Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 320 221,02 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 601,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
14 |
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, надано тендерну пропозицію наступними учасниками: ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1» з остаточною ціновою пропозицією 1 300 814,80 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією по закупівлі: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (надалі – Закупівля) за результатом оцінки електронної системи закупівель визначено ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1». Учасником надано значну кількість документів. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та ч. 10 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Вирішив: Керуючись п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1».
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, надано тендерну пропозицію наступним учасником: ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» з остаточною ціновою пропозицією 1 300 814,80 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» (надалі – Учасник), а саме: 1.1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…до довідки додати копії трудових книжок працівників/наказів/інших документів, які підтверджують взаємовідносини Учасника та особи, яка надає Учаснику послуги згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці, документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд…». У тендерній пропозиції Учасника відсутній документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд Бутову Олександру Петровичу. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд Бутову Олександру Петровичу. 1.2. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…На працівників робітничих професій (дорожніх робітників), які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчальновиробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій …». У тендерній пропозиції Учасника відсутні чинні копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки на: Рубана І.О., Гончаренка О.М., Дудаленко М.М., Грігорян А.Р. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати чинні: копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки на: Рубана І.О., Гончаренка О.М., Дудаленко М.М., Грігорян А.Р. 1.3. Відповідно до підпункту 3.4 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 3 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору…». У тендерній пропозиції Учасником надано Лист-відгук № 468 від 31.07.2024 та Лист-відгук № 950 від 31.07.2024, де відсутня інформація про термін дії договору. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.