Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 21 348 197 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 106 740,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 45682351 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Федчишин |
| Телефон: | 380663754741 |
| E-mail: | ukb_zakupivli_2025@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08700, Україна, Київська область,Обухів, вул. Малишка, будинок 6 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник ТОВ «ВП «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» на тендерну пропозицію в цілому та на окремі документи, що входять до її складу, такі як, витяг з реєстру платників ПДВ, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та дозвіл наклав електронний підпис. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачено накладення як на тендерну пропозицію в цілому так і на електронні документи, що входять до її складу кваліфікованого електронного підпису. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно із пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації: усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. У разі відсутності оригіналу документа допускається надання належним чином засвідченої копії документа відповідно до норм чинного законодавства. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", шляхом накладення на них кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) керівника учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. У разі відсутності кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) накладеного на тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, буде розцінюватися, як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник має підписати тендерну пропозицію в цілому та окремі документи, що входять до її складу кваліфікованим електронним підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.