Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 185 719 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 701 857,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 850 928,60 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25908960 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пилипчук Руслан |
| Телефон: | 380507833341 |
| E-mail: | info.vl@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
11 |
необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції у зв’язку із виявленням невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №11/04-52-з від 11.04.2025 року, однак відсутній сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг, який відноситься до переліку обов’язкових ключових посад працівників та включаються до довідки, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №11/04-52-з від 11.04.2025 року. Однак, у довідці некоректно вказано – пп.7, 19-21, 53, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку загальних відомостей щодо учасника №11/04-30-з від 11.04.2025 року, однак у ній некоректно надана інформація про тип суб’єкта господарювання, що не відповідає вимогам пункту 12. Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, відсутній дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази, зокрема на кран автомобільний в/п 16 т (договір надання послуг №1004/Б від 10.04.2025 року з ТОВ «Буковель»), що не відповідає вимогам пункту 12. Додатку 1 до тендерної документації. 1.5. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, про виконання аналогічного (их) договору (ів) №11/04-19-з від 11.04.2025 року. Однак, договір укладений з ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» №27-к/21 від 03.09.2021 року не відповідає визначенню аналогічного договору за предметом закупівлі. 1.6. Учасник в складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію № 16/1301/11680/2025 від 16.04.2025 року, в якій зазначено відомості про договір відповідно до якого видана дана банківська гарантія. Однак в складі тендерної пропозиції відсутня угода про надання документарних зобов’язань №AGS2024-01745 від 15 серпня 2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт/надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо (далі –Документи). Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує у колонці 4 Таблиці 2 :«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від __ ___20__ р.)», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ р.)». До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особа); - начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 3 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не 1 особа); - сертифікований інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особа); сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг (не менше 1 особа) - сертифікований геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особа); - майстер (не менше 3 особи). 2.2. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт/надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо. 2.3. Відповідно до вимог пункту 12. Додатку 1 до тендерної документації Учасники подають у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО. 2.4. Відповідно до вимог пункту 12. Додатку 1 до тендерної документації Учасники подають у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 2.5. Відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3. Аналогічним договором за предметом закупівлі слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення І-ІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати довідку відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати довідку відповідно до вимог пункту 12. Додатку 1 до Тендерної документації в частині визначення типу суб’єкта господарювання. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник підтвердити наявність Дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог пункту 12. Додатку 1 до тендерної документації. 3.5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації. 3.6. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати договір відповідно до якого видана дана банківська гарантія № 16/1301/11680/2025 від 16.04.2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.