Закупівлю оголошено - 11-04-2025, 14:29. Дата останніх змін - 02-05-2025, 08:56

Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького

Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького... Державна закупівля - UA-2025-04-11-008436-a Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького від замовника Комунальне підприємство "Міськсвітло" Кропивницької міської ради від 4/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-11-008436-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-11-010602-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 14:29
по 16-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 14:29
по 19-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-04-2025, 13:19
по 21-04-2025, 13:42

Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2885000
2 885 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 425 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Міськсвітло" Кропивницької міської ради
ЄДРПОУ:03347135 Досьє YouControl
Контактна особа:Охотніков Олександр Олександрович
Телефон:380993232225
E-mail:misksvitlo@ukr.net
Місцезнаходження:
25030, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Ю. Бутусова, буд. 20
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з відновлення та нанес ...
2 885 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-04-2025, 13:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького

52,20
кілометр
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Рябокінь Сергій Сергійович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-04-2025 по 29-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н, місто Ватутіне, вулиця Пролетарська будинок 8 квартира 3, 20251, Сергій Рябокінь
Остаточна пропозиція:
2 747 974,87 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 747 974,87 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-04-2025, 15:57
Період подачі оскарження:
по 01-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-04-25, 17:00:49
24

ПРОТОКОЛ №46 уповноваженої особи Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кропивницької міської ради 23.04.2025р. м. Кропивницький Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Рябокінь Сергій Сергійович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі - послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-11-008436-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно пункту 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1, Учасником надається «Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника) . 1.5. Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою та/або складським приміщенням шляхом подання одного з наступних документів: 1.5.1. Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно або його частину; 1.5.2. Договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі (якщо складання акту приймання-передачі передбачено договором), підписаного сторонами». Учасником не підтверджено наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати документи що підтверджують наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-04-25, 17:00:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-11-008436-a-c1
Номер договору:
49
Дата підписання договору:
02-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-05-2025 по 31-12-2025
1 379 068,33 UAH
Ціна договору
1 379 068,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Рябокінь Сергій Сергійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 747 974,87 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 747 974,87 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Інформація про субпідрядників/співвиконавців зазначена у пропозиції учасника закупівлі
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 19:25:08
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
40
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка про наявність в учасника техніки: транспортних засобів та/або машин та/або механізмів тощо (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) із обов’язковою наявністю машини для нанесення дорожньої розмітки фарбою в кількості не менше 2-х*** (при цьому обов’язкова наявність ручних (для нанесення поперечної розмітки) та самохідної машин або причіпної на автомобільному ходу (для нанесення повздовжньої розмітки) (для самохідної та/або причіпної машини обов’язкова наявність відмітки у свідоцтві про реєстрацію щодо переобладнання чи встановлення розмічального обладнання на базу автомобіля), демаркувальної машини (демаркера) не менше 1-єї одиниці, транспортного засобу**** для перевезення матеріалів, техніки, обладнання, дорожнього інвентарю та працівників тощо не менше 2-х, яка має містити наступну інформацію: 1.1.1. Для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо) надати свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів(у разі якщо вони підлягають державній реєстрації) та виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку чи форму ОЗ-6 за підписом директора чи уповноваженої особи. 1.1.2. Для документального підтвердження залученої техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), Учасник повинен надати скановану копію відповідного діючого договору (-ів) (оренди, або лізингу, або надання послуг, тощо) та лист згоду від власника про використання техніки. 1.3. Чинний Атестат виробництва (або атестат відповідності, або свідоцтво про відповідність тощо), що підтверджує можливість виконання зазначеними Учасником в довідці відповідно до вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації машинами для нанесення дорожньої розмітки послуг відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника) . 1.5. Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою та/або складським приміщенням шляхом подання одного з наступних документів: 1.5.1. Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно або його частину; 1.5.2. Договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі (якщо складання акту приймання-передачі передбачено договором), підписаного сторонами . 1.6. Робочі бригади повинні бути укомплектовані усім необхідним, а саме: технікою, обладнанням, інвентарем, тощо у повному обсязі згідно вимог щодо технології влаштування розмітки фарбою, у тому числі знаками, жилетами, конусами, обладнанням, тощо.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх посад, чисельність, досвід роботи та на підставі чого ці працівники та/або виконавці залучені Учасником: 2.1.1. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність машиністів маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг не менше 2 -х чоловік та дорожніх робітників не менше 4-х чоловік, а також водіїв не менше 2-х чоловік. 2.1.2. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність спеціаліста - кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1 особи. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації), а саме: кваліфікаційним сертифікатом, дипломом, свідоцтвом про підвищення кваліфікації (у разі якщо кваліфікований сертифікат виданий більш ніж п’ять років тому) тощо. Серед працівників обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво) та відповідального з охорони праці. 2.1.3. Кваліфікація працівників та/або виконавців (дорожніх робітників та машиністів розмічальної машини) повинна бути підтверджена сертифікатами, посвідченнями, свідоцтвами тощо, наданими організацією чи підприємством, що має відповідну ліцензію МОН України. 2.1.4. Для підтвердження наявності працівників та/або виконавців та їх досвіду, які будуть залучені до надання послуг, в складі пропозиції мають бути надані на кожну особу, зазначену в довідці копії наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно -правового характеру чи надання послуг, які підтверджують наявність працівника та/або виконавця, . Кількість працівників та/або виконавців повинна бути не менше ніж кількість машин та механізмів запропонованих учасником. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 -VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1 На підтвердження наявності досвіду надається Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двух), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ . Договора мають бути датовані не раніше 2023 р. До договорів додаються: - Акти виконаних робіт (наданих послуг), або інші документи, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі по аналогічних договорах, наданих згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». - Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, у яких має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, дату та предмет укладеного договору, ціну та вартість виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Листи надаються з накладенням КЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ або у форматі pdf.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТ-УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 864 433,24 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 864 433,24 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 21:03:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка про наявність в учасника техніки: транспортних засобів та/або машин та/або механізмів тощо (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) із обов’язковою наявністю машини для нанесення дорожньої розмітки фарбою в кількості не менше 2-х*** (при цьому обов’язкова наявність ручних (для нанесення поперечної розмітки) та самохідної машин або причіпної на автомобільному ходу (для нанесення повздовжньої розмітки) (для самохідної та/або причіпної машини обов’язкова наявність відмітки у свідоцтві про реєстрацію щодо переобладнання чи встановлення розмічального обладнання на базу автомобіля), демаркувальної машини (демаркера) не менше 1-єї одиниці, транспортного засобу**** для перевезення матеріалів, техніки, обладнання, дорожнього інвентарю та працівників тощо не менше 2-х, яка має містити наступну інформацію: 1.1.1. Для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо) надати свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів(у разі якщо вони підлягають державній реєстрації) та виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку чи форму ОЗ-6 за підписом директора чи уповноваженої особи. 1.1.2. Для документального підтвердження залученої техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), Учасник повинен надати скановану копію відповідного діючого договору (-ів) (оренди, або лізингу, або надання послуг, тощо) та лист згоду від власника про використання техніки. 1.3. Чинний Атестат виробництва (або атестат відповідності, або свідоцтво про відповідність тощо), що підтверджує можливість виконання зазначеними Учасником в довідці відповідно до вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації машинами для нанесення дорожньої розмітки послуг відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника) . 1.5. Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою та/або складським приміщенням шляхом подання одного з наступних документів: 1.5.1. Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно або його частину; 1.5.2. Договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі (якщо складання акту приймання-передачі передбачено договором), підписаного сторонами . 1.6. Робочі бригади повинні бути укомплектовані усім необхідним, а саме: технікою, обладнанням, інвентарем, тощо у повному обсязі згідно вимог щодо технології влаштування розмітки фарбою, у тому числі знаками, жилетами, конусами, обладнанням, тощо.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх посад, чисельність, досвід роботи та на підставі чого ці працівники та/або виконавці залучені Учасником: 2.1.1. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність машиністів маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг не менше 2 -х чоловік та дорожніх робітників не менше 4-х чоловік, а також водіїв не менше 2-х чоловік. 2.1.2. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність спеціаліста - кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1 особи. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації), а саме: кваліфікаційним сертифікатом, дипломом, свідоцтвом про підвищення кваліфікації (у разі якщо кваліфікований сертифікат виданий більш ніж п’ять років тому) тощо. Серед працівників обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво) та відповідального з охорони праці. 2.1.3. Кваліфікація працівників та/або виконавців (дорожніх робітників та машиністів розмічальної машини) повинна бути підтверджена сертифікатами, посвідченнями, свідоцтвами тощо, наданими організацією чи підприємством, що має відповідну ліцензію МОН України. 2.1.4. Для підтвердження наявності працівників та/або виконавців та їх досвіду, які будуть залучені до надання послуг, в складі пропозиції мають бути надані на кожну особу, зазначену в довідці копії наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно -правового характеру чи надання послуг, які підтверджують наявність працівника та/або виконавця, . Кількість працівників та/або виконавців повинна бути не менше ніж кількість машин та механізмів запропонованих учасником. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 -VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1 На підтвердження наявності досвіду надається Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двух), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ . Договора мають бути датовані не раніше 2023 р. До договорів додаються: - Акти виконаних робіт (наданих послуг), або інші документи, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі по аналогічних договорах, наданих згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». - Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, у яких має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, дату та предмет укладеного договору, ціну та вартість виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Листи надаються з накладенням КЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ або у форматі pdf.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-04-2025, 14:21:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-04-2025, 14:29:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:29:50
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 14:18:41
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              8. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:20:33
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка про наявність в учасника техніки: транспортних засобів та/або машин та/або механізмів тощо (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) із обов’язковою наявністю машини для нанесення дорожньої розмітки фарбою в кількості не менше 2-х*** (при цьому обов’язкова наявність ручних (для нанесення поперечної розмітки) та самохідної машин або причіпної на автомобільному ходу (для нанесення повздовжньої розмітки) (для самохідної та/або причіпної машини обов’язкова наявність відмітки у свідоцтві про реєстрацію щодо переобладнання чи встановлення розмічального обладнання на базу автомобіля), демаркувальної машини (демаркера) не менше 1-єї одиниці, транспортного засобу**** для перевезення матеріалів, техніки, обладнання, дорожнього інвентарю та працівників тощо не менше 2-х, яка має містити наступну інформацію: 1.1.1. Для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо) надати свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів(у разі якщо вони підлягають державній реєстрації) та виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку чи форму ОЗ-6 за підписом директора чи уповноваженої особи. 1.1.2. Для документального підтвердження залученої техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), Учасник повинен надати скановану копію відповідного діючого договору (-ів) (оренди, або лізингу, або надання послуг, тощо) та лист згоду від власника про використання техніки. 1.3. Чинний Атестат виробництва (або атестат відповідності, або свідоцтво про відповідність тощо), що підтверджує можливість виконання зазначеними Учасником в довідці відповідно до вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації машинами для нанесення дорожньої розмітки послуг відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». 1.4. Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси (База має бути розташована в радіусі 30 км. від м. Кропивницький для оперативного реагування на завдання Замовника) . 1.5. Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою та/або складським приміщенням шляхом подання одного з наступних документів: 1.5.1. Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно або його частину; 1.5.2. Договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі (якщо складання акту приймання-передачі передбачено договором), підписаного сторонами . 1.6. Робочі бригади повинні бути укомплектовані усім необхідним, а саме: технікою, обладнанням, інвентарем, тощо у повному обсязі згідно вимог щодо технології влаштування розмітки фарбою, у тому числі знаками, жилетами, конусами, обладнанням, тощо.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:29:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх посад, чисельність, досвід роботи та на підставі чого ці працівники та/або виконавці залучені Учасником: 2.1.1. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність машиністів маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг не менше 2 -х чоловік та дорожніх робітників не менше 4-х чоловік, а також водіїв не менше 2-х чоловік. 2.1.2. Серед працівників та/або виконавців обов’язкова наявність спеціаліста - кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1 особи. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника або інженера -проектувальника (інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації), а саме: кваліфікаційним сертифікатом, дипломом, свідоцтвом про підвищення кваліфікації (у разі якщо кваліфікований сертифікат виданий більш ніж п’ять років тому) тощо. Серед працівників обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво) та відповідального з охорони праці. 2.1.3. Кваліфікація працівників та/або виконавців (дорожніх робітників та машиністів розмічальної машини) повинна бути підтверджена сертифікатами, посвідченнями, свідоцтвами тощо, наданими організацією чи підприємством, що має відповідну ліцензію МОН України. 2.1.4. Для підтвердження наявності працівників та/або виконавців та їх досвіду, які будуть залучені до надання послуг, в складі пропозиції мають бути надані на кожну особу, зазначену в довідці копії наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно -правового характеру чи надання послуг, які підтверджують наявність працівника та/або виконавця, . Кількість працівників та/або виконавців повинна бути не менше ніж кількість машин та механізмів запропонованих учасником. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 -VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника).
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:29:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1 На підтвердження наявності досвіду надається Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двух), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ . Договора мають бути датовані не раніше 2023 р. До договорів додаються: - Акти виконаних робіт (наданих послуг), або інші документи, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі по аналогічних договорах, наданих згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». - Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, у яких має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, дату та предмет укладеного договору, ціну та вартість виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Листи надаються з накладенням КЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ або у форматі pdf.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 14:29:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ