Валентина |
| Телефон: | 380432595124 |
| E-mail: | yodzg2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
1. Відмінити процедуру закупівлі згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 117» (ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) з підстави, що визначена пп. 2 п. 50 Постанови, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Закупівля відміняється у зв’язку з виявленням невідповідностей в тендерній документації з допущенням технічних помилок, а саме після прийняття рішення уповноваженою особою В. Копецькою про відміну процедури закупівлі UA-2025-03-13-009514-a (протокол № 33 від 03.04.2025) зміст дефектного акту на капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 117 (Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі)) не відповідає змісту дефектного акту на капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) житлового будинку за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Пирогова, 117 від 26.02.2025, який передбачений проєктно-кошторисною документацією по вищезазначеному об’єкту, що в свою чергу призвело до зміни технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. Оскільки, на даному етапі технічно неможливо усунути чи виправити умови закупівлі, прийнято рішення відмінити вищевказану процедуру закупівлі відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-05-2025, 12:14 по 06-06-2025, 00:00
Документи:
1) перелік виявлених невідповідностей: а) В тендерній пропозиції учасника надана Довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, однак в даній довідці не міститься вся інформація щодо матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт, що зазначена в підсумковій відомості ресурсів учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника в довільній формі, яка необхідна для виконання робіт, які зазначені в Дефектному (Дефектних) акті (актах) (Додаток 2 до тендерної документації), та має містити інформацію про найменування інструменту (обладнання), марку та модель, власне, орендоване або залучене на умовах договору про надання послуг (у разі залучення обладнання та матеріально- технічної бази на умовах оренди або надання послуг надати копії договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.