Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 15 309 303,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 76 546,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 76 546,52 UAH |
| Замовник: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 33824934 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександра Мазепіна |
| Телефон: | +380955865341 |
| E-mail: | ojku@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
3 |
У тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА» (ЄДРПОУ 42300993) на закупівлю робіт «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель), UA-2025-04-08-003856-a (відкриті торги з особливостями) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - у наданих учасником згідно Додатку № 6 до Тендерної документації "Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" у документі про забезпечення тендерної пропозиції - банківській гарантії (файл «Гарантія 76546,52» - Банківська гарантія №ZAPG344103735 від 16 квітня 2025 року) пропущене слово із назви підприємства - принципала. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 43 Особливостей, вимагаємо виправити невідповідність в інформації та документах, що подані у складі тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель банківської гарантії із повною назвою учасника закупівлі (принципала).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.