Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 94 972 432 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 949 724,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 474 860 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яремчук Віталій |
| Телефон: | 380931810592 |
| E-mail: | lvivavtodorzakupky@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
7 |
З метою детального вивчення тендерної пропозиції учасника
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» поданій щодо закупівлі: «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. В учасника, для виконання робіт, обов’язково має бути наявне (згідно проекту) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про таке обладнання має бути зазначена в таблиці довідки згідно пункту 1.1 цього додатку). 1.2 Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 1.1 цього додатку, учаснику необхідно надати: 1.2.1 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, власне, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин, механізмів, тощо. Якщо транспортні засоби, дорожні машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, не є його власним, а залучене, то учасник надає: - сканкопії відповідних договорів (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в таких договорах та додатковими угодами/договорами, за наявності таких. Ці договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (який укладеться в результаті цієї закупівлі), або мають містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - сканкопію листа-підтвердження відповідно орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт відповідно до умов цієї тендерної документації. У такому листі-підтвердженні обов’язково має бути зазначено номер цієї закупівлі, найменування замовника – ЛКП «Львівавтодор», найменування відповідного учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих. № 6/10/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п. 1 довідки учасником зазначено автомобіль бортовий ГАЗ A22R32-30, що не відповідає вимогам Замовника, так як вантажопідйомність автомобіля менше 5т. 2. В п. 2 довідки учасником зазначено автомобілі-самоскиди MAN TGS 41.400 в кількості 2 одиниць, при цьому учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу лише на один MAN TGS 41.400. 3. В п. 8 довідки учасником зазначено автомобіль загальний вантажний (дубль-кабіна) VOLKSWAGEN CRAFTER, що не відповідає вимогам Замовника, так як вантажопідйомність автомобіля менше 5т. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядників /співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми/ Примітка: обов’язковим є наявність: - головного інженера; - виконроба (-ів); - інженера з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних чинних посвідчень з перевірки знань з охорони праці та протоколи або витяг(и) з протоколу(ів) комісії(й) з перевірки знань з охорони праці. 2.1.1. Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, учаснику необхідно надати: - сканкопію затвердженого штатного розпису підприємства/витягу з нього; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, відомостей про працівників субпідрядників/співвиконавців, гарантійний лист (листи) від субпідрядників/співвиконавців про виконання відповідних робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, працівників згідно цивільно-правового договору (-ів), сканкопію (-ї) такого (таких) цивільно-правового (-их) договору (-ів); - сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню (щодо всіх працівників зазначених учасником в Довідці, згідно п. 2.1 цього додатку). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 6/26/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п.9 - 14 довідки учасником зазначено дорожні робітники, що мають середню (повну) загальну освіту, при цьому учасником не надано сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню, в даному випадку копії атестатів про повну загальну середню освіту або копії свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти. 3) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. Аналогічним вважається договір із нового будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів вуличної-дорожньої мережі (категорія складності СС2), який виконувався у період 2018-2024 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які також потрібно подати в складі тендерної пропозиції (Акти повинні бути підписані замовником) в обсягах, не менше ніж зазначених нижче. 3.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер; посилання на номер, дату та предмет укладеного договору; а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до повноти та якості виконання договору; - сканкопія підписаної Замовником лише останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих. № 6/27/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. По п. 1 Довідки: 1.1. Учасником не надано копії додаткових договорів № 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 до договору від 13.04.2020 № 13/04/2020. 1.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 1.3. Учасником в довідці зазначено «влаштування асфальтобетонного покриття – 19 204 м2», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування асфальтобетонного покриття – 55 931,49 м2». 1.4. Учасником в довідці зазначено «встановлення бортових каменів бетонних – 4 953 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «встановлення бортових каменів бетонних – 5 171 м». 1.5. Учасником в довідці зазначено «влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – 1 083 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – 977 м». 1.6. Учасником в довідці зазначено «прокладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 071,5 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «прокладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 346,5 м». 1.7. Учасником в довідці зазначено «улаштування залізобетонних каналізаційних колодязів – 83 шт», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «улаштування залізобетонних каналізаційних колодязів – 95 шт». 1.8. Учасником в довідці зазначено «укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 1 137,8 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 179,4 м». 1.9. Учасником в довідці зазначено «влаштування захисних футлярів – 1 800 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування захисних футлярів – 2 830 м». 1.10. Учасником в довідці зазначено «влаштування кабельних мереж освітлення – 1 985 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування кабельних мереж освітлення – 1 995 м». 1.11. Учасником в довідці зазначено «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 1 560 м2», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 940,62 м2». 2. По п. 2 Довідки: 2.1. Учасником не надано копію договору від 23.12.2022 № 924. 2.2. Учасником не надано копії додаткових договорів № 1, 2, 3, 4, 5, 6 до договору від 23.12.2022 № 924. 2.3. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 3. По п. 3 Довідки: 3.1. Учасником не надано копію додаткового договору № 7 до договору від 18.12.2020 № 18/12/2020. 3.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 4) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав Протокол загальних зборів учасників ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» від 22.05.2023 № 34, щодо призначення генерального директора Берегового Петра Івановича та директора Їлдиза Бірола. 5) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - наказ про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав наказ про призначення генерального директора Берегового Петра Івановича. 6) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 3. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку, що містить відомості про учасника за вих. № 6/8/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Форма довідки не відповідає формі, що вимагалась Замовником. 2. Учасник зазначив номер свідоцтва 200101153, проте надав копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, де зазначено 1928104500016. 3. В рядку «Наявний (і) КВЕД (всі) із зазначенням виду економічної діяльності» учасником зазначено: 42.11 будівництво доріг і автострад, при цьому в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено: 42.11, 08.11, 08.12, 23.61, 23.63, 23.99, 77.32, 46.73, 71.12, 74.90, 77.12, 37.00, 41.20, 42.12, 42.13. 7) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 6. Інформація щодо згоди із терміном дії тендерної пропозиції, згідно поданої нижче форми. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Лист-гарантію щодо терміну тендерної пропозиції за вих. № 6/14/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник зазначив «протягом 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», при цьому Замовником вимагалось «протягом 90 календарних днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 8) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція за вих. № 6/27/т від 22.04.2025, в якій: - в п.2 «Адреса (юридична та фактична)» учасником зазначено «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7/79069, м. Львів, вул. Шевченка, 317Н», при цьому в Довідці, що містить відомості про учасника за вих. № 6/8/т від 22.04.2025 учасником зазначено лише «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7»; - в п.6 учасником не зазначено номер мобільного телефону особи, що відповідальна за прийняття заявок. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.