Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою очищення території біля водойм, здійснення заходів з охорони вод, збереження природньої водойми від замулювання та висихання.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Луць Оксана Михайлівна по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Благоустрій водного каналу на вул. І. Величковського у м. Львові) (оголошення № UA-2025-04-09-012277-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 11.04.2025 №1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний, зокрема, екскаватор-навантажувач ДЕМ-1143, який учасник залучає на підставі договору оренди укладеного з ЛКП «ШРП Галицького району». Також, в складі тендерної пропозиції учасника наявна скан-копія договору про надання послуг №3/04/25 від 10.04.2025 укладеного між ФОП Луць О.М. та ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району». Відповідно до вказаного договору виконавець надає послуги замовнику екскаватором ДЕМ-1143 а не передає в оренду дану техніку. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - відповідно до розділу «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, учасник під час надання послуг буде використовувати бензопилку та котки ручні. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи які підтверджують наявність в учасника вказаного вище обладнання. - приміткою до пункту 3 Частини 1 Додатку №1 встановлено, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме щодо надання послуг що включали послуги з з озеленення (облаштування/влаштування/посіву газонів, зрізка дерев/самосівних дерев) вважається лише виконаний договір. Так, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання 2-х договорів, зокрема, договору від 01.08.2023 №43-ВТ/23 відповідно до якого учасник виконував роботи з посіву газонів. Однак, слід зазначити, що надані у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність досвіду зрізки дерев та/або самосівних дерев, що не відповідає вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність, що міститься у довідці від 11.04.2025 №1, в частині, що стосується, зазначення типу договірних відносин на підставі яких залучається екскаватор-навантажувач ДЕМ-1143; - надати у відповідності до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника бензопилки та котка ручного; - надати у відповідності до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи, на підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору що включав послуги з озеленення (зрізка дерев/самосівних дерев).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.