Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 11:04. Дата останніх змін - 04-07-2025, 14:41

Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянс... Державна закупівля - UA-2025-04-04-003761-a Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-04-003761-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-01-003790-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 11:04
по 30-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 11:04
по 02-06-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1320221.02
1 320 221,02 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 601,11 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
ЄДРПОУ:39605452 Досьє YouControl
Контактна особа:Аміров Дмитро Ібрагімович
Телефон:380445159374
E-mail:kkdesntender@ukr.net
Місцезнаходження:
02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15
14



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт асфальтового п ...
1 320 221,02 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 124-А, 03150, Супрун Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
1 300 814,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-06-2025, 09:40
Період подачі оскарження:
по 29-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 09-06-25, 21:55:57
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, надано тендерну пропозицію наступними учасниками: ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1» з остаточною ціновою пропозицією 1 300 814,80 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією по закупівлі: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (надалі – Закупівля) за результатом оцінки електронної системи закупівель визначено ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1». Учасником надано значну кількість документів. Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та ч. 10 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Вирішив: Керуючись п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-06-25, 14:16:30
24

згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, надано тендерну пропозицію наступним учасником: ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» з остаточною ціновою пропозицією 1 300 814,80 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» (надалі – Учасник), а саме: 1.1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…до довідки додати копії трудових книжок працівників/наказів/інших документів, які підтверджують взаємовідносини Учасника та особи, яка надає Учаснику послуги згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці, документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд…». У тендерній пропозиції Учасника відсутній документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд Бутову Олександру Петровичу. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєння працівнику розряд Бутову Олександру Петровичу. 1.2. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 2 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…На працівників робітничих професій (дорожніх робітників), які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчальновиробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій …». У тендерній пропозиції Учасника відсутні чинні копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки на: Рубана І.О., Гончаренка О.М., Дудаленко М.М., Грігорян А.Р. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати чинні: копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки на: Рубана І.О., Гончаренка О.М., Дудаленко М.М., Грігорян А.Р. 1.3. Відповідно до підпункту 3.4 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 3 «Вимоги Додатку 1 до тендерної документації» Додатку № 7 до тендерної документації вимагається «…Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору…». У тендерній пропозиції Учасником надано Лист-відгук № 468 від 31.07.2024 та Лист-відгук № 950 від 31.07.2024, де відсутня інформація про термін дії договору. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-06-25, 14:16:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-04-003761-a-c1
Номер договору:
4523/04-2025
Дата підписання договору:
03-07-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 03-07-2025 по 31-12-2025
1 283 115 UAH
Ціна договору
1 069 262,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 300 814,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 09:05:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 23.06.2025.zip, НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 23.06.2025 , НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 23.06.2025
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
МВС на 23.06.2025.rar, МВС на 23.06.2025 , МВС на 23.06.2025
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
МВС на 23.06.2025.rar, МВС на 23.06.2025 , МВС на 23.06.2025
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням приміщення (офісу) учасника, в якій вказати правову підставу володіння/користування та надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства, а також зазначити інформацію, щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази відповідно до вимог п. 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації, де зазначити правову підставу володіння/користування і надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства. 1.2 Надати довідку з переліком обладнання та підставами володіння/користування (з підтверджуючими документами) для виконання ремонту асфальтового покриття відповідно до діючого законодавства. 1.3 Учасник у складі своєї пропозиції повинен підтвердити наявність на підприємстві наступного обладнання: автомобіль бортовий з масою (без навантаження) не більше 3,7 тон, самоскид, навантажувач одноковшевий, автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній – не менше 2 одиниць, екскаватор-навантажувач – не менше 2 одиниць, асфальтоукладач, фреза дорожня – не менше 2 одиниць з шириною фрезерування 500 мм та 2000 мм. Якщо техніка є залученою, відповідно до договорів про надання послуг, оренди, лізингу, тимчасового користування та інших правовідносин, учасник повинен надати: сканкопії таких договорів з оригіналів; письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на право користування майном по даній закупівлі. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.4. Надати дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 1.5. Учасник надає інформацію про наявність у нього складських приміщень для будівельних матеріалів, а також наявність виробничої площі для складування сипучих матеріалів. Для цього у складі своєї тендерної пропозиції учасники повинні подати відповідні документи, що підтверджують право власності або право користування вказаними приміщеннями й площею для сипучих матеріалів (договір оренди/надання послуг/тощо), які розташовані в межах м. Києва. 1.6 Учасник у складі своєї пропозиції має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу із зазначенням типу, моделі та марки, заводського номеру (далі – АБЗ) для надання послуг з наданням підтверджуючих документів. На підтвердження наявності в Учасника власного АБЗ, що буде залучений при наданні послуг, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. На підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого АБЗ (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки асфальтобетоннних сумішей, укладеного (-их) між учасником та Виробником - асфальтобетонним заводом (договір (-и) має (-ть) бути чинним протягом всього строку надання послуг); Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати чинний атестат виробництва асфальтобетонних сумішей АБЗ. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності виробництва матеріалів наявного АБЗ вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. Учасник має надати чинний атестат виробництва виробника емульсії бітумної дорожньої, яка буде використовуватися ним (Учасником) при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності фізико-технічних показників емульсії вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. 1.7. На підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові, щебінь і гравій щільні природні та/або гравій, щебінь і пісок штучні пористі, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній, автомобільні дороги (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань).
Доказ:
Документ
2.10. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ.pdf, 2.10. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ , 2.10. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 13 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - штатний працівник учасника з кваліфікацією технік-організатор дорожнього руху, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - головний інженер з вищою освітою за напрямом підготовки «Будівництво» та кваліфікацією не нижче бакалавра в галузі будівництва, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - інженер-будівельник з вищою освітою не нижче магістра та кваліфікацією інженер-будівельник, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - інженер – геодезист з вищою освітою за напрямом підготовки «Будівництво» та кваліфікацією не нижче бакалавра в галузі будівництва, що підтверджується відповідним дипломом. Крім того, надати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (1 особа); - інженер-проектувальник з вищою освітою у сфері будівництва, що підтверджується відповідним дипломом. Крім того, надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника разом із свідоцтвом про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Додатково надати скан-копію Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та діючий страховий поліс до нього (1 особа); - інженер з охорони праці, що підтверджується сертифікатом фахівця будівельної галузі з кваліфікаційним рівнем не нижче другого (1 особа); - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду); - слюсар-ремонтник або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи, що підтверджується відповідним дипломом з кваліфікацією слюсар-ремонтник (1 особа); - майстер – ступінь освіти не нижче магістра та спеціальністю у будівельній галузі, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа). На працівників робітничих професій (дорожніх робітників), які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчально-виробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. До довідки додати копії трудових книжок працівників/наказів/інших документів, які підтверджують взаємовідносини Учасника та особи, яка надає Учаснику послуги згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці, документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєний працівнику розряд
Доказ:
Документ
2.12. Довідка про наявність працівників.pdf, 2.12. Довідка про наявність працівників , 2.12. Довідка про наявність працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею: Найменування, предмет, № та дата договору Строк дії договору Сума договору грн Назва організації, з якою укладено договір Фактична та юридична адреса, контактні телефони особи контрагента Фактична сума виконання договору ID закупівлі *Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає виду робіт/послуг даної закупівлі (асфальтування), а саме: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, виконаного у період 2023-2025 років. 3.2. Копію аналогічного договору зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, усіх його додатків та всіма документами, які є його невід’ємною частиною, або на які є посилання у аналогічному договорі, а також всі додаткові угоди до нього (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована). 3.3. Акти, що підтверджують виконання аналогічного договору(ів) зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації. 3.4. Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору.
Доказ:
Документ
2.13. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf, 2.13. Довідка про виконання аналогічного договору , 2.13. Довідка про виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:03:49
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 15:05:37
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 15:05:37
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 22:05:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 22:05:46
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено04-04-2025, 11:05:02
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено21-05-2025, 15:06:49
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 22:07:57
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:03:49

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням приміщення (офісу) учасника, в якій вказати правову підставу володіння/користування та надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства, а також зазначити інформацію, щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази відповідно до вимог п. 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації, де зазначити правову підставу володіння/користування і надати підтверджуючі документи відповідно до діючого законодавства. 1.2 Надати довідку з переліком обладнання та підставами володіння/користування (з підтверджуючими документами) для виконання ремонту асфальтового покриття відповідно до діючого законодавства. 1.3 Учасник у складі своєї пропозиції повинен підтвердити наявність на підприємстві наступного обладнання: автомобіль бортовий з масою (без навантаження) не більше 3,7 тон, самоскид, навантажувач одноковшевий, автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній – не менше 2 одиниць, екскаватор-навантажувач – не менше 2 одиниць, асфальтоукладач, фреза дорожня – не менше 2 одиниць з шириною фрезерування 500 мм та 2000 мм. Якщо техніка є залученою, відповідно до договорів про надання послуг, оренди, лізингу, тимчасового користування та інших правовідносин, учасник повинен надати: сканкопії таких договорів з оригіналів; письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на право користування майном по даній закупівлі. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.4. Надати дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 1.5. Учасник надає інформацію про наявність у нього складських приміщень для будівельних матеріалів, а також наявність виробничої площі для складування сипучих матеріалів. Для цього у складі своєї тендерної пропозиції учасники повинні подати відповідні документи, що підтверджують право власності або право користування вказаними приміщеннями й площею для сипучих матеріалів (договір оренди/надання послуг/тощо), які розташовані в межах м. Києва. 1.6 Учасник у складі своєї пропозиції має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу із зазначенням типу, моделі та марки, заводського номеру (далі – АБЗ) для надання послуг з наданням підтверджуючих документів. На підтвердження наявності в Учасника власного АБЗ, що буде залучений при наданні послуг, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. На підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого АБЗ (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки асфальтобетоннних сумішей, укладеного (-их) між учасником та Виробником - асфальтобетонним заводом (договір (-и) має (-ть) бути чинним протягом всього строку надання послуг); Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати чинний атестат виробництва асфальтобетонних сумішей АБЗ. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності виробництва матеріалів наявного АБЗ вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. Учасник має надати чинний атестат виробництва виробника емульсії бітумної дорожньої, яка буде використовуватися ним (Учасником) при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності фізико-технічних показників емульсії вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. 1.7. На підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові, щебінь і гравій щільні природні та/або гравій, щебінь і пісок штучні пористі, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній, автомобільні дороги (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань).
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 13 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - штатний працівник учасника з кваліфікацією технік-організатор дорожнього руху, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - головний інженер з вищою освітою за напрямом підготовки «Будівництво» та кваліфікацією не нижче бакалавра в галузі будівництва, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - інженер-будівельник з вищою освітою не нижче магістра та кваліфікацією інженер-будівельник, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - інженер – геодезист з вищою освітою за напрямом підготовки «Будівництво» та кваліфікацією не нижче бакалавра в галузі будівництва, що підтверджується відповідним дипломом. Крім того, надати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (1 особа); - інженер-проектувальник з вищою освітою у сфері будівництва, що підтверджується відповідним дипломом. Крім того, надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника разом із свідоцтвом про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Додатково надати скан-копію Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та діючий страховий поліс до нього (1 особа); - інженер з охорони праці, що підтверджується сертифікатом фахівця будівельної галузі з кваліфікаційним рівнем не нижче другого (1 особа); - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду); - слюсар-ремонтник або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи, що підтверджується відповідним дипломом з кваліфікацією слюсар-ремонтник (1 особа); - майстер – ступінь освіти не нижче магістра та спеціальністю у будівельній галузі, що підтверджується відповідним дипломом (1 особа). На працівників робітничих професій (дорожніх робітників), які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчально-виробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. До довідки додати копії трудових книжок працівників/наказів/інших документів, які підтверджують взаємовідносини Учасника та особи, яка надає Учаснику послуги згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці, документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєний працівнику розряд
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: від вул. Мілютенка,3 , до вул. Мілютенка, 5-а у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45230000-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею: Найменування, предмет, № та дата договору Строк дії договору Сума договору грн Назва організації, з якою укладено договір Фактична та юридична адреса, контактні телефони особи контрагента Фактична сума виконання договору ID закупівлі *Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає виду робіт/послуг даної закупівлі (асфальтування), а саме: Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, виконаного у період 2023-2025 років. 3.2. Копію аналогічного договору зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, усіх його додатків та всіма документами, які є його невід’ємною частиною, або на які є посилання у аналогічному договорі, а також всі додаткові угоди до нього (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована). 3.3. Акти, що підтверджують виконання аналогічного договору(ів) зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації. 3.4. Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-04-2025, 11:04:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ