Закупівлю оголошено - 15-04-2025, 17:10. Дата останніх змін - 27-05-2025, 15:36

Поточний ремонт м’якої покрівлі на виробничому корпусі, загальною площею 3000,0 м2

Поточний ремонт м’якої покрівлі на виробничому корпусі, загальною площею 3000,0 м2... Державна закупівля - UA-2025-04-15-013208-a Поточний ремонт м’якої покрівлі на виробничому корпусі, загальною площею 3000,0 м2 від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 4/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-15-013208-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 17:10
по 21-04-2025, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-04-2025, 14:00
по 25-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
445366.8
445 366,80 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 226,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:030 Відділ закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Поточний ремонт м’якої ...
445 366,80 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт м’якої покрівлі на виробничому корпусі, загальною площею 3000,0 м2

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45260000-7
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ФОП "ЛІСІНА ІРИНА АЛЬБЕРТІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Зодчих, будинок 30, квартира 297, 03194, Ірина Лісіна
Остаточна пропозиція:
445 366,80 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-05-2025, 13:46

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-05-25, 13:57:33
24

Шановний Учаснику, ФОП "ЛІСІНА ІРИНА АЛЬБЕРТІВНА". За результатами Конкурсу UA-2025-04-15-013208-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Відповідно до Довідки згідно форми №1 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (підприємства АТ «УОП») просимо надати запитувані документи на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com (копію зазначених договорів та листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні (достатньо двох на кожен договір). 2. На підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен надати: 1) ЯкщоУчасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) ЯкщоУчасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) ЯкщоУчасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. 3. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - копії документів про освіту зазначених працівників. Довідку форми №2 необхідно доповнити інженерно-технічними працівниками – не менше однієї особи. 4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3 до Конкурсної документації) та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації. 5. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5. 6. На виконання п. 3 додатку 3 Конкурсної документації надаються: - Дефектний акт; - Договірна ціна; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; -Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; -Кошторисний розрахунок; -Розрахунки. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у конкурсній документації, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа. Не підлягає розкриттю інформація надана учасником конкурсу, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-05-25, 13:57:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-15-013208-a-b1
Номер договору:
103
Дата підписання договору:
21-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-05-2025 по 31-12-2025
445 366,80 UAH
Ціна договору
445 366,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЛІСІНА ІРИНА АЛЬБЕРТІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
445 366,80 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 15:58:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Скан_20240423.png, Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років.
Доказ:
Документ
Фоп Лисина на Тендер2025.pdf, Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:15-04-2025, 17:10:55
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 17:10:46
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-04-2025, 17:10:46
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1. Поточний ремонт м’якої покрівлі на виробничому корпусі, загальною площею 3000,0 м2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-04-2025, 17:10:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ