Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 7 041 886,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 209,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 13571715 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганношина Надія Валентинівна |
| Телефон: | +380639887218 |
| E-mail: | buhterz1823@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вулиця Військової доблесті,14 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником через електронну систему закупівель проводяться відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь у торгах взяли наступні учасники: - ТОВ «НОВОТЕЛ»; - ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»; - ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною, за результатами проведеного електронного аукціону, є тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ». Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» обрано переможцем закупівлі та 27.05.2025 через електронну систему закупівель учаснику надіслано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з абз. 3 п. 49 Особливостей – з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з абз. 4 п. 49 Особливостей – замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Враховуючи обмеження встановленні п. 49 Особливостей, останній день для укладення договору щодо закупівлі робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a - 11 червня 2025 року. Проте, 09 червня 2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області згідно Наказу від 09.06.2025№ 64-з розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2025-04-16-000989-a. Відповідно до ч. 6 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Відповідно до Розділу IІI "Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку" Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року N 552, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за N 958/35241 висновок має містити опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. 26 червня 2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-04-16-000989-a. Відповідно до п.2 Розділу ІІ Висновку, За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новотел» установлено порушення абзаців 1 та 2 пункту 43, абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, або розірвання договору про закупівлю у разі його укладання, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Описані у Витсновку порушення Закону, на даний час, усунути неможливо. Відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. 2. Оприлюднити, у встановлений Законом строк, в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-06-2025, 13:40 по 11-07-2025, 00:00
Документи:
Замовником через електронну систему закупівель проводяться відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», оголошення в ЕСЗ - UA-2025-04-16-000989-a. Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь у торгах взяли наступні учасники: - ТОВ «НОВОТЕЛ»; - ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»; - ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ». Тендерна пропозиція ТОВ «НОВОТЕЛ» є значною за обсягом та потребує додаткового вивчення на предмет відповідності технічному завданню, викладеному в тендерній документації. Крім того, у разі необхідності, Замовник може здійснити перевірку наданих у складі тендерної пропозиції документів згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей Таким чином, з метою, детальної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» існує потреба у продовженні строку розгляду тендерних пропозиції до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НОВОТЕЛ» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці, виданого на керівника підприємства – Ващенка Олега Миколайовича, яке є недійсним. 2. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка в стовпці «Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта» не містить інформації про найменування об’єкта будівництва. Також, в стовпці «Сума договору та сума виконання аналогічного договору, гривень» не вказано інформації про суму виконання аналогічних договорів. 3. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано договір №1 про закупівлю робіт від 10.01.2024, який не містить невід’ємної частини – локальних кошторисів. 4. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано відгуки до аналогічних договорів, які не містять інформації про наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічного договору, клас наслідків об’єкта будівництва. 5. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність: Автогідропідіймач, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Машини свердлильні електричні, Молотки відбійні пневматичні, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, вібратор, Пилосос промисловий, Станок для різання керамічної плитки. 6. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність матеріально-технічної бази: Автогідропідіймач, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, Вібратор, Пилосос промисловий. 7. ТОВ «НОВОТЕЛ» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, яка підтверджує обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Пункт 13 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати дійсне посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці, виданого на керівника підприємства – Ващенка Олега Миколайовича. 2. Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням в стовпці «Найменування та місцезнаходження об’єкта; клас наслідків (відповідальності) об’єкта» інформації про найменування об’єкта будівництва. Також, в стовпці «Сума договору та сума виконання аналогічного договору, гривень» вказати інформацію про суму виконання аналогічних договорів. 3. Надати невід’ємну частину – локальні кошториси до договору №1 про закупівлю робіт від 10.01.2024. 4. Надати відгуки до аналогічних договорів, які містять в собі інформацію про наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічного договору, клас наслідків об’єкта будівництва. 5. Надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність: Автогідропідіймач, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Машини свердлильні електричні, Молотки відбійні пневматичні, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, вібратор, Пилосос промисловий, Станок для різання керамічної плитки. 6. Надати документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази: Автогідропідіймач, Перфоратор електромагнітний, Лебідки, Вібратор, Пилосос промисловий. 7. Надати звітність за формою № 1-кб (місячна) за 2024 рік із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, яка підтверджує обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.