Закупівлю оголошено - 10-04-2025, 11:45. Дата останніх змін - 04-06-2025, 17:45

«Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові

«Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові... Державна закупівля - UA-2025-04-10-003938-a «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові від замовника Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" від 4/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-10-003938-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-10-004832-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 11:45
по 22-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 11:45
по 25-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-04-2025, 14:20
по 28-04-2025, 14:43

Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
94972432
94 972 432 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:949 724,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:474 860 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
ЄДРПОУ:05523814 Досьє YouControl
Контактна особа:Яремчук Віталій
Телефон:380931810592
E-mail:lvivavtodorzakupky@gmail.com
Місцезнаходження:
79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Будівництво дороги в промзоні ...
94 972 432 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-04-2025, 14:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2026
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 27-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Тишкун Наталія Валеріївна
Остаточна пропозиція:
70 821 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
70 821 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-05-2025, 15:30
Період подачі оскарження:
по 26-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-05-25, 15:42:35
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

З метою детального вивчення тендерної пропозиції учасника

Кінцева дата розгляду пропозиції: 27-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-05-25, 12:03:21
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» поданій щодо закупівлі: «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. В учасника, для виконання робіт, обов’язково має бути наявне (згідно проекту) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про таке обладнання має бути зазначена в таблиці довідки згідно пункту 1.1 цього додатку). 1.2 Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 1.1 цього додатку, учаснику необхідно надати: 1.2.1 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, власне, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин, механізмів, тощо. Якщо транспортні засоби, дорожні машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, не є його власним, а залучене, то учасник надає: - сканкопії відповідних договорів (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в таких договорах та додатковими угодами/договорами, за наявності таких. Ці договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (який укладеться в результаті цієї закупівлі), або мають містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - сканкопію листа-підтвердження відповідно орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт відповідно до умов цієї тендерної документації. У такому листі-підтвердженні обов’язково має бути зазначено номер цієї закупівлі, найменування замовника – ЛКП «Львівавтодор», найменування відповідного учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих. № 6/10/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п. 1 довідки учасником зазначено автомобіль бортовий ГАЗ A22R32-30, що не відповідає вимогам Замовника, так як вантажопідйомність автомобіля менше 5т. 2. В п. 2 довідки учасником зазначено автомобілі-самоскиди MAN TGS 41.400 в кількості 2 одиниць, при цьому учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу лише на один MAN TGS 41.400. 3. В п. 8 довідки учасником зазначено автомобіль загальний вантажний (дубль-кабіна) VOLKSWAGEN CRAFTER, що не відповідає вимогам Замовника, так як вантажопідйомність автомобіля менше 5т. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядників /співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми/ Примітка: обов’язковим є наявність: - головного інженера; - виконроба (-ів); - інженера з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних чинних посвідчень з перевірки знань з охорони праці та протоколи або витяг(и) з протоколу(ів) комісії(й) з перевірки знань з охорони праці. 2.1.1. Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, учаснику необхідно надати: - сканкопію затвердженого штатного розпису підприємства/витягу з нього; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, відомостей про працівників субпідрядників/співвиконавців, гарантійний лист (листи) від субпідрядників/співвиконавців про виконання відповідних робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, працівників згідно цивільно-правового договору (-ів), сканкопію (-ї) такого (таких) цивільно-правового (-их) договору (-ів); - сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню (щодо всіх працівників зазначених учасником в Довідці, згідно п. 2.1 цього додатку). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 6/26/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п.9 - 14 довідки учасником зазначено дорожні робітники, що мають середню (повну) загальну освіту, при цьому учасником не надано сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню, в даному випадку копії атестатів про повну загальну середню освіту або копії свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти. 3) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. Аналогічним вважається договір із нового будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів вуличної-дорожньої мережі (категорія складності СС2), який виконувався у період 2018-2024 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які також потрібно подати в складі тендерної пропозиції (Акти повинні бути підписані замовником) в обсягах, не менше ніж зазначених нижче. 3.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер; посилання на номер, дату та предмет укладеного договору; а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до повноти та якості виконання договору; - сканкопія підписаної Замовником лише останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих. № 6/27/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. По п. 1 Довідки: 1.1. Учасником не надано копії додаткових договорів № 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 до договору від 13.04.2020 № 13/04/2020. 1.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 1.3. Учасником в довідці зазначено «влаштування асфальтобетонного покриття – 19 204 м2», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування асфальтобетонного покриття – 55 931,49 м2». 1.4. Учасником в довідці зазначено «встановлення бортових каменів бетонних – 4 953 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «встановлення бортових каменів бетонних – 5 171 м». 1.5. Учасником в довідці зазначено «влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – 1 083 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – 977 м». 1.6. Учасником в довідці зазначено «прокладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 071,5 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «прокладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 346,5 м». 1.7. Учасником в довідці зазначено «улаштування залізобетонних каналізаційних колодязів – 83 шт», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «улаштування залізобетонних каналізаційних колодязів – 95 шт». 1.8. Учасником в довідці зазначено «укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 1 137,8 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 2 179,4 м». 1.9. Учасником в довідці зазначено «влаштування захисних футлярів – 1 800 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування захисних футлярів – 2 830 м». 1.10. Учасником в довідці зазначено «влаштування кабельних мереж освітлення – 1 985 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «влаштування кабельних мереж освітлення – 1 995 м». 1.11. Учасником в довідці зазначено «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 1 560 м2», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2020 № 13/04/2020 «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 940,62 м2». 2. По п. 2 Довідки: 2.1. Учасником не надано копію договору від 23.12.2022 № 924. 2.2. Учасником не надано копії додаткових договорів № 1, 2, 3, 4, 5, 6 до договору від 23.12.2022 № 924. 2.3. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 3. По п. 3 Довідки: 3.1. Учасником не надано копію додаткового договору № 7 до договору від 18.12.2020 № 18/12/2020. 3.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 4) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав Протокол загальних зборів учасників ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» від 22.05.2023 № 34, щодо призначення генерального директора Берегового Петра Івановича та директора Їлдиза Бірола. 5) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - наказ про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав наказ про призначення генерального директора Берегового Петра Івановича. 6) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 3. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку, що містить відомості про учасника за вих. № 6/8/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Форма довідки не відповідає формі, що вимагалась Замовником. 2. Учасник зазначив номер свідоцтва 200101153, проте надав копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, де зазначено 1928104500016. 3. В рядку «Наявний (і) КВЕД (всі) із зазначенням виду економічної діяльності» учасником зазначено: 42.11 будівництво доріг і автострад, при цьому в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено: 42.11, 08.11, 08.12, 23.61, 23.63, 23.99, 77.32, 46.73, 71.12, 74.90, 77.12, 37.00, 41.20, 42.12, 42.13. 7) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 6. Інформація щодо згоди із терміном дії тендерної пропозиції, згідно поданої нижче форми. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Лист-гарантію щодо терміну тендерної пропозиції за вих. № 6/14/т від 22.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник зазначив «протягом 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», при цьому Замовником вимагалось «протягом 90 календарних днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 8) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція за вих. № 6/27/т від 22.04.2025, в якій: - в п.2 «Адреса (юридична та фактична)» учасником зазначено «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7/79069, м. Львів, вул. Шевченка, 317Н», при цьому в Довідці, що містить відомості про учасника за вих. № 6/8/т від 22.04.2025 учасником зазначено лише «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7»; - в п.6 учасником не зазначено номер мобільного телефону особи, що відповідальна за прийняття заявок. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-05-25, 12:03:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-10-003938-a-c1
Номер договору:
№ 2298
Дата підписання договору:
04-06-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 04-06-2025 по 30-06-2026
70 821 400 UAH
Ціна договору
59 017 833,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
70 821 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
70 821 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без залучення
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 08:53:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
87 581 398,06 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
87 581 398,06 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 14:42:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
гарантія.rar, Забезпечення тендерної пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Доказ:
Документ
техніка.rar, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
працівники.rar, Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Доказ:
Документ
документи.rar, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:45:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:17:38
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:17:38
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 11:17:38
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  8. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  9. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю , Забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія надається переможцем через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО – 320478 Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п`ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку переможця процедури закупівлі на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії банківської гарантії повинен бути довшим на 5 (п`ять) робочих днів ніж закінчення строку дії Договору. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження строку дії Договору. У такому випадку Підрядник зобов’язаний надати Замовнику продовжену або нову банківську гарантію протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання сторонами Додаткової угоди про продовження строку дії Договору. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця, не компенсуються Замовником. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому переможцем у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та переможцем, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом переможця або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону, з урахуванням пункту 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються переможцю у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю в разі: 1) невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов'язань за даним Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення терміну виконання робіт; за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. В разі не надання переможцем через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вказаний строк (в т.ч. якщо надане переможцем забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення тендерної пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО - 320478 Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 474 860,00 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.
                  5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Аналогічним вважається договір із нового будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів вуличної-дорожньої мережі (категорія складності СС2), який виконувався у період 2018-2024 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які також потрібно подати в складі тендерної пропозиції (Акти повинні бути підписані замовником) в обсягах, не менше ніж зазначених нижче: Дорожній одяг: - влаштування асфальтобетонного покриття - 5627 м2; - встановлення бортових каменів бетонних – 2745 м; Тротуари: - влаштування покриття тротуарів з фігурних елементів мощення – 2257 м2. Системи зв’язку: - влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – 154 м; - влаштування колодязів зв’язку – 2 шт. Зовнішні мережі водопостачання: - прокладання трубопроводів із поліетиленових труб – 550 м; - улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону – 8 шт; Зовнішні мережі каналізації: - улаштування залізобетонних каналізаційних колодязів – 20 шт. - улаштування дощоприймальних колодязів зі збірного залізобетону – 17 шт. - укладання трубопроводів із поліетиленових труб – 881 м; - встановлення водовідвідних лотків — 78 м.пог. Зовнішнє освітлення, електропостачання та системи зв’язку: - влаштування захисних футлярів – 466 м; - встановлення опор освітлення – 27 шт.; - влаштування кабельних мереж освітлення – 1291 м. Благоустрій: - висаджування дерев – 85 шт; - улаштування газонів – 2633 м2. Організація дорожнього руху: - встановлення дорожніх знаків — 84 шт - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком — 442,5 м2; Переїзд: - влаштування залізничного переїзду — 1 шт. 3.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер; посилання на номер, дату та предмет укладеного договору; а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до повноти та якості виконання договору; - сканкопія підписаної Замовником лише останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядників /співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Примітка: обов’язковим є наявність: - головного інженера; - виконроба (-ів); - інженера з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних чинних посвідчень з перевірки знань з охорони праці та протоколи або витяг(и) з протоколу(ів) комісії(й) з перевірки знань з охорони праці. 2.1.1. Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, учаснику необхідно надати: - сканкопію затвердженого штатного розпису підприємства/витягу з нього; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, відомостей про працівників субпідрядників/співвиконавців, гарантійний лист (листи) від субпідрядників/співвиконавців про виконання відповідних робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, працівників згідно цивільно-правового договору (-ів), сканкопію (-ї) такого (таких) цивільно-правового (-их) договору (-ів); - сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню (щодо всіх працівників зазначених учасником в Довідці, згідно п. 2.1 цього додатку).
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Будівництво дороги в промзоні «Сигнівка» (від вул. Північної до вул. Конюшинної)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 11:45:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. В учасника, для виконання робіт, обов’язково має бути наявне (згідно проекту) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про таке обладнання має бути зазначена в таблиці довідки згідно пункту 1.1 цього додатку): - кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т - 1 од.; - коток дорожній самохідний ґрунтовий – 1 од.; - коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу – 1 од.; - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий – 1 од.; - екскаватор одноківшевий дизельний на гусеничному ходу - 1 од.; - машина поливально-мийна - 1 од.; - бульдозер - 1 од.; - автомобіль бортовий вантажопідйомність не менше 5 т– 2 од.; - автомобілі-самоскиди вантажопідйомність не менше 7 т- 2 од.; - асфальтоукладальник універсальний — 1 од.; - автогудронатор – 1 од. 1.2 Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 1.1 цього додатку, учаснику необхідно надати: 1.2.1 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, власне, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин, механізмів, тощо. Якщо транспортні засоби, дорожні машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, не є його власним, а залучене, то учасник надає: - сканкопії відповідних договорів (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в таких договорах та додатковими угодами/договорами, за наявності таких. Ці договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (який укладеться в результаті цієї закупівлі), або мають містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - сканкопію листа-підтвердження відповідно орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт відповідно до умов цієї тендерної документації. У такому листі-підтвердженні обов’язково має бути зазначено номер цієї закупівлі, найменування замовника – ЛКП «Львівавтодор», найменування відповідного учасника.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ