Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 235 582 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 177,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ" |
| ЄДРПОУ: | 44672934 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вареник Лариса |
| Телефон: | 380672602957 |
| E-mail: | varenyk-l@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,пр-т Берестейський, будинок 10 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1) У довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відсутня інформація про надання послуг з поточного ремонту; 2) Відсутні виконані (-ий) аналогічні (-ий) договір (-и) про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд з усіма додатками та додатковими угодами до нього у разі їх наявності та лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі. 3) Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, тендерною документацію вимагався кваліфікований електронний підпис. 4) Відсутні листи-згоди на працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, згідно форми, визначеної Додатком №2.6 до тендерної документації. 5) Не надано у повному обсязі документи та інформацію для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції відповідно до додатку № 2.4 до Тендерної документації. 6) У назві наказу від 10 червня 2024 року №25К про призначення Козаченко Ю. Г. зазначено: «Про прийняття на роботу за сумісництвом Зубченко О. Г.», відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації. 7) У наказі від 04. 06. 2009. №16К період роботи Захаренко І. М. закінчився 30 грудня 2020 року, відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації. 8) Посада (професія), зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, не відповідає посаді, яка зазначена у наказах про призначення/прийняття/переведення, таких працівників: Рябченко В. А., Захарченко І. М., Давиденко А. В., Ільєнко А. М., Жир В. Ю., Кучма І. В., Козаченко Ю. І., відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Підпункт 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації: «- інформаційну довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Довідка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника; номер та дата договору; предмет договору; список контактних осіб замовників (прізвище, контактний телефон);» 2) Підпункт 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації: «-виконані (-ий) аналогічні (-ий) договір (-и) про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд з усіма додатками та додатковими угодами до нього у разі їх наявності; - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт тощо); Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві закупівлі: надання послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд; -лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі. Лист–відгук має містити посилання на номер та дату аналогічного договору, які зазначені в довідці.». 3) Абзац 4 Пункт 1.4. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію». 4) Пункт 8) Додаток 2 до тендерної документації «8) лист-згода на обробку наявних персональних даних, згідно з Додатком № 2.6 до тендерної документації;». 5) Пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації: «документи та інформація для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції, визначені Додатком № 2.4 до цієї тендерної документації.». 6) Пункт 2) Додатку 2.2 до тендерної документації: «2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 7) Пункт 2) Додатку 2.2 до тендерної документації: «2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 8) Пункт 2) Додатку 2.2 до тендерної документації: «2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Надати Інформаційну довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформацією про надання послуг з поточного ремонту, відповідно до вимог підпункту 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації; 2) Надати виконані (-ий) аналогічні (-ий) договір (-и) про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд з усіма додатками та додатковими угодами до нього у разі їх наявності та лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі, відповідно до вимог підпункту 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації. 3) Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію відповідно до абзацу 4 пункту 1.4. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 4) Надати листи-згоди на працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника згідно форми, визначеної Додатком №2.6 до тендерної документації. 5) Привести у відповідність документи та інформацію для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції відповідно до додатку № 2.4 до Тендерної документації. 6) Привести у відповідність або надати наказ про призначення Козаченко Ю. Г., відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації. 7) Привести у відповідність або надати наказ про призначення Захаренко І. М. , відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації. 8) Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації до посад, які зазначені у наказах про призначення/ прийняття / переведення таких працівників: Рябченко В. А., Захарченко І. М., Давиденко А. В., Ільєнко А. М., Жир В. Ю., Кучма І. В., Козаченко Ю. І. відповідно до вимог пункту 2) Додатку 2.2 до тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1) У довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відсутня інформація про надання послуг з поточного ремонту; 2) Відсутній аналогічний договір та лист-відгук про надання послуг з поточного ремонту. 3) Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, тендерною документацію вимагався кваліфікований електронний підпис. 4) Відсутні листи-згоди на працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. 5) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Пункт 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації: «- інформаційну довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Довідка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника; номер та дата договору; предмет договору; список контактних осіб замовників (прізвище, контактний телефон);» 2) Пункт 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації: «-виконані (-ий) аналогічні (-ий) договір (-и) про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд з усіма додатками та додатковими угодами до нього у разі їх наявності; - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт тощо); Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві закупівлі: надання послуг з поточного ремонту приміщень/будівель/споруд; -лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі. Лист–відгук має містити посилання на номер та дату аналогічного договору, які зазначені в довідці.». 3) Абзац 4 Пункт 1.4. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію». 4) Пункт 8) Додаток 2 до тендерної документації «8) лист-згода на обробку наявних персональних даних, згідно з Додатком № 2.6 до тендерної документації;». 5) Пункт 9) Додаток 2 до тендерної документації «9) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.» (Абзац 1 Додатку 2.4. до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Доповнити Інформаційну довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформацією про надання послуг з поточного ремонту, відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації; 2) Надати аналогічний договір та лист-відгук про надання послуг з поточного ремонту, відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2.2 до тендерної документації. 3) Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію відповідно до абзацу 4 пункту 1.4. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 4) Надати листи-згоди на працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника відповідно до пункту 8) Додатку 2 Тендерної документації (Додатком № 2.6 до тендерної документації). 5) Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9) Додатку 2 Тендерної документації (Абзац 1 Додатку 2.4. до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.