Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 370 299 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 153 702,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 25689882 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Турська Ганна Миколаївна |
| Телефон: | 380459748476 |
| E-mail: | bzhek@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
13 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник не надав складі тендерної пропозиції окремо інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність (не менше 200 тон/год). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Учасник у складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність (не менше 200 тон/год). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: Учасник має надати відповідну довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.