Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 26 472 300,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 264 723,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області |
| ЄДРПОУ: | 04393462 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Борсук-Бернадин Галина Павлівна |
| Телефон: | +380973324718 |
| E-mail: | galunabernadun@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 47724, Україна, Тернопільська область,селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26 |
5 |
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надає учаснику можливість усунути виявлені невідповідності у поданих документах протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено наступні невідповідності: 1. Щодо наданої ліцензії: У складі тендерної пропозиції надано ліцензію, яка охоплює лише частину видів робіт, передбачених технічним завданням. Частина робіт, які підлягають ліцензуванню згідно з чинним законодавством, не охоплена наданою ліцензією. Згідно з умовами тендерної документації, учасник зобов’язаний надати копії чинних дозвільних документів (ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів тощо), необхідних для виконання усіх робіт, вказаних у технічному завданні. Просимо надати один з таких варіантів: - додаткові дозвільні документи (ліцензії, сертифікати тощо), що підтверджують право на виконання усіх видів робіт, передбачених технічним завданням; - або документи, що підтверджують залучення субпідрядної організації до виконання відповідних робіт, згідно з вимогами тендерної документації (довідка за формою Додатку 4, копії ліцензій/сертифікатів субпідрядника, перелік робіт, які будуть йому передані тощо). 2. Щодо підтвердження аналогічного досвіду: Один з наданих договорів у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам пункту 5.1 тендерної документації щодо підтвердження аналогічного досвіду, а саме: - договір має бути укладений протягом останніх 5 років Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом: - надання іншого договору, що повністю відповідає критеріям аналогічності, визначеним у розділі 5 тендерної документації; Просимо надати виправлені/додаткові документи протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення в електронній системі закупівель. У разі неусунення невідповідностей у зазначений строк, пропозиція Учасника буде відхилена відповідно до вимог Закону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.