Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 901 992 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 509,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуб Тетяна Леонідівна |
| Телефон: | 380633197098 |
| E-mail: | dnepr-osvitakkt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А |
4 |
Керуючись нормою, визначеною п.10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів в зв’язку з необхідністю додаткового часу для детального розгляду документів Учасника.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надана кошторисна документація без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 додатку 2 ТД учасник Процедури закупівлі має надати Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.1.1. Дефектний акт; 2.1.2. Договірна ціна (з врахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.1.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з врахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.1.4. Локальні кошториси; 2.1.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати кошторисну документацію з врахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.