Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 061 072 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 305,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Білецька сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 14029160 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніколенко Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380957671796 |
| E-mail: | nikolenkotanya3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 47707, Україна, Тернопільська область,село Біла, вулиця Молодіжна, буд. 19 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-07-013281-a (далі — Закупівля). Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" до 20 травня 2025 року (Протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 року).
1. Відповідно п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, надати на машини, транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, що планується залучати та/або орендувати – скан-копію договору/договорів оренди, лізингу, надання послуг або інші документи, що підтверджують право користування Учасника на весь строк виконання робіт, на кожну одиницю, вказану у довідці. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає скан-копію Договору оренди № 1/05 укладеного між ТОВ «Авакс Проф» та ФОП Подворняк О.П. на оренду ГАЗ 53 спеціальний вантажний автопідйомник. В п. 7.1. вказаного договору зазначено, що даний договір дійсний до 31.12.2024 року. Також, даний договір містить в своєму змісті умову щодо пролонгації договору, проте Учасник не підтвердив ніякими документами, що даний договір діє на момент подачі пропозиції Учасника та буде діяти на весь строк виконання робіт, чим не виконав умови тендерної документації зазначеної вище. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк визначений Особливостями, надати уточнення або діючий договір на оренду ГАЗ 53 спеціальний вантажний автопідйомник, або підтверджуючий лист від Орендодавця, що такий договір на момент подання тендерної пропозиції Учасником є чинним та буде діяти протягом усього періоду виконання робіт. 2. Відповідно п.2.1.1. Додатку 1 тендерної документації зазначено, що Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії довідок форми КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці) з обов’язковим наданням документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію, а також оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) щодо виконання аналогічних робіт(послуг) зазначених в довідці (Форма 2). На виконання цієї вимоги Учасник не надав та не аргументував неподання документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію до Договору №КР-1 від 19 травня 2023 року «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ степунів с. Баворів» Великогаївської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Л. Українки 1, с. Баворів, Тернопільський район, Тернопільська область». Щоб усунути дану невідповідність Учасник повинен виконати вимоги п.2.1.1. Додатку 1 тендерної документації, а саме надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії довідок форми КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці) з обов’язковим наданням документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію, а також оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) щодо виконання аналогічних робіт(послуг) зазначених в довідці (Форма 2). 3. Відповідно п. 8.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій. На виконання цієї вимоги Учасник не надав даний документ. Щоб усунути цю невідповідність Учасник повинен виконати вимоги п. 8.2. Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. 4. Відповідно п. 8.11. Додатку 1 тендерної документації зазначено, що для належного виконання робіт учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів. Учасник в складі своєї тендерної документації надає наступні договори: Договір №16/05/23 від 16.05.2023 року на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, який діє до 31.12.2023 року та Договір № 02/04/2024-01 від 02.04.2024 року про надання послуг по захороненню побутових відходів, який діє до 31.12.2024. Обидва договори мають в своєму змісті умови про пролонгацію, а саме якщо одна із з сторін не подала повідомлення про припинення дії договору. Проте Учасник не надав підтвердження, що такі договори на момент подання пропозиції є продовжені та чинні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк визначений Особливостями, надати уточнення або діючий договір на оренду, або підтверджуючі документи від Виконавців зазначених вище договорів, що такі договори на момент подання тендерної пропозиції Учасником є чинні та будуть діяти протягом усього періоду виконання робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.