Закупівлю оголошено - 28-03-2025, 17:29. Дата останніх змін - 02-05-2025, 15:51

Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»

Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопр... Державна закупівля - UA-2025-03-28-012684-a Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" від 3/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-28-012684-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-28-012504-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 17:29
по 06-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 17:29
по 09-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-04-2025, 15:07
по 09-04-2025, 15:30

Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
15174906.77
15 174 906,77 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:75 874,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:455 247 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
ЄДРПОУ:31725604 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Жила
Телефон:+380504536101
E-mail:3210987@ukr.net
Місцезнаходження:
04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з асфальтування трамва ...
15 174 906,77 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-04-2025, 15:07
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі міста Києва

1
послуга
Україна вул. Глибочицька в Шевченківському районі м.Києва.
по 31-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 124-А, 03150, Супрун Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
15 168 855 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 168 855 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-04-2025, 15:25
Період подачі оскарження:
по 30-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-04-25, 14:14:19
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не зазначено в довідці про наявність матеріально-технічної бази про наявність фрези дорожньої з шириною фрезерування 500мм, оскільки фреза дорожня Simex PL 4520, яка зазначена в довідці від 07.04.2025№2.5, має ширину фрезерування 450мм. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для надання послуг з асфальтування. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності наявність на підприємстві наступного обладнання: автомобіль бортовий з масою (без навантаження) не більше 3,7 тон, самоскид, навантажувач одноковшевий, автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній тандемний шириною не більше 1400 мм, екскаватор-навантажувач, асфальтоукладач шириною не більше 1400 мм, фреза дорожня – не менше 2 одиниць з шириною фрезерування 500 мм та 2000 мм, (вимога пп. 1.1 п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій, серед іншого, зазначити інформацію про наявність фрези дорожньої з шириною фрезерування 500мм з наданням підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-04-25, 14:14:19
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-28-012684-a-b1
Номер договору:
53.25-64
Дата підписання договору:
02-05-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 02-05-2025 по 31-12-2025
15 081 488,14 UAH
Ціна договору
12 567 906,78 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Олег Гончаренко
Остаточна пропозиція:
11 697 629 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 697 629 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-04-25, 11:08:45
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв'язку із великим обсягом роботи.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-04-25, 13:59:50
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 08.04.2025№611/15 Учасник надає коток дорожній АММАNN AV70X ширина якого 1450мм Замовником вимагалось коток дорожній тандемний не більше 1400мм. 1.2. В довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 08.04.2025№611/15 відсутня інформація про площу складського приміщення. 1.3. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 08.04.2025 №613/15, в якій відсутня інформація про штатного працівника з кваліфікацією технік-організатор дорожнього руху або інженер з безпеки руху 1.4. На дорожніх робітників Горбенко О.М. Кононенко А.М., Микитюк В.І., Опошній С.А. не надано свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду. 1.5. На дорожнього робітника Кононенка А.М. не надано посвідчення з електробезпеки, а надано посвідчення на Котенка А.М. 1.6. На дорожнього робітника Горбенка Олександра Михайловича не надано наказ про призначення на посаду, а надано копію наказу про призначення Горбаченка Олександра Михайловича від 30.05.2024 №38-к 1.7. В довідні про виконання аналогічного договору від 08.04.2025 №614/15 відсутній контактний номер телефону Замовника. 1.8. На дорожніх робітників Горбенко О.М. Кононенко А.М., Микитюк В.І.Ю Опошній С.А. не надано копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів. 1.10. Не надано сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги з урахуванням ДСТУ ISO/IEC 27701:2022 (ISO/IEC 27701:2019, IDT) » Методи безпеки. Розширення до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для керування конфіденційною інформацією. 1.11. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005від 13.11.2024 не передбачає здійсненням об’єктів вимірювань щебінь і пісок штучні пористі, автомобільні дороги. 1.12. Учасником надано договір, укладений з ТОВ «Селтік ТБО» від 24.03.2025 №БВ11, в якому відсутня інформація про місце захоронення відходів (полігон) в м. Києві. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для надання послуг з асфальтування. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності наявність на підприємстві наступного обладнання: автомобіль бортовий з масою (без навантаження) не більше 3,7 тон, самоскид, навантажувач одноковшевий, автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній тандемний шириною не більше 1400 мм, екскаватор-навантажувач, асфальтоукладач шириною не більше 1400 мм, фреза дорожня – не менше 2 одиниць з шириною фрезерування 500 мм та 2000 мм, (вимога пп. 1.1 п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.2 Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для надання послуг з асфальтування. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності наявність на підприємстві наступного обладнання: автомобіль бортовий з масою (без навантаження) не більше 3,7 тон, самоскид, навантажувач одноковшевий, автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній тандемний шириною не більше 1400 мм, екскаватор-навантажувач, асфальтоукладач шириною не більше 1400 мм, фреза дорожня – не менше 2 одиниць з шириною фрезерування 500 мм та 2000 мм. Також, у довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення) (вимога пп. 1.1 п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.3. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 12 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - штатний працівник учасника з кваліфікацією технік-організатор дорожнього руху або інженер з безпеки руху, що підтверджується відповідним дипломом (вимога пп. 2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.4. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 12 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників, серед іншого, - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду) (вимога пп. 2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.5. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 12 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. До довідки додати копії трудових книжок працівників/наказів/інших документів, які підтверджують взаємовідносини Учасника та особи, яка надає Учаснику послуги згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці, документ, що посвідчує наявність професії у працівника та/або посвідчує присвоєний працівнику розряд. (вимога пп. 2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.7. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення) (вимога пп. 3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.8. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника (не менше 12 осіб) відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід у виконанні робіт з ремонту асфальтового покриття: ПІБ, посада, кваліфікація, освіта. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: серед іншого, - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду). На працівників робітничих професій (дорожніх робітників), які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчально-виробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій (вимога пп. 2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.9. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження) (вимога пп. 2.1.2. п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) 2.10. У складі тендерної пропозиції учасник надає сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги з урахуванням ДСТУ ISO/IEC 27701:2022 (ISO/IEC 27701:2019, IDT) » Методи безпеки. Розширення до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для керування конфіденційною інформацією. Вимоги та настанови (ISO/IEC 27701:2019, IDT), який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Заданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov (вимога п. 17 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) 2.11. На підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність власної випробувальної лабораторії або про співпрацю з випробувальною лабораторією за договором (копія договору надається з довідкою). В довідці обов’язково має бути зазначено, що лабораторія відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові, щебінь і гравій щільні природні та/або гравій, щебінь і пісок штучні пористі, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній, автомобільні дороги (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань) (вимога п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) 2.12.Учасник надає договір зі спеціалізованим підприємством про оброблення/видалення/захоронення змішаних відходів будівництва, термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31.12.2025року. Місце захоронення відходів (полігон) повинен бути розташований в межах м. Києва (вимога п. 22 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій, серед іншого, зазначити інформацію про наявність котка дорожнього тандемного ширина якого 1450мм відповідно до вимог тендерної документації . 3.2. Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення). 3.3. Довідку штатного працівника учасника з кваліфікацією технік-організатор дорожнього руху або інженер з безпеки руху, що підтверджується відповідним дипломом. 3.4. Надати на дорожніх робітників Горбенко О.М. Кононенко А.М., Микитюк В.І., Опошній С.А. свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду або замінити іншими дорожніми робітникам з усіма необхідними документами стосовно вимог тендерної документації 3.5. Надати на дорожнього робітника Кононенка А.М. посвідчення з електробезпеки. 3.6. Надати на дорожніх робітників Горбенка Олександра Михайловича наказ про призначення на посаду. 3.7. Надати довідку про виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. 3.8. Надати на дорожніх робітників Горбенко О.М. Кононенко А.М., Микитюк В.І., Опошній С.А. копії посвідчень та копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці або замінити іншими дорожніми робітниками з наданням необхідних документів відповідно до вимог тендерної документації 3.9. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства). 3.10. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги з урахуванням ДСТУ ISO/IEC 27701:2022 (ISO/IEC 27701:2019, IDT) » Методи безпеки. Розширення до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для керування конфіденційною інформацією. 3.11. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005від 13.11.2024 відповідно до вимог тендерної документації. 3.12 Договір зі спеціалізованим підприємством про оброблення/видалення/захоронення змішаних відходів будівництва, термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31.12.2025року, в якому передбачено, що місце захоронення відходів (полігон) повинен бути розташований в межах м. Києва.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-04-25, 13:59:50

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 697 629 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 697 629 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 21:34:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % (три відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 3 (три) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 168 855 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 168 855 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 13:16:26
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 24.04.2025.zip, НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 24.04.2025 , НАПЗК (СУПРУН Р.М.) на 24.04.2025
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
НАПЗК (РАФ-1) на 24.04.2025.zip, НАПЗК (РАФ-1) на 24.04.2025 , НАПЗК (РАФ-1) на 24.04.2025
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
МВС на 24.04.2025.rar, МВС на 24.04.2025 , МВС на 24.04.2025
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
МВС на 24.04.2025.rar, МВС на 24.04.2025 , МВС на 24.04.2025
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
1555_ДБК_РАФ-1 _Гарантія_07_04_2025.zip, 1555_ДБК_РАФ-1 _Гарантія_07_04_2025 , 1555_ДБК_РАФ-1 _Гарантія_07_04_2025
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % (три відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 3 (три) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2.5. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ.pdf, 2.5. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ , 2.5. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
2.6. Довідка про наявність працівників.pdf, 2.6. Довідка про наявність працівників , 2.6. Довідка про наявність працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
2.7. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf, 2.7. Довідка про виконання аналогічного договору , 2.7. Довідка про виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-03-2025, 17:30:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-04-2025, 10:25:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 16:22:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:29:53
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:29:53
            Тендерна документація
            публічний Видалено01-04-2025, 10:24:19
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 16:21:14
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічний Видалено01-04-2025, 10:24:19
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 16:21:14
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування:
                  11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % (три відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 3 (три) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % (три відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 3 (три) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-04-2025, 16:21:16
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування: 01-04-2025, 10:24:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 01-04-2025, 10:24:21
                  Дата архівування: 04-04-2025, 16:21:16
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-04-2025, 16:21:16
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Дата архівування: 04-04-2025, 16:21:16
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з асфальтування трамвайного полотна по вул. Глибочицькій в Шевченківському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-03-2025, 17:29:52
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ