Закупівлю оголошено - 15-04-2025, 22:23. Дата останніх змін - 03-06-2025, 00:00

Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021... Державна закупівля - UA-2025-04-15-013777-a Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-15-013777-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-15-016410-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 22:23
по 20-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 22:23
по 23-04-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-04-2025, 15:48
по 24-04-2025, 16:11

Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
493000
493 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 930 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:9 860 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:20834411 Досьє YouControl
Контактна особа:Богдан Чубик
Телефон:380978748140
E-mail:lyceumpuluja@gmail.com
Місцезнаходження:
79071, Україна, Львівська область,Львів, вул. Пулюя, 16, будинок 1Б
6



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Закупівля була запланована на 2025 рік, строк надання послуг, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 15.06.2025 року. Відповідно до протоколу № 5/ВТ від 06.05.2025 року Приватне підприємство «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС» було визначено переможцем процедури закупівлі. Строк для укладення договору про закупівлю з переможцем закупівлі до 21.05.2025 року. Відповідно до частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ) розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, узятих на облік органами Казначейства України відповідно до вимог порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань. Згідно з частиною 4 БКУ зобов’язання, взяті без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. Крім цього, згідно з наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 року не оплачені в кінці бюджетного періоду бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які були зареєстровані для здійснення попередньої оплати (виплати авансу), інші бюджетні фінансові зобов’язання, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів знімаються з обліку органами Казначейства. Про зняті з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання органи Казначейства повідомляють розпорядників бюджетних коштів. 14.05.2025 року, відповідно до Довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2025 рік № 720, кошти, передбачені на здійснення закупівлі, були зняті. У зв’язку з цим договір про закупівлю не може бути укладений, а фінансові зобов’язання — взяті. Закупівля була запланована на квітень 2025 року, відповідно, на момент її оголошення бюджетні призначення були передбачені, що дало підстави для проведення відкритих торгів. Водночас, відповідно до вимог пункту 49 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), договір про закупівлю повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тобто до 21.05.2025 року. Станом на 23.05.2025 року кошти на здійснення закупівлі відсутні, оскільки відділом освіти було скорочено обсяг видатків на цю Закупівлю (Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2025 рік № 720 від 14.05.2025 року). Враховуючи викладене, відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей, замовник має правові підстави для відміни відкритих торгів у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Таким чином, закупівля підлягає відміні на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на дату прийняття рішення).

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

03-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 23-05-2025, 16:16 по 03-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт із заміною вік ...
493 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-04-2025, 15:48
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
79071 Україна Львівська область Львів вул. Пулюя, 16, будинок 1Б
по 15-06-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 23-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, 355, оф. 373, 79040, Бутитер Андрій Романович
Остаточна пропозиція:
375 996 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
375 996 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-05-2025, 09:40
Період подачі оскарження:
по 12-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-05-25, 17:50:44

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-05-25, 00:00:00
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-04-15-013777-a-c1
375 996 UAH
Ціна договору
375 996 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
375 996 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
375 996 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Без субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-04-2025, 14:05:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
Підписаний G0425-0949-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
4_Працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1_Досвід.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ФАВОРБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
480 603,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
480 603,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-04-2025, 14:20:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
IG-25403-600.pdf.p7s.p7s(2).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Банківська ліцензія-витяг з Державного реєстру.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Виписка по рах покриття за гаран.pdf.p7s.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг з наказу про призначення_Лотоцька.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг з наказу про призначення_Морозов.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довідка_покриття за гар IG-25403-600.pdf.p7s.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Лотоцька С.К.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка про наявність працівників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про аналогічний договір.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 22:24:14
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
            Інший
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 21:47:06
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      8. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      2,00
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням згідно чинного законодавства. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена у цьому розділі із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) протягом 5 робочих днів за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. 2.11. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг): , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців , 1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по встановленню металопластикових конструкцій. 1.2.2. Необхідною умовою є наявність наступних працівників: - виконроб або майстер - монтажник 1.2.3. Наявність в учасника працівників підтверджується документами, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ або витяг з наказу або трудова книжка (витяг із трудової книжки, тощо). 1.2.3 Учасник повинен подати документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста (-ів) (не менше одного), що відповідатиме за охорону праці при виконанні робіт: - протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з охорони праці; - чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт із заміною вікон та дверей в приміщенні ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя,16 (ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-04-2025, 22:21:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. , 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір про закупівлю послуг з поточного ремонту або капітального ремонту або реконструкції або ж договір, що передбачає монтаж з поставкою металопластикових конструкцій 1.1.2. Копія не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ