Закупівлю оголошено - 07-04-2025, 17:16. Дата останніх змін - 21-05-2025, 18:23

Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки» (Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського рай... Державна закупівля - UA-2025-04-07-013281-a Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки» (Код ДК від замовника Білецька сільська рада від 4/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-07-013281-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-07-014477-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 17:16
по 19-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 17:16
по 22-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 22-04-2025, 12:34
по 22-04-2025, 12:57

Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4061072
4 061 072 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:20 305,36 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Білецька сільська рада
ЄДРПОУ:14029160 Досьє YouControl
Контактна особа:Ніколенко Тетяна Олександрівна
Телефон:+380957671796
E-mail:nikolenkotanya3@gmail.com
Місцезнаходження:
47707, Україна, Тернопільська область,село Біла, вулиця Молодіжна, буд. 19
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт адміністрат ...
4 061 072 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-04-2025, 12:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки»

1
робота
47704 Україна Тернопільська область с. Плотича вул. Садова,4
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-04-2025 по 21-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Д. Лук'яновича, буд. 8, 47707, Хоміцький Володимир Зіновійович
Остаточна пропозиція:
3 902 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 944 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-05-2025, 15:31
Період подачі оскарження:
по 15-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 28-04-25, 11:15:20
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-07-013281-a (далі — Закупівля). Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" до 20 травня 2025 року (Протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 року).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 21-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-04-25, 15:30:53
24

1. Відповідно п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, надати на машини, транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, що планується залучати та/або орендувати – скан-копію договору/договорів оренди, лізингу, надання послуг або інші документи, що підтверджують право користування Учасника на весь строк виконання робіт, на кожну одиницю, вказану у довідці. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає скан-копію Договору оренди № 1/05 укладеного між ТОВ «Авакс Проф» та ФОП Подворняк О.П. на оренду ГАЗ 53 спеціальний вантажний автопідйомник. В п. 7.1. вказаного договору зазначено, що даний договір дійсний до 31.12.2024 року. Також, даний договір містить в своєму змісті умову щодо пролонгації договору, проте Учасник не підтвердив ніякими документами, що даний договір діє на момент подачі пропозиції Учасника та буде діяти на весь строк виконання робіт, чим не виконав умови тендерної документації зазначеної вище. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк визначений Особливостями, надати уточнення або діючий договір на оренду ГАЗ 53 спеціальний вантажний автопідйомник, або підтверджуючий лист від Орендодавця, що такий договір на момент подання тендерної пропозиції Учасником є чинним та буде діяти протягом усього періоду виконання робіт. 2. Відповідно п.2.1.1. Додатку 1 тендерної документації зазначено, що Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії довідок форми КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці) з обов’язковим наданням документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію, а також оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) щодо виконання аналогічних робіт(послуг) зазначених в довідці (Форма 2). На виконання цієї вимоги Учасник не надав та не аргументував неподання документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію до Договору №КР-1 від 19 травня 2023 року «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ степунів с. Баворів» Великогаївської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Л. Українки 1, с. Баворів, Тернопільський район, Тернопільська область». Щоб усунути дану невідповідність Учасник повинен виконати вимоги п.2.1.1. Додатку 1 тендерної документації, а саме надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії довідок форми КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці) з обов’язковим наданням документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію, а також оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) щодо виконання аналогічних робіт(послуг) зазначених в довідці (Форма 2). 3. Відповідно п. 8.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій. На виконання цієї вимоги Учасник не надав даний документ. Щоб усунути цю невідповідність Учасник повинен виконати вимоги п. 8.2. Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. 4. Відповідно п. 8.11. Додатку 1 тендерної документації зазначено, що для належного виконання робіт учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів. Учасник в складі своєї тендерної документації надає наступні договори: Договір №16/05/23 від 16.05.2023 року на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, який діє до 31.12.2023 року та Договір № 02/04/2024-01 від 02.04.2024 року про надання послуг по захороненню побутових відходів, який діє до 31.12.2024. Обидва договори мають в своєму змісті умови про пролонгацію, а саме якщо одна із з сторін не подала повідомлення про припинення дії договору. Проте Учасник не надав підтвердження, що такі договори на момент подання пропозиції є продовжені та чинні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк визначений Особливостями, надати уточнення або діючий договір на оренду, або підтверджуючі документи від Виконавців зазначених вище договорів, що такі договори на момент подання тендерної пропозиції Учасником є чинні та будуть діяти протягом усього періоду виконання робіт.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 15:30:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-07-013281-a-a1
Номер договору:
15/05-1
Дата підписання договору:
16-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 16-05-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Грохола Наталія Мирославівна
E-mail підписанта:
avaxprof@ukr.net
Посада підписанта:
Директор ТОВ "АВАКС ПРОФ"
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA613348510000026004962499976
Телефон підписанта:
38035223665
3 902 999 UAH
Ціна договору
3 252 499,17 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 902 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 944 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 13:39:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕРБУДГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 903 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 968 067,25 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «ТЕРБУДГРУП», повідомляє, що планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в з’вязку з тим, що проведення робіт по вогнезахисту дерев’нних конструкцій передбачає наявність ліцензії виданої ДСНС України. Юридична адреса: 47755, Україна, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Ступки, вул. Тернопільська, 83 а. Фактична адреса (місцезнаходження): 46002,Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18. Код ЄДРПОУ: 43184777 ПІБ керівника суб’єкта господарювання: Гупалюк Сергій Васильович.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 14:27:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
2
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:21:55
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:17:04
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:17:04
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:17:04
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:17:04
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:17:04
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          6. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          7. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт адміністративної будівлі комунальної власності Білецької сільської ради за адресою: вул. Садова, 4, с. Плотича, Тернопільського району Тернопільської області для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради на 2024-2025 роки»
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Форма забезпечення
                          Гарантія фінансової установи
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Вид забезпечення виконання договору про закупівлю , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Повернення забезпечення виконання договору про закупівлю , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          1
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Розмір забезпечення , Розмір забезпечення складає 1% вартості договору.
                          2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          1. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2024 рік, який повинен бути не меншим ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання.
                          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Довідку за Формою 2, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - не менше 2-ох договорів, що виконувались у 2022 та/або 2023 та/або 2024 роках. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці Учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії довідок форми КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці) з обов’язковим наданням документу(тів) про введення об’єкту в експлуатацію, а також оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів)* Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (Форма 2)*. * листи-відгуки повинні бути за датою не раніше 2024 року.
                          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , Учасник має надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (Форма3.1.) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - працівник, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, що виконуватимуть заявлені роботи - 1 особа; - головний інженер з охорони праці– 1 особа; - інженер з проектно-кошторисної роботи - 1 особа. Учасник повинен підтвердити наявність робітників(будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості 10 осіб, необхідних для виконання робіт. 3.3. Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 3.1. та 3.2. підтверджується оригіналом штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці.
                          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 17:17:01
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          , На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасник повинен забезпечити подання довідки за Формою 1. Учасники обов’язково включають у довідку інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій(власне/залучене/орендоване обладнання (будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, тощо)), які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, надати копії та/або скановані оригінали документів на машини, транспортні засоби, обладнання в кількості не менше ніж зазначено в таблиці, а саме: - автомобіль самоскид - 1 одиниця; - екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу - 1 одиниця; - кран автомобільний – 1 одиниця. Надати інформацію про власне або залучене виробниче приміщення та/або виробничу базу та/або склад та офіс із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*), місця розташування, площі та про строк користування (у разі оренди (або позики) вказати найменування орендодавця (або позикодавця), код його ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків. Якщо орендодавцем (або позикодавцем) є фізична особа/фізична особа-підприємець в складі пропозиції учасника додатково надається оригінал документа, що підтверджує право власності орендодавця (або позикодавця) на об’єкт оренди (позики);
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ