Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 571 462 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 857,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
1 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-14-013471-a - «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 133 «Струмочок» Запорізької міської ради, з метою використання як укриття, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Чарівна, 36-а» розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій найменування, марка та модель зазначеного обладнання не відповідають наданим видатковим накладним, а також зазначена модель транспортного засобу не відповідає договору оренди № 10/01/2024-1 від 10.01.2024 та технічному паспорту. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані документи щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначене у довідці обладнання: вібратор електричний TITAN PEV 1600-3. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід надана відповідна довідка, в якій некоректно зазначено ім’я лицювальника-плиточника та розряди працівників робітничих професій відповідно до наданих посвідчень. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не наданий розпорядчий документ, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація щодо наявності електрогазозварника. 6. У складі тендерної пропозиції учасником наданий договір від 26.11.2024 № С-090, який не містить умов про захоронення та/або оброблення будівельних відходів, а лише вивезення з території замовника, всупереч вимог пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначене у довідці обладнання: вібратор електричний TITAN PEV 1600-3; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчого документу, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформації щодо наявності електрогазозварника відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору на захоронення (та/або утилізацію) будівельних відходів відповідно до пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.