Закупівлю оголошено - 16-04-2025, 09:25. Дата останніх змін - 11-07-2025, 00:00

Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю

Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під буд... Державна закупівля - UA-2025-04-16-000989-a Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю від замовника Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради від 4/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-16-000989-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-15-011279-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-04-2025, 09:25
по 28-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-04-2025, 09:25
по 01-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-05-2025, 13:36
по 01-05-2025, 14:05

Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
7041886.6
7 041 886,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:35 209,43 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради
ЄДРПОУ:13571715 Досьє YouControl
Контактна особа:Ганношина Надія Валентинівна
Телефон:+380639887218
E-mail:buhterz1823@ukr.net
Місцезнаходження:
11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вулиця Військової доблесті,14
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Замовником через електронну систему закупівель проводяться відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь у торгах взяли наступні учасники: - ТОВ «НОВОТЕЛ»; - ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»; - ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною, за результатами проведеного електронного аукціону, є тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ». Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» обрано переможцем закупівлі та 27.05.2025 через електронну систему закупівель учаснику надіслано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з абз. 3 п. 49 Особливостей – з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з абз. 4 п. 49 Особливостей – замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Враховуючи обмеження встановленні п. 49 Особливостей, останній день для укладення договору щодо закупівлі робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a - 11 червня 2025 року. Проте, 09 червня 2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області згідно Наказу від 09.06.2025№ 64-з розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2025-04-16-000989-a. Відповідно до ч. 6 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Відповідно до Розділу IІI "Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку" Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року N 552, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за N 958/35241 висновок має містити опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. 26 червня 2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-04-16-000989-a. Відповідно до п.2 Розділу ІІ Висновку, За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новотел» установлено порушення абзаців 1 та 2 пункту 43, абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, або розірвання договору про закупівлю у разі його укладання, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Описані у Витсновку порушення Закону, на даний час, усунути неможливо. Відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. 2. Оприлюднити, у встановлений Законом строк, в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

11-07-2025, 00:00

Період оскарження:

з 30-06-2025, 13:40 по 11-07-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція нежитлового прим ...
7 041 886,60 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-05-2025, 13:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю

1
робота
11700 Україна Житомирська область місто Звягель провулок Медичний 2, будинок 2
по 15-12-2025
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТЕЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-05-2025 по 30-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Звягель, 11700, Житомирська обл., місто Звягель, вулиця Жииомирська, будинок 79, 11700, Олег Ващенко
Остаточна пропозиція:
6 102 228 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 102 228 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2025, 09:20
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-05-25, 16:31:14
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Замовником через електронну систему закупівель проводяться відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь у торгах взяли наступні учасники: - ТОВ «НОВОТЕЛ»; - ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»; - ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ». Тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ» є значною за обсягом та потребує додаткового вивчення на предмет відповідності технічному завданню, викладеному в тендерній документації. Крім того, у разі необхідності, Замовник може здійснити перевірку наданих у складі тендерної пропозиції документів згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей Таким чином, з метою, детальної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» існує потреба у продовженні строку розгляду тендерних пропозиції до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 30-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 13:04:58
24

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці, виданого на керівника підприємства – Ващенка Олега Миколайовича, яке є недійсним. 2. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка в стовпці «Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта» не містить інформації про найменування об’єкта будівництва. Також, в стовпці «Сума договору та сума виконання аналогічного договору, гривень» не вказано інформації про суму виконання аналогічних договорів. 3. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано договір №1 про закупівлю робіт від 10.01.2024, який не містить невід’ємної частини – локальних кошторисів. 4. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано відгуки до аналогічних договорів, які не містять інформації про наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічного договору, клас наслідків об’єкта будівництва. 5. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність: Автогідропідіймач, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Машини свердлильні електричні, Молотки відбійні пневматичні, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, вібратор, Пилосос промисловий, Станок для різання керамічної плитки. 6. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність матеріально-технічної бази: Автогідропідіймач, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, Вібратор, Пилосос промисловий. 7. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, яка підтверджує обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Пункт 13 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати дійсне посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці, виданого на керівника підприємства – Ващенка Олега Миколайовича. 2. Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням в стовпці «Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта» інформації про найменування об’єкта будівництва. Також, в стовпці «Сума договору та сума виконання аналогічного договору, гривень» вказати інформацію про суму виконання аналогічних договорів. 3. Надати невід’ємну частину – локальні кошториси до договору №1 про закупівлю робіт від 10.01.2024. 4. Надати відгуки до аналогічних договорів, які містять в собі інформацію про наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічного договору, клас наслідків об’єкта будівництва. 5. Надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність: Автогідропідіймач, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Машини свердлильні електричні, Молотки відбійні пневматичні, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, вібратор, Пилосос промисловий, Станок для різання керамічної плитки. 6. Надати документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази: Автогідропідіймач, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, Вібратор, Пилосос промисловий. 7. Надати звітність за формою № 1-кб (місячна) за 2024 рік із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, яка підтверджує обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 13:04:58
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-04-16-000989-a-b1
6 102 228 UAH
Ціна договору
6 102 228 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТЕЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 102 228 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 102 228 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 11:31:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Заява
120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
5
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 497 920,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 497 920,67 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 18:17:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Заява
тендерна пропозицію
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 695 197,47 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 695 197,47 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
згідно довідки
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-04-2025, 19:07:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Заява
Строк дії тендерної пропозиції , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
5
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до умов тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:25:46
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 09:40:53

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              6. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Способи підтвердження:
              Заява
              Строк дії тендерної пропозиції , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              31
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору , Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 3 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до умов тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до умов тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до умов тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до умов тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-04-2025, 09:25:42
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ