Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 134 565 562 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 672 827,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 672 827,81 UAH |
| Замовник: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 43493483 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Штойко Інна Станіславівна |
| Телефон: | +380322999141 |
| E-mail: | tender.yo.loda@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв'язку із необхідністю розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп".
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 року протокол № 20 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі вих. № 01 від 17.04.2025 р. (файл «Документи пропозиції.pdf») в якій інформація щодо підтвердження наявності в учасника машин, механізмів та техніки, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі не відповідає підтверджуючим документам, зокрема п.8 в частині №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні; - - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. № 03 від 17.04.2025 р. (файл «Документи пропозиції.pdf») у якій зазначено інформацію щодо інженерно-технічних працівників, проте не подано документального підтвердження наявності в учасника працівників відповідно до вимог тендерної документації; - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявністьдокументальнопідтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих. № 04 від 17.04.2025 р. (файл «Документи пропозиції.pdf») у якій зазначено інформацію щодо Договору №25-04/23 від 20.04.23р. та Договору субпідряду №02/02-23 від 02.02.23р., зокрема в частині ціни договору та суми виконання договору, що не відповідає документальномупідтвердженню досвіду виконання аналогічного договору; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник вказує в Довідці інформацію щодо наявності машин, механізмів та техніки, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі згідно вимог наведених у Таблиці 1 додатку 1 до тендерноїдокументації відповідно до технології виконання робіт/надання послуг та вимог Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки/інвентарної картки обліку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми; - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист-пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження відповідності маркірувальної техніки учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінали атестатів виконання робітна відповідність вимогам ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-095:2012. Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг та протоколи на основі яких видавались вказані атестати виконання робіт, видані уповноваженим органом сертифікації, які дійсні на момент подання тендерної пропозиції. - відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник включає в довідку працівників та інформацію щодо них, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі згідно вимог наведених у Таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно до вимог Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: -інженерно-технічні працівники (головний інженер - 1 особа, виконроб - 1 особа, майстер - 1 особа); - інженер з охорони праці - 1 особа; - інженер з організації дорожнього руху – 1 особа); - водії - 2 особи; - машиніст маркувальної машини – 2 особи; - дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб; та інші працівники, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору; - на підтвердження наявності інженерно-технічних працівників учасник додатково подає оригінал/належним чином завірену копію диплому на кожного працівника зазначеного в довідці. - кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. - Кваліфікація машиністів маркірувальних машин підтверджується оригіналом або завіреною копією посвідчення машиніста маркувальної машини, виданими ліцензованими навчальними центрами; - Кваліфікація інженера з організації дорожнього руху підтверджується кваліфікаційним сертифікатом відповідального в частині інженерно-будівельного проектування доріг; - відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації *Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки, влаштування металевого бар’єрного огородження та встановлення дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки, влаштування металевого бар’єрного огородження та встановлення дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт/надання послуг по якому здійснювалось протягом 2023 – 2024 років. Учасник вказує в Довідці інформацію та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого виконувались роботи/надавалися послуги, що визначені відповідно до Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) згідно вимог наведених у Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача та Контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідності між інформацією зазначеною в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг та документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації; - надати документальне підтвердження наявності в учасника інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації; - усунути невідповідності між інформацією зазначеною в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.