Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 975 904 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 879,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коломийський центр туризму та дозвілля |
| ЄДРПОУ: | 13641686 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Вершиніна |
| Телефон: | +380673400699 |
| E-mail: | kolomyia_tour@i.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. Театральна, 32 |
4 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, поданої учасником до 20 робочих днів, у зв’язку із наявністю документів технічного характеру, які потребують детального вивчення на предмет відповідності вимогам тендерної документації.
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика в парку імені К.Трильовського в м. Коломиї» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"», завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1.З метою виконання умов прописаних у пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку згідно поданої замовником форми. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 07.04.2025 року №15 та підтверджуючі документи. Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації замовником прописано, що під копією будь-якого документу розуміємо: - сканована кольорова копія з оригіналу документу; - чорно-біла копія документу, затверджена та підписана учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку. Проте, учасником надано нечіткі фотокопії або поганої якості, де майже не видно тесту, скановані завірені чорно-білі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у вищезазначеній довідці в пунктах 7,14,17,18,19,20. 2. Для підтвердження умов прописаних у пунктах 3.1. та 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 07.04.2025 року №3 та всі документи які вимагалися для підтвердження даного кваліфікаційного критерію. Згідно умов прописаних замовником, аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2023-2025 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна яких повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Проте у договірній ціні, яка є невід'ємною частиною договору наданого для підтвердження аналогічного досвіду відсутні демонтажні роботи, улаштування покриття з реліну та роботи по електроосвітленню, виконання яких передбачено згідно технічного завдання, додатку 2 до тендерної документації. Тож даний договір не може бути підтвердженням наявності аналогічних робіт. 3. На виконання умови прописаної в пункті 10 Переліку інших документів та/або інформації, які надаються учасником Додатку 1 до тендерної документації, учасником надано додаток 4 до проєкту договору, але на самому додатку зазначено, що це додаток №3 до договору про закупівлю робіт, що являється помилкою. Також інформація зазначена в даному додатку заповнена частково, а саме, не заповнені графи №6,8,10,12,13. З метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно: 1. Надати чіткі скановані кольорові копії з оригіналу або чорно-білі копії затверджені та підписані учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в пунктах 7,14,17,18,19,20 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 07.04.2025 року №15. 2. Надати документи, що підтверджують наявність аналогічного договору з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна яких повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. 3. Завантажити належним чином оформлений додаток №4 до проєкту договору про закупівлю робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.