Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 624 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
4 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначені транспортні засоби, як це вимагається формою, а також не надані документи, які підтверджують їх наявність. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід надані свідоцтва про проходження навчання на виробничо-технічних курсах з підвищення кваліфікації, проте відповідно до вимог тендерної документації необхідно надати документи про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на курсах цільового призначення. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази та документів, які підтверджують наявність транспортних засобів зазначених у довідці відповідно до вимог п.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на курсах цільового призначення на працівників робітничих професій, які зазначені у відповідній довідці.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-04-04-010299-a - «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення з метою використання як укриття в Закладі дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу №192 "Світанок" Запорозької міської ради розташованого за адресою: м.Запорiжжя вул.Парковий бульвар, 15Б.» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій марка та модель зазначеного обладнання та транспортного засобу не відповідає наданій оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 на 31 січня 2024 р та договору оренди № 10/01/2024-1 від 10.01.2024. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані документи щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначені у довідці обладнання: фарборозпилювач Profter AG-202-3, вібратор електричний TITAN PEV 1600-3, апарат для зварювання поліпропіленових труб Wezer PM-1-3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не наданий договір оренди № 03/03/2025-1 від 03 березня 2025 р. разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання: компресор пересувний ВКП W2200 10-500(НD)-3; установка для зварювання ручного дугового УДГ-251-3; настінна пилка DZ-S Set B HIDROSTRESS. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід надана відповідна довідка, в якій некоректно зазначено ім’я лицювальника-плиточника та розряди працівників робітничих професій відповідно до наданих посвідчень. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не наданий розпорядчий документ, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий договір №712 від 12.09.2023 року, проте Додаткові угоди №3 від 30.11.2023 та № 4 від 21.12.2023 надані не в повному обсязі, відсутні плани фінансування. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий Лист-відгук від управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, датований 26.03.2025, що перевищує десятиденний термін відносно дати подання пропозиції учасником . У складі тендерної пропозиції учасником наданий договір від 26.11.2024 № С-090 на вивезення сміття всупереч пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації, яким вимагається договір на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження права власності та/або договір оренди та/або договір про надання послуг на зазначене у довідці обладнання: фарборозпилювач Profter AG-202-3, вібратор електричний TITAN PEV 1600-3, апарат для зварювання поліпропіленових труб Wezer PM-1-3; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору оренди № 03/03/2025-1 від 03 березня 2025 р. разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання: компресор пересувний ВКП W2200 10-500(НD)-3; установка для зварювання ручного дугового УДГ-251-3; настінна пилка DZ-S Set B HIDROSTRESS; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчого документу, що підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання додаткових угод до договору №712 від 12.09.2023 року в повному обсязі; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання відгуку у відповідності до вимог пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору на захоронення (або утилізацію) будівельних відходів відповідно до пункту 7 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.