Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43459903 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Наконечна |
| Телефон: | +380673183439 |
| E-mail: | kalynivskaotg_tender2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07443, Україна, Київська область,Броварський , селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження особи, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі: для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції, договір про закупівлю – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований не раніше поточного року. Тендерна пропозиція учасника містить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, де зазначено дата формування 05.06.2023 рік. 2) Умовами тендерної документації визначено, що учасник на підтвердження наявності обладнання матеріально-технічної бази та технологій повинен надати довідку з обов’язковою наявністю засобів ОДР для проведення тимчасових робіт в зоні проїзної частини відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021 та ДСТУ 8749:2017, склад засобів ОДР повинен відповідати наданим схемам тимчасової організації дорожнього руху. Тендерна пропозиція учасника містить документи, що посвідчують право власності засобів ОДР видаткові накладні №РН-0000003 від 10.01.2024 р. та №РН-00000007 від15.01.2024 р, проте довідка надана учасником від 18.04.2025р.№28/04-25, не містить конкретного переліку засобів ОДР, що відповідає підтверджуючим документам на право власності. 3) Учаснику потрібно привести у відповідність інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації зазначених у довідці від 18.04.2025 р.№33/04-25, а саме: Юхимець Віталія Валерійовича, Керечанин Олександра Олександровича та Базилевського Олександра Миколайовича. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.