Закупівлю оголошено - 01-04-2025, 12:32. Дата останніх змін - 14-08-2025, 18:17

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за а... Державна закупівля - UA-2025-04-01-005625-a «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва" від 4/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-01-005625-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-01-006644-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 12:32
по 13-04-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 12:32
по 16-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-04-2025, 11:55
по 17-04-2025, 12:18

Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
9650000
9 650 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:48 250 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:40 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва"
ЄДРПОУ:05492734 Досьє YouControl
Контактна особа:Войтович Вікторія Анатоліївна
Телефон:380444253430
E-mail:tenderkatok@ukr.net
Місцезнаходження:
04070, Україна, Київська область,Київ, Межигірська,2
12



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

відсутність потреби

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

07-07-2025, 18:15

Період оскарження:

з 07-07-2025, 18:17 по 18-07-2025, 00:00

Документи:

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

11-06-2025, 11:38

Період оскарження:

з 11-06-2025, 11:57 по 22-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«Ремонтно-реставраційні роботи ...
9 650 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-04-2025, 11:55
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

1
робота
04070 Україна Київська область Київ Межигірська,2
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-06-2025 по 13-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Вишгород, вулиця Кургузова, будинок 11, офіс 3, 07300, Пасько Олег
Остаточна пропозиція:
8 980 848,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 180 108,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-08-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЕТАЛОНБУД."   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-06-2025 по 13-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Ірпінь, вул.Шевченка Тараса, будинок 7, 08205, Андрій Мосійчук
Остаточна пропозиція:
8 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 980 848,68 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 11-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЕТАЛОНБУД."   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-05-2025 по 23-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Ірпінь, вул.Шевченка Тараса, будинок 7, 08205, Андрій Мосійчук
Остаточна пропозиція:
8 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 980 848,68 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-05-2025, 15:07
Період подачі оскарження:
по 23-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 19:52:52
24

Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до умов Документації учасник мав надати календарний графік виконання робіт, складений відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано графік на «Ремонтно-реставраційні роботи Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» за адресою м. Київ, вул. Межигірська 2 (файл «графік. PDF») інформація у якому потребує уточнення у видах та обсягах робіт згідно Рішення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Відповідно до вимог пп. 2.2. п. 2 розділу I «На відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір б/н про надання інженерно консультаційних послуг від 15.04.202_ з терміном дії до 01.07.2024. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Відповідно до вимог п. 18 розділу III. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). ІНШІ ДОКУМЕНТИ. додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати кошторисну документацію складену відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника)… Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано розрахунки що містять ряд невідповідностей згідно Рішення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що відповідають вимогам Тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 19:52:52
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЕТАЛОНБУД."   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-04-2025 по 25-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Ірпінь, вул.Шевченка Тараса, будинок 7, 08205, Андрій Мосійчук
Остаточна пропозиція:
8 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 980 848,68 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-04-2025, 15:05
Період подачі оскарження:
по 28-04-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЕТАЛОНБУД."   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 980 848,68 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 20:02:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво №38309438
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.4
Доказ:
Документ
банківська гарантія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Розмір забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 % (одного відсотку) від вартості договору на рахунок Замовника. Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво № 38309438. Умови забезпечення виконання договору про закупівлю визначено у проекті договору (Додаток № 4)
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен мати у наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології (надається довідка довільної форми). На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення) учасник у своїй пропозиції на основні засоби надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію або видаткову накладну, або договір купівлі – продажу, або інший договір). Якщо транспортний засіб/машина/механізм/обладнання не є власністю Учасника, а залучені (оренда, лізинг, надання послуг тощо), в такому випадку Учасник надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які безпосередньо будуть виконувати будівельні роботи та обов’язкова наявність фахівця із складання кошторисної документації. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 2.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 2.3. На підтвердження кваліфікації фахівця із складання кошторисної документації необхідно надати: сертифікат/свідоцтво кошторисника та копію страхового полісу. 2.4. Учасник надає документи щодо проходження навчання з питань охорони праці інженером з охорони праці, та надає витяг з протоколу. 2.5. Учасник надає документи про проходження навчання з питань пожежної безпеки виконробом, на підтвердження надати витяг з протоколу.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із обов’язковим зазначенням: місце знаходження об’єкту, найменування замовника, контактна особа замовника, телефон для зв’язку та перевірки наданої інформації. Аналогічним вважається договір з капітальний ремонту подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - надати, не менше одного, оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі; - надати скан-копію, не менше одного, акту або сертифікату введення в експлуатацію об’єкту згідно наданого аналогічного договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік: Баланс підприємства учасника (Форма № 1); Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2); Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3); Звіт про власний капітал (Форма № 4); згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців). Обсяг річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2024 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 980 848,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 180 108,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучатимуться в обсязі, що дорівнює чи перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 21:08:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво №38309438
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.4
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Розмір забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 % (одного відсотку) від вартості договору на рахунок Замовника. Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво № 38309438. Умови забезпечення виконання договору про закупівлю визначено у проекті договору (Додаток № 4)
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен мати у наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології (надається довідка довільної форми). На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення) учасник у своїй пропозиції на основні засоби надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію або видаткову накладну, або договір купівлі – продажу, або інший договір). Якщо транспортний засіб/машина/механізм/обладнання не є власністю Учасника, а залучені (оренда, лізинг, надання послуг тощо), в такому випадку Учасник надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які безпосередньо будуть виконувати будівельні роботи та обов’язкова наявність фахівця із складання кошторисної документації. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 2.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 2.3. На підтвердження кваліфікації фахівця із складання кошторисної документації необхідно надати: сертифікат/свідоцтво кошторисника та копію страхового полісу. 2.4. Учасник надає документи щодо проходження навчання з питань охорони праці інженером з охорони праці, та надає витяг з протоколу. 2.5. Учасник надає документи про проходження навчання з питань пожежної безпеки виконробом, на підтвердження надати витяг з протоколу.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із обов’язковим зазначенням: місце знаходження об’єкту, найменування замовника, контактна особа замовника, телефон для зв’язку та перевірки наданої інформації. Аналогічним вважається договір з капітальний ремонту подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - надати, не менше одного, оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі; - надати скан-копію, не менше одного, акту або сертифікату введення в експлуатацію об’єкту згідно наданого аналогічного договору.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік: Баланс підприємства учасника (Форма № 1); Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2); Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3); Звіт про власний капітал (Форма № 4); згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців). Обсяг річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2024 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-04-2025, 12:33:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-04-2025, 15:36:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:05:23
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічний Видалено01-04-2025, 12:14:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:03:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:03:46
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 12:14:39
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:04:12
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:04:12

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  8. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво №38309438
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,40
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Розмір забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 % (одного відсотку) від вартості договору на рахунок Замовника. Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво № 38309438. Умови забезпечення виконання договору про закупівлю визначено у проекті договору (Додаток № 4)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  перерахування грошових коштів
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Дата архівування: 01-04-2025, 15:35:18
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  2 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Дата архівування: 01-04-2025, 15:35:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  -
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Дата архівування: 01-04-2025, 15:35:18
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен мати у наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології (надається довідка довільної форми). На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення) учасник у своїй пропозиції на основні засоби надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію або видаткову накладну, або договір купівлі – продажу, або інший договір). Якщо транспортний засіб/машина/механізм/обладнання не є власністю Учасника, а залучені (оренда, лізинг, надання послуг тощо), в такому випадку Учасник надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які безпосередньо будуть виконувати будівельні роботи та обов’язкова наявність фахівця із складання кошторисної документації. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 2.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 2.3. На підтвердження кваліфікації фахівця із складання кошторисної документації необхідно надати: сертифікат/свідоцтво кошторисника та копію страхового полісу. 2.4. Учасник надає документи щодо проходження навчання з питань охорони праці інженером з охорони праці, та надає витяг з протоколу. 2.5. Учасник надає документи про проходження навчання з питань пожежної безпеки виконробом, на підтвердження надати витяг з протоколу.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із обов’язковим зазначенням: місце знаходження об’єкту, найменування замовника, контактна особа замовника, телефон для зв’язку та перевірки наданої інформації. Аналогічним вважається договір з капітальний ремонту подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - надати, не менше одного, оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі; - надати скан-копію, не менше одного, акту або сертифікату введення в експлуатацію об’єкту згідно наданого аналогічного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік: Баланс підприємства учасника (Форма № 1); Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2); Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3); Звіт про власний капітал (Форма № 4); згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців). Обсяг річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2024 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 12:32:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ