Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 324 467,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 244,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 622 UAH |
| Замовник: | Печенізька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04396992 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://zakupki.prom.ua |
| Контактна особа: | Ірина Вікторівна Чумак |
| Телефон: | +380683437243 |
| E-mail: | ira.demchenko.73@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62801, Україна, Харківська область,с-ще Печеніги, вул.Незалежності, 48 |
2 |
У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, Замовником продовжено строк розгляду пропозиції.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ І. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1). Розділом 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації вимагається надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та грунту (договір надання послуг тощо)»; Згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації замовником встановлено: «У разі надання договору/ів володіння/користування строк їх дії має бути на весь період виконання робіт». 2). Додатком 7 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен надати згідно з пунктом 10 Додатка 7 до тендерної документації «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), а також офісних та складських приміщень. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо всього найменування обладнання зазначеного у довідці учасника, та офісне, складське приміщення, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі - надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття (договір надання послуг тощо)». 3). Розділом І Тендерної документації визначені Загальні положення. Згідно з підпунктом 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації замовником встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2025 року. 4). Додатком 3 до тендерної документації визначено строк виконання робіт: до 31.12.2025 року. ІІ. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р., згідно якої зазначена інформація щодо наявності в учасника офісного/нежитлового приміщення загальною площею 20,05 кв.м. за Договором оренди №25-07/23 від 25.07.2023 р. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надано договір оренди №25-07/23 від 25.07.2023 року, Додаткову угоду 3 від 24.07.2024 до Договору оренди № 25-07/23 від 25 липня 2023 року. Згідно п. 2 Додаткової угоди 3 від 24.07.2024 р. цей Договір діє з 25.07.2023 р. по 24.07.2025 р., що не відповідає підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. У Довідці вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р. також зазначена інформація на підтвердження перевезення будівельного сміття та ґрунту, згідно якої надано договір №У-174 про перевезення вантажу та надання інших послуг автомобільним транспортом та спецтехнікою від 15 серпня 2023 року. Згідно з пунктом 9.2 Розділу 9 Договору №У-174 від 15 серпня 2023 р. строк цього Договору закінчується 31 грудня 2023 року. Також згідно з пунктом 9.3 Розділу 9 цього Договору встановлено, що дія Договору автоматично продовжується на один рік на тих же умовах. Замовник не має можливості встановити чи продовжується строк дії цього Договору на кожен наступний рік, а саме, до кінця строку виконання робіт (відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації). ІІІ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо на офісне приміщення та надати документ/документи на підтвердження перевезення будівельного сміття та ґрунту у відповідності до вимог підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, з урахуванням підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, а саме, строк їх дії має бути на весь період виконання робіт: до 31.12.2025 року, та, за необхідності, оновлену Довідку про наявні обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми вих.№ 18-02/01 від 18.04.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.