Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 486 962,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 434,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26120629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ |
| Контактна особа: | Ольга Шостакевич |
| Телефон: | +380800333262 |
| E-mail: | vv-infrastruktura@volodymyrrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надані інформація про наявність техніки, необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації за Вих.№ 11-Р від 24.04.2025 та інформація про наявність матеріально-технічної бази за Вих. № 12-Р від 24.04.2025, які за формою не відповідають вимогам п. 1.1.1 Розділу 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації. посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 1.1.1 Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.2. у складі тендерної документації наданий договір оренди № 11/01/2024-10 від 11.01.2024 (матеріально-технічна база), який на момент подання пропозиції є нечинним (п. 3.1 Договору оренди - строк дії договору до 31.12.2024 року, а додаткових угод про продовження його дії Учасником не надано); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 1.1.4 Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації; 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника надана довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за Вих.№ 8-Р від 24.04.2025 р., яка за формою не відповідає вимогам п. 1.2.1 Розділу 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації. посилання: пункти 1.2, 6.2, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 1.2.1 Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.4. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за Вих.№ 8-Р від 24.04.2025, відсутня інформація про машиністів котків, машиніста автогрейдера з підтверджуючими документами у кількості, не меншій кількості дорожніх машин, механізмів, які зазначені в інформація про наявність техніки, необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації за Вих.№ 11-Р від 24.04.2025 р. посилання: пункти 1.2, 6.2, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.5. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за Вих.№ 8-Р від 24.04.2025, є невідповідність в інформації щодо досвіду роботи окремих працівників з інформацією, наданої на підтвердження трудової діяльності (накази) посилання: пункти 1.2, 6.2, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.6. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за Вих.№ 8-Р від 24.04.2025, інформація про зайняту посаду Сидорчук Сергія Калиновича (дорожній робітник) не відповідає інформації, яка зазначена в наказі про прийняття на роботу № Р0000000028-0000000028 від 01.03.2018 р. (різноробочий). посилання: пункти 1.2, 6.2, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.7. В інформації про виконання аналогічного договору за Вих. №14-Р від 24.04.2025, яка надана у складі тендерної пропозиції, є невідповідність в інформації щодо предмета договору, найменування та місцезнаходження об’єкта (відповідно до інформації, зазначеної в аналогічному договорі № 126 від 17.09.2021), а також щодо обсягів окремих послуг – влаштування вирівнювального шару (відповідно до інформації актів приймання виконаних будівельних робіт від 10.12.2021 р. та від 24.12.2021 р.) посилання: пункти 1.2, 6.3, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.8. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років. посилання: пункти 1.2, 6.3, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділ 1.3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування (номеру та дати документу, який надається на підтвердження) згідно форми 1 з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття). 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база орендована, то подається копія договору оренди з актом приймання-передачі. Договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції. 2.3-2.5. Інформаційна Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), передбачених Технічним завданням Замовника (Додаток № 2 до ТД) згідно форми 2 та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад в достатній кількості з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття). 2.6. Уточнена інформація щодо займаної посади Сидорчук Сергія Калиновича з наступним документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття). 2.7. Уточнена або оновлена інформація про виконання аналогічного договору з виправленими невідповідностями. 2.8. Гарантійний лист про відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років. Примітка. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог п. 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, Додатку № 1 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 1 та 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Електронною системою закупівель згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій від 28.04.2025 року найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА", з остаточною ціною 2 782 563,00 грн. з ПДВ. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значними обсягами документів та інформації, наданими ТОВ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА", у складі тендерної пропозиції, які потребують додаткового детального вивчення, належний та об’єктивний розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершеним протягом п’яти робочих днів. Враховуючи вищезазначене, відповідно до статей 10, 11, частини 10 статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Сонячна в селі Ласків Володимирського району Волинської області (коригування) (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (унікальний номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-04-16-003795-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною – ТОВ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА", на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (протокол від 05.05.2025 № 29).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.