Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 31 000,00 грн. (тридцять одна тисяча гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 380 079,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 800,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 31 000 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
| Телефон: | 380512472508 |
| E-mail: | depgkh2023@i.ua |
| Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Скоропадського Павла, будинок 7 |
4 |
необхідність підтвердження інформацї наведеній в наданому учасником договорі підряду від 04.03.2025 № 04/03-25п.
1. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (б/н, б/д) щодо залучення субпідрядника до виконання робіт, яка не містить інформації про місцезнаходження субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі; - на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в складі тендерної пропозиції надані: договір підряду від 31.05.2024 № SD-24-1620 предметом якого, згідно з додатком 1, є: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (склад господарського інвентаря) для функціонування виробничо-складського комплексу ТОВ «САНДОРА» за адресою: вул. Героїв України, 6 в с. Пасіки-Зубрицькі, Львівського району, Львівської області»; та договір підряду від 07.08.2023 № SD-23-1850 згідно з розрахунками до якого (договірна ціна, локальні кошториси, пояснювальні записки) учасником виконувались роботи з Нового будівництва швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття на виробничому комплексі № 2 ТОВ «Сандора» за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, Шевченківська Т.Г., с. Миколаївське, вул. Степова, 1. Вказані договори не відповідають вимогам замовника встановленим до аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з додатком 3 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник, серед іншого, повинен надати довідку про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до п. 4 розділу ІV тендерної документації. Як вбачається з вимог викладених замовником в п. 4 розділу ІV тендерної документації, довідка про залучення субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання договору в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, повинна містити інформацію про повне найменування та місцезнаходження такого суб’єкта господарювання; - згідно з додатком 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати: скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору аналогічного за предметом закупівлі та всі додатки передбачені умовами такого договору (розрахунки, додаткові угоди тощо), а також скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує (-ють) надання послуг/виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в/акт приймання-передачі наданих послуг тощо). При цьому, тендерна документація містить роз’яснення щодо того, які договори замовник визначає як аналогічні предмету закупівлі: «в розумінні цієї тендерної документації аналогічним за предметом закупівлі договором, є договір щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку та/або капітального ремонту покрівлі громадського будинку/споруди». Крім того, замовником роз’яснено, що термін «громадські будинки/споруди» вжито у значенні наведеному в п. 3.6 ДБН В 2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення. Таким чином, замовником чітко визначені вимоги до аналогічного предмету закупівлі договору (договорів) за видом робіт (капітальний ремонт) та об’єктом будівництва (покрівля житлового будинку або покрівля громадського будинку/споруди). Як вбачається, з п. 27 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», законодавець розрізняє такі види робіт/будівництва як будівництво нових об’єктів (нове будівництво) та капітальний ремонт. Згідно з п. 3.6 ДБН В 2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення, громадськими будівлями і спорудами є - будинки і приміщення, які призначені для розміщення закладів, підприємств, організацій, які надають послуги фізичним особам (населенню) або юридичним особам (громаді та державі). В той же час, захисні споруди цивільного захисту (в розумінні п. 14 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України), це - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. З наведеного вбачається, що ані за видом робіт, ані за об’єктом будівництва, надані учасником договори підряду не відповідають вимогам замовника встановленим до аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідку про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців відповідно до п. 4 розділу ІV тендерної документації; - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору аналогічного за предметом закупівлі та всі додатки передбачені умовами такого договору (розрахунки, додаткові угоди тощо) та скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує (-ють) надання послуг/виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в/акт приймання-передачі наданих послуг тощо). Вказані договори повинні відповідати вимогам замовника до аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.