Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 560 790,16 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 803,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44214498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислав Сарнацький |
| Телефон: | +380669445925 |
| E-mail: | vladsarn1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область,м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 16 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником листа з інформацією про підтвердження гарантійного строку (гарантійний строк експлуатації об’єкта капітального ремонту, що є предметом закупівлі, становить 5 років від дня його прийняття замовником) Перебіг гарантійного строку починається з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт. Надається в довільній формі. Пунктом 22 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником копій наказів по підприємству з питань охорони праці. Пунктом 31 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником копії позитивного відгуку від замовника щодо виконання робіт за аналогічним договором. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутність листа з інформацією про підтвердження гарантійного строку (гарантійний строк експлуатації об’єкта капітального ремонту, що є предметом закупівлі, становить 5 років від дня його прийняття замовником) Перебіг гарантійного строку починається з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт. Надається в довільній формі; - відсутність копій наказів по підприємству з питань охорони праці; - відсутність копії позитивного відгуку від замовника щодо виконання робіт за аналогічним договором. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист з інформацією про підтвердження гарантійного строку (гарантійний строк експлуатації об’єкта капітального ремонту, що є предметом закупівлі, становить 5 років від дня його прийняття замовником) Перебіг гарантійного строку починається з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт. Надається в довільній формі; - копії наказів по підприємству з питань охорони праці; - копію позитивного відгуку від замовника щодо виконання робіт за аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.