Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 304 247,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 042,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Дубина |
| Телефон: | +380637180701 |
| E-mail: | snabmrc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04114, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
3 |
Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Від начальника відділу матеріального забезпечення (секретаря комісії щодо визначення технічних, якісних характеристик, вартості матеріалів предмету закупівлі, а також приймання товарів (робіт або послуг за державні кошти) що створено відповідно до наказу МРЦШР ДСНС України від 04.02.2025 № НГ-20/79) Сергія Ясінського надійшов рапорт від 22.04.2025 про продовження строку розгляду технічної частини тендерної пропозиції Учасника у зв’язку з необхідністю отримання додаткових роз’яснень від інженера консультанта та фахівців юридичного напрямку. Враховуючи наведене, існує об’єктивна обґрунтована та підтверджена необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. З метою повного, всебічного та неупередженого розгляду пропозиції Учасника, з метою недопущення порушення Закону у частині пропуску (прострочення) строку розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, існує необхідність у прийнятті рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ.» до 20 робочих днів.
Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за проявлений інтерес до закупівлі UA-2025-04-04-011475-a «Капітальний ремонт частини приміщень та утеплення адміністративної будівлі № 24 за адресою: 04202 м. Київ вул. Вишгородська, 150 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 тендерної документації передбачено необхідність подання Учасником документів про підтвердження того, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій (вимогу) – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно із вимогами підпункту 2.4 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації інженер з охорони праці та виконавець робіт мають мати групу допуску з електробезпеки не нижче IV. Учасником надано файл «26 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» котрим підтверджується наявність у штаті інженера з охорони праці та виконавця робіт. В той же час, учасником надано архів файлів «28 Навчання ОП ІТР (директор, головний інж, виконроб, інженер ОП).rar» із файлом «7-3 навчання ОП виконроб , інженер ОП, інспектувальна особа.pdf» із якого вбачається, що інженер з охорони праці та виконавець робіт дійсно проходили навчання та перевірку знань з електробезпеки та отримали IV групу допуску. Проте, із сканкопій документів, що містяться у даному файлі вбачається, що строк дії допуску з електробезпеки прострочено, інших документів, що підтверджують актуальність (дійсність) IV групу допуску з електробезпеки не виявлено. Відповідно до п. 43. Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи наведене, відповідь просимо надати на протязі 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зазначена вимога направляється Учаснику на виконання ч. 9 ст. 26 Закону № 922 та п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Вимога полягає в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вимога не стосується відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.