Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
Своєчасно та якісно надати послуги.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 317 179,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 585,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25675957 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гойник Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380365632219 |
| E-mail: | arxit@dubno-adm.rv.ua |
| Місцезнаходження: | 35600, Україна, Рівненська область,Дубно, вул.Замкова |
4 |
Протокольне рішення уповноваженої особи від 25 квітня 2025 року № 37 Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором закупівлі «UA-2025-04-11-009635-а» на закупівлю: “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)“ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: в тендерній пропозиції Учасника а) не надано завірені відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи, а саме: - Атестат виробництва № UA.A.10210.092-22 від 07 листопада 2022 року; - наказ №21 від 20 листопада 2019 року про призначення на посаду директора та/або Протокол №2 загальних зборів учасників та/або Протокол №4 загальних зборів учасників; - Договір поставки №2-ШТ/24 від 03 січня 2024 року (не зазначена дата); - Дозвіл № UA5640290070074631-7 від 22.03.2022 року; - Лист-підтвердження щодо можливості поставки асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий та/або ЩМА) в потрібній кількості та протягом усього строку надання послуг; - Договірна ціна, Пояснювальна записка; Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва; Локальний кошторис на будівельні роботи; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису (не зазначено згідно з оригіналом та дата); б) Учасником в склад тендерної пропозиції не надано: - Договір на проведення атестації з усіма додатками; - Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”; б) Вимогами п. 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: У разі відсутності власного/них, орендованого/них (лізинг тощо) асфальтобетонного/их заводу/ів Учасник на підтвердження інформації, викладеної в довідці, надає: - договір (договір постачання асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші), чинний протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер та дата договору та/або номер закупівлі). Асфальтобетонний/ні завод/и (виробництво) повинен/ні бути атестований/і на виготовлення асфальтобетонних сумішей з дотриманням вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (за наявності) або рішення уповноваженого органу про його видачу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (стосовно асфальтобетонного заводу). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: а саме: а) завірені відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи: - Атестат виробництва № UA.A.10210.092-22 від 07 листопада 2022 року; - наказ №21 від 20 листопада 2019 року про призначення на посаду директора та/або Протокол №2 загальних зборів учасників та/або Протокол №4 загальних зборів учасників; - Договір поставки №2-ШТ/24 від 03 січня 2024 року; - Дозвіл № UA5640290070074631-7 від 22.03.2022 року; - Лист-підтвердження щодо можливості поставки асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий та/або ЩМА) в потрібній кількості та протягом усього строку надання послуг; б) надати завірені: Договір на проведення атестації з усіма додатками; - Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.