Закупівлю оголошено - 01-04-2025, 13:01. Дата останніх змін - 27-06-2025, 00:00

«Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, в... Державна закупівля - UA-2025-04-01-006509-a «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і від замовника Вище професійне училище №19 м. Дрогобича від 4/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-01-006509-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-01-000023-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 13:01
по 13-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 13:01
по 16-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-04-2025, 15:47
по 16-04-2025, 16:16

Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00

Кількість, обсяг виконання робіт: 1 робота (під поняттям 1 робота мається на увазі весь обсяг робіт, згідно технічної специфікації. Більш детально - в Додатку № 5 цієї документації)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
20308876.4
20 308 876,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:101 725,09 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Вище професійне училище №19 м. Дрогобича
ЄДРПОУ:02545494 Досьє YouControl
Сайт:http://vpu-19.org.ua
Контактна особа:Цюркало Любов Іванівна
Телефон:+380976538329
E-mail:buh_vpu19_mail@ukr.net
Місцезнаходження:
82100, Україна, Львівська область,Дрогобич, вул. Грушевського, 59
5



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відповідно до рішення уповноваженої особи ВПУ №19 м. Дрогобича від 01.04.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, (далі – Особливості) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища №19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Задубична, 20» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-01-006509-a (далі – Закупівля). Закупівля здійснюється за джерелом фінансування: кошти обласного бюджету відповідно до розпоряджень начальника Львівської обласної військової адміністрації від 10.02.2025 №130/0/5-25ВА та від 31.03.2025 №303/0/5-25ВА. Під час проведення Закупівлі рішенням начальника Львівської обласної військової адміністрації від 05.06.2025 №653/0/5-25ВА було внесено зміни у додаток 5.1 «Перелік проєктів, які мають стратегічне значення для Львівської області на 2025 рік» до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області, затверджений розпорядженням начальника Львівської обласної військової адміністрації від 10.02.2025 №130/0/5-25ВА, та скорочено видатки на Закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Підставою для прийняття рішення про відміну є рішенням начальника Львівської обласної військової адміністрації від 05.06.2025 №653/0/5-25ВА «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області та показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік». З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 3 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-01-006509-a, у зв’язку із скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

27-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 16-06-2025, 12:40 по 27-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт системи оп ...
20 308 876,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-04-2025, 15:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
82100 Україна Львівська область м Дрогобич вул. Задубична, 20
по 31-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-05-2025 по 11-06-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, Природна,5б/20, 79044, Іванишин Христина Тарасівна
Остаточна пропозиція:
19 682 841 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 682 841 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 30-05-25, 15:25:08
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-06-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-04-2025 по 15-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Самбірський р-н, місто Старий Самбір, вул.Вітовського, будинок 3А, 82000, Світлана Катрич
Остаточна пропозиція:
19 195 711,25 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 195 711,25 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 19-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-04-25, 15:34:41
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

В електронній системі закупівель 16.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП". Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" до 20 робочих днів, 1.Вирішила: 1.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" до 20 робочих днів. 1.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-05-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 195 711,25 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 195 711,25 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 18:10:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 682 841 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
19 682 841 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 21:47:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Західатомбудсервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 258 077,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
20 258 077,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ПП "ГАРАНТБУД ПЛЮС", ТзОВ Фірма "Каменяр", Приватне підприємство "Капіталпромбуд", ТзОВ "ІНСТАЛ-МОНТАЖ"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 15:00:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
15
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідки (1).pdf, 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка працівники.pdf, 2.1. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). … _________________________________________________ _______________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис), М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій; - посвідчення та протоколи/витяги з протоколів комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань спеціаліста(-ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (не менше 2-х працівників). 2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису; 2.4. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті інженера-проектувальника та надати відповідний кваліфікаційний. Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 2.5. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 2.6. Особи, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Довідка про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів * № з/п Прізвище, ім’я, по батькові. Посада/ спеціальність №, дата договору ЦПХ _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. * Учасник не повинен відступати від цієї форми
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Довідки (1).pdf, 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг 1 2 3 4 5 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 13:01:20
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 13:01:20
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 13:01:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 13:01:20
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:03:29
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічний Видалено01-04-2025, 14:11:11
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:35:20

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  4. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  7. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  8. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
                  Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:03:27
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
                  Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:03:27
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 2.1. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). … _________________________________________________ _______________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис), М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій; - посвідчення та протоколи/витяги з протоколів комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань спеціаліста(-ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (не менше 2-х працівників). 2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису; 2.4. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті інженера-проектувальника та надати відповідний кваліфікаційний. Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 2.5. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 2.6. Особи, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Довідка про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів * № з/п Прізвище, ім’я, по батькові. Посада/ спеціальність №, дата договору ЦПХ _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. * Учасник не повинен відступати від цієї форми
                  Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:03:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 2.1. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). … _________________________________________________ _______________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис), М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій; - посвідчення та протоколи/витяги з протоколів комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань спеціаліста(-ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (не менше 2-х працівників). 2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису; 2.4. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті інженера-проектувальника та надати відповідний кваліфікаційний. Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 2.5. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 2.6. Особи, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Довідка про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів * № з/п Прізвище, ім’я, по батькові. Посада/ спеціальність №, дата договору ЦПХ _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. * Учасник не повинен відступати від цієї форми
                  Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:03:28
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 2.1. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). … _________________________________________________ _______________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис), М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій; - посвідчення та протоколи/витяги з протоколів комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань спеціаліста(-ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій (не менше 2-х працівників). 2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису; 2.4. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті інженера-проектувальника та надати відповідний кваліфікаційний. Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 2.5. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 2.6. Особи, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Довідка про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів * № з/п Прізвище, ім’я, по батькові. Посада/ спеціальність №, дата договору ЦПХ _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. * Учасник не повинен відступати від цієї форми
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт системи опалення із заміною газових котлів Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича за адресою: Львівська обл., м Дрогобич, вул. Задубична, 20» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг 1 2 3 4 5 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 13:01:18
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:03:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг 1 2 3 4 5 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:03:28
                  Дата архівування: 11-04-2025, 16:11:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг 1 2 3 4 5 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ