Закупівлю оголошено - 10-04-2025, 09:28. Дата останніх змін - 15-05-2025, 10:49

Капітальний ремонт окремого приміщення територіального центру соціального обслуговування надання соціальних послуг «Турбота» для розміщення відділення соціальної роботи з ветеранами/ветеранками за адресою вул. Івана Франка, буд. 30, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницької області

Капітальний ремонт окремого приміщення територіального центру соціального обслуговування надання соціальних послуг «Турбота» для розміщення відділення... Державна закупівля - UA-2025-04-10-000999-a Капітальний ремонт окремого приміщення територіального центру соціального обслуговування надання соціальних послуг «Турбота» для розміщення відділення соціальної роботи з ветеранами/ветеранками за адресою вул. Івана Франка, буд. 30, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницької області від замовника КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) "ТУРБОТА" від 4/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-10-000999-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-10-000710-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 09:28
по 25-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 09:28
по 28-04-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
9754302.4
9 754 302,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:48 771,51 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 771,51 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) "ТУРБОТА"
ЄДРПОУ:40479686 Досьє YouControl
Контактна особа:Гладкоскок Лілія Сергіївна
Телефон:+380384991355
E-mail:turbotacenter@ukr.net
Місцезнаходження:
32300, Україна, Хмельницька область,Кам'янець-Подільський, Івана Франка,30
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт окремого пр ...
9 754 302,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт окремого приміщення територіального центру соціального обслуговування надання соціальних послуг «Турбота» для розміщення відділення соціальної роботи з ветеранами/ветеранками за адресою вул. Івана Франка, буд. 30, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницької області

1
робота
32300 Україна Хмельницька область м. Кам’янець - Подільський вул. Івана Франка, 30
по 01-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Пушкінська, 7, 32300, Заєць Андрій Олександрович
Остаточна пропозиція:
9 698 380,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-05-2025, 14:17
Період подачі оскарження:
по 11-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-10-000999-a-c1
Номер договору:
129
Дата підписання договору:
14-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-05-2025 по 31-12-2025
9 698 380,80 UAH
Ціна договору
8 081 984 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 698 380,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-04-2025, 15:07:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
ПП ВКФ БУДМОНТАЖСЕРВІС_46920+46920-1_p7s.7z, Електронна банківська гарантія , Учасник подає електронну банківську гарантію відповідно до пункту 3.2 тендерної документації
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
ПП ВКФ БУДМОНТАЖСЕРВІС_46920+46920-1_p7s.7z, Електронна банківська гарантія , Учасник подає електронну банківську гарантію відповідно до пункту 3.2 тендерної документації
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2. З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 18 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року. 3. Обов'язковою є наявність таких працівників за основним місцем роботи: - головний інженер; - виконавець робіт (виконроб); - інженер з проектно-кошторисної роботи (на підтвердження надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації); - головний енергетик/енергетик (на підтвердження надати сканкопія оригіналу чинного посвідчення головного енергетика/енергетика щодо допущення до робіт в електроустановках напругою до і вище 1000 В та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції)); 4. Сканкопії оригіналів чинних посвідчень директора, головного інженера та виконавця робіт (виконроба): - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - про проходження навчання відповідно до законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці вищезгаданих працівників, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції).
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає: - копії аналогічного договору підряду*(без додатків та додаткових угод) укладеного у 2023-2024 роках; - документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт: а) проміжний або останній акт форми КБ-2 із підписами та печатками замовника, підрядника та особи, що здійснювала технічний нагляд за договором; б) проміжна або остання довідка за формою №КБ-3 із підписами та печатками Замовника; в) відгук від замовника будівництва, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму фактично оплачених будівельних робіт. * Під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель 2. Вартість аналогічного договору повинна бути не меншою, ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Якщо Учасник на підтвердження наявного досвіду виконання подає декілька договорів, допускається врахування їх сумарної вартості, яка повинна бути не меншою, ніж очікувана вартість закупівлі.
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. 1.4. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пункту 1.1 цього додатка. 1.5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 09:28:48
    Інший
    публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 09:28:48
    Інший
    публічний Видалено10-04-2025, 09:28:48
    Інший
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 09:57:11
    Інший
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 09:57:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 09:28:48
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено10-04-2025, 10:27:33
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 10:25:12
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:10-04-2025, 09:28:48
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт окремого приміщення територіального центру соціального обслуговування надання соціальних послуг «Турбота» для розміщення відділення соціальної роботи з ветеранами/ветеранками за адресою вул. Івана Франка, буд. 30, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницької області
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Банківська гарантія повинна бути видана на умовах грошового покриття. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 000,00 (сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень (що є не більше 0,5 % суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей, а також постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набрання нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, якщо учасник не надав забезпечення своєї тендерної пропозиції. Банківські реквізити замовника: IBAN: UA958201720344281004200095826 в Держказначейська служба України, м. Київ.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення тендерної пропозиції , Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Банківська гарантія повинна бути видана на умовах грошового покриття. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 000,00 (сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень (що є не більше 0,5 % суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей, а також постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набрання нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, якщо учасник не надав забезпечення своєї тендерної пропозиції. Банківські реквізити замовника: IBAN: UA958201720344281004200095826 в Держказначейська служба України, м. Київ.
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення тендерної пропозиції , Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Банківська гарантія повинна бути видана на умовах грошового покриття. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 000,00 (сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень (що є не більше 0,5 % суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей, а також постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набрання нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, якщо учасник не надав забезпечення своєї тендерної пропозиції. Банківські реквізити замовника: IBAN: UA958201720344281004200095826 в Держказначейська служба України, м. Київ.
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2. З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 18 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року. 3. Обов'язковою є наявність таких працівників за основним місцем роботи: - головний інженер; - виконавець робіт (виконроб); - інженер з проектно-кошторисної роботи (на підтвердження надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації); - головний енергетик/енергетик (на підтвердження надати сканкопія оригіналу чинного посвідчення головного енергетика/енергетика щодо допущення до робіт в електроустановках напругою до і вище 1000 В та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції)); 4. Сканкопії оригіналів чинних посвідчень директора, головного інженера та виконавця робіт (виконроба): - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - про проходження навчання відповідно до законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці вищезгаданих працівників, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає: - копії аналогічного договору підряду*(без додатків та додаткових угод) укладеного у 2023-2024 роках; - документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт: а) проміжний або останній акт форми КБ-2 із підписами та печатками замовника, підрядника та особи, що здійснювала технічний нагляд за договором; б) проміжна або остання довідка за формою №КБ-3 із підписами та печатками Замовника; в) відгук від замовника будівництва, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму фактично оплачених будівельних робіт. * Під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель 2. Вартість аналогічного договору повинна бути не меншою, ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Якщо Учасник на підтвердження наявного досвіду виконання подає декілька договорів, допускається врахування їх сумарної вартості, яка повинна бути не меншою, ніж очікувана вартість закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  3. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. 1.4. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пункту 1.1 цього додатка. 1.5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-04-2025, 09:28:44
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ