Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 915 333,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 153,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шибеко Євген Вікторович |
| Телефон: | 380442800391 |
| E-mail: | tender_deu_pechersk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область,Київ, ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано Договір надання послуг технікою від 15 квітня 2025 року №1504/1, щодо надання послуг Виконавцем (ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП) з нанесення дорожньої розмітки фарбою та пластиком холодного нанесення за допомогою розмічувальної (маркувальної) машини HOFMAN H18-1, заводський номер 192/0037, державний номерний знак Т00184СВ, свідоцтво про реєстрацію №000195 від 14.07.2011р., об’єкт надання послуг – дороги усіх категорій згідно заявок Замовника (ТОВ ФОКСРОАД). Відповідно до Довідки щодо незалучення учасником закупівлі субпідрядників/співвиконавців від 17.04.2025 №17.04.25-24 Учасник процедури закупівлі зазначив про те, що не буде залучати до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Зазначені документи суперечать один іншому та потребують уточнення з боку Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 6. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 6. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації довідки, в якій Учасник зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде укладено, у разі визначення Учасником переможцем закупівлі або іншої інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.