Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 540 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Легінович Олена Андріївна |
| Телефон: | 380322372065 |
| E-mail: | olenaleg@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
7 |
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "БПГ" необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОВ "БПГ" " встановлено: -відповідно до додатку №2 до тендерної документації частини 1 п.1.1.учасник надає інформаційну довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де обов’язковим є наявність: - машина маркірувальна для нанесення повздовжньої горизонтальної дорожньої розмітки - не менше 1 одиниці для надання послуг фарбою, не менше 1 одиниці для надання послуг холодним пластиком; - маркірувальна ручна машина для нанесення поперечно-горизонтальної дорожньої розмітки -не менше 1 одиниці для надання послуг фарбою, не менше 1 одиниці для надання послуг холодним пластиком. Учасником надано таку довідку вих.№01 від 19.04.2025 року, де зазначені лише маркувальні машини «Шмель 11Б» та LINELAZER. Отже, враховуючи наведене, Учаснику необхідно включити до довідки щонайменше 2 одиниці маркірувальних машин відповідно п.1.1. та відповідно п 1.2. надати Атестати виробництва/атестати виконання робіт на долучену маркірувальну техніку. - відповідно до додатку №2 до тендерної документації частини 1 п.2.2. Учасником не надано скан-копію штатного розпису. Враховуючи наведене, Учаснику необхідно долучити скан-копію штатного розпису відповідно до вимог п.2.2. частини 1 додатку 2. - відповідно до додатку №2 до тендерної документації частини 1 п.3.1. аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору, що стосується закупівлі конкретно, а саме про надання послуг з нанесення дорожньої розмітки фарбами (акриловими та епоксидними) та холодним пластиком. Згідно наданих Учасником документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно до переліку п.3.2. вбачається підтвердження виконання аналогічного договору, а саме про надання послуг з нанесення дорожньої розмітки акриловими фарбами та холодним пластиком. Отже, враховуючи наведене, керуючись визначенням у п. 3.1. «аналогічного договору» необхідно надати відповідно до п.3.2. перелік документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме з нанесення дорожньої розмітки епоксидними фарбами та відповідно до п.3.1. включити такий договір в інформаційну довідку. - відповідно до додатку №2 до тендерної документації частини 1 п.3.1. Учасником надано інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору вих.№03 від 19.04.2025, в якій у рядку 1 назва предмету договору не відповідає в повному обсязі назві надано на підтвердження згідно п.3.2. аналогічного договору №25 від 24.02.2025, а саме пункту 1.1.договору, також згідно п.3.2. договір №25 від 24.02.2025 не містить реквізитів Замовника. Враховуючи наведене, вказати в інформаційній довідці повну назву предмету закупівлі договору №25 від 24.02.2025 та завантажити вказаний договір з повною інформацією про реквізити Замовника. - відповідно до додатку №2 до тендерної документації частини 2 п.7 Учасником надано договір №4-6-1-3-13074 від 01.03.2024 про надання послуг з поводження з побутовими відходами згідно п.29 строк дії якого до 31.12.2024. Враховуючи наведене, надати документи/інформацію/пояснення щодо продовження дії даного договору або згідно п.7 надати чинні документи/укладені договори, що будуть підтверджувати утилізацію відходів в процесі надання послуг. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: визначається автоматично електронним майданчиком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.