Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, та з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 6 червня 2024 року № 3786-IX). Обсяг закупівлі (номенклатура та кількість) робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 464 362,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 160 468,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41326277 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевцова Оксана Степанівна |
| Телефон: | 380473131004 |
| E-mail: | talneosvita.otg@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 20401, Україна, Черкаська область,Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 28 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
18 |
З урахуванням необхідності встановлення відповідності поданих учасником розрахунків договірної ціни (в частині обсягів робіт та в тому числі розрахованих до використання матеріальних ресурсів, їх технічних та якісних характеристик) вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (в тому числі в частині отримання необхідних консультацій в дорадчому порядку із зазначеного питання), що визначені тендерною документацією, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" (ЄДРПОУ 42994511), що була подана на участь у процедурі відкритих торгів «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Тальнівської ЗОШ №2 за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, м. Тальне, вул. Майданецька, 1» ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель, та автоматично визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції надано копію виконаного аналогічного договору №25/8 від 25.08.2023р. разом з копіями документів форм КБ-2в та КБ-3, при цьому копія акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в №2 за 11.2023р. не є повною, а саме відсутня сторінка №4 зазначеного акту. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником подано документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва», в той же час зазначений документ не заповнений учасником належним чином, в тому числі щодо окремих найменувань матеріалів, виробів або конструкцій не зазначено країну походження відповідної витрати, тощо. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору; 2.2. Згідно п. 2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що на виконання абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - інформацію про ціни на матеріальні ресурси - будівельні матеріали, вироби і комплекти (у довільній формі), складену учасником в машинозчитувальному форматі (Microsoft Word, або Excel, тощо), із зазначенням наступних відомостей: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Учасники повинні враховувати правила прийнятності матеріалів та поставок, передбачених згідно ст. 5 Рамкової угоди, та які співфінансуються згідно з інструментом Ukraine Facility. Допускається врахування учасником у складі витрат на матеріали, вироби та устаткування, що передбачені додатком 2 до тендерної документації, та які походять з країн, що не відповідають правилам прийнятності згідно ст. 5 Рамкової угоди, за умови, що сукупна вартість таких матеріалів, виробів та устаткування не перевищує очікуваний обсяг співфінансування закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету, як це передбачено згідно річного плану закупівель. В той же час замовником враховано, що у відповідності до п. 43 Особливостей (згідно постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р.) у випадку належного усунення учасником вказаної невідповідності в частині оформлення інформації про ціни на матеріальні ресурси такі обставини не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а тому такі невідповідності можуть бути усунені учасником. Щодо вказаної невідповідності в тому числі вбачається можливим та необхідним застосування замовником п. 43 Особливостей в частині оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням здійснення моніторингів ДАСУ процедур закупівель (ідентифікатори закупівель №№UA-2025-03-05-013374-a, UA-2025-04-04-007941-a). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копію акту форми КБ-2в №2 за 11.2023р. в повному обсязі згідно виконання аналогічного договору №25/8 від 25.08.2023р. 3.2. Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що має бути оформлена належним чином учасником згідно вимог тендерної документації, в тому числі за необхідності учасник має право здійснити заміну інформації щодо країни походження відповідної витрати, при цьому не допускаючи зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. У будь-якому разі подані учасником на виконання цієї вимоги документи повинні в повній мірі за змістом, обсягом та способом оформлення в усіх відношеннях відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.