Закупівлю оголошено - 28-03-2025, 15:46. Дата останніх змін - 19-06-2025, 14:52

Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир

Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Жит... Державна закупівля - UA-2025-03-28-010711-a Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир від замовника Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради від 3/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-28-010711-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-27-009594-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 15:46
по 10-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 15:46
по 13-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-05-2025, 13:50
по 13-05-2025, 14:13

Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
151628.35
151 628,35 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:758,14 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
ЄДРПОУ:35343771 Досьє YouControl
Сайт:http://tke.org.ua
Контактна особа:Маргарита Грабчук
Телефон:+380989985101
E-mail:grabchukmargarita@gmail.com
Місцезнаходження:
10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Київська, 48
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція системи електроп ...
151 628,35 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-05-2025, 13:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир

1
робота
Україна м. Житомир вул. Івана Гонти, 2
по 31-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-06-2025 по 13-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КН.ВОЛОДИМИРА, будинок 82А, офіс 6, 33013, Олександр Новосад
Остаточна пропозиція:
150 962,82 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
150 962,82 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-06-2025, 16:44
Період подачі оскарження:
по 18-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-28-010711-a-b1
Номер договору:
432-25
Дата підписання договору:
19-06-2025, 14:50
Строк дії договору:
з 19-06-2025 по 31-12-2025
150 962,82 UAH
Ціна договору
125 802,35 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-05-2025 по 11-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717, 01001, Михайло Подоляк
Остаточна пропозиція:
106 733,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
106 733,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 11-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 20-05-25, 16:10:09
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «20» травня 2025 року місто Житомир Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За результатами електронного аукціону закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир» (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) найбільш економічно вигідна пропозиція в учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" містить значний обсяг документів, які потребують ретельного аналізу на відповідність умовам тендерної документації, у тому числі перевірки кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та правових аспектів. Крім того, на момент розгляду цієї пропозиції на уповноважену особу покладено значний обсяг навантаження у зв’язку з одночасним перебігом етапів кваліфікації по інших закупівлях, що проводяться Замовником, що ускладнює своєчасне завершення розгляду без втрати якості та об’єктивності прийнятих рішень. З метою забезпечення принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, виникла об’єктивна аргументована потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР", щоб забезпечити належний та неупереджений аналіз усіх документів. Враховуючи вищевикладене, ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". Уповноважена особа Маргарита ГРАБЧУК

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-05-25, 17:07:37
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» встановлено наступні невідповідності: Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" не надав підтвердження кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Учасник надає файл у форматі pdf, відсканований з документа, який встановлено чинним на дату подачі тендерної пропозиції законодаством України, що підтверджує статус учасника як платника податків (наприклад, свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ, витяг з реєстру платників єдиного податку)» ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає копію Витягу з реєстру платників ПДВ замість сканованого оригіналу. 2. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен виконувати роботи з дотриманням правил техніки безпеки, використовувати екологічно безпечні матеріали, своєчасно вивозити сміття, гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених нормативною документацією, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку». ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції не надає документа, яким гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених нормативною документацією, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. 3. Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати в складі тендерної документації документ: «Довідка з відомостями про учасника, яка повинна містити наступну інформацію: повне найменування Учасника (для юридичних осіб) або прізвище, ім`я, по батькові (для фізичних осіб), юридична та фактична адреса (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), поштова адреса, електронна адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків), банківські реквізити (рахуноку форматі iban, банк), номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або Витягу з реєстру платників ПДВ), індивідуальний податковий номер – для учасника, який є платником податку на додану вартість, телефон, факс, відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім’я по батькові, посада, контактний телефон), форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб)». ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №63/15 від 12.05.2025 р. В наданій довідці не вказана наступна інформація: юридична та фактична адреса; поштова адреса; номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або Витягу з реєстру платників ПДВ); факс; відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім’я по батькові, посада, контактний телефон), а саме: посада та контактний телефон; юридичний статус; організаційно-правова форма. 4. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання предмету закупівлі. В довідці необхідно вказати ПІБ працівників, посаду, освіту, спеціальність та стаж роботи на займаній посаді. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №63/1 від 12.05.2025 р. Також, в складі тендерної пропозиції надаються підтверджуючі документи щодо наявності в учасника працівників, що вказані в Довідці. Враховуючи надані документи, в Довідці виявлені невідповідності в інформації на працівників (посада): Ціпкайло О.В. та Нартенко В.А. 5. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вказано, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати: на працівників, що працюють за основним місцем роботи оригінали (або належним чином завірені копії) трудових книжок (першу сторінку та сторінку, що містить запис про призначення на посаду в учасника) або витяг/виписку з електронної трудової книжки належним чиним завіреної сканованої копії; на працівників, що працюють за суміщенням посад або сумісництвом оригінали (або належним чином завірені копії) наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами оригінали (або належним чином завірені копії) таких угод, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником. Зазначені в Довідці №63/1 від 12.05.2025 р. працівники Лащ Б.М., Нартенко В.А., Суховій О.В. працюють за основним місцем роботи в ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117). В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) відсутні оригінали (або належним чином завірені копії) трудових книжок (перша сторінка та сторінка, що містить запис про призначення на посаду в учасника) або витяг/виписка з електронної трудової книжки належним чиним завіреної сканованої копії на працівників: Лащ Б.М., Нартенко В.А., Суховій О.В. 6. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати оригінали (або належним чином завірені копії) посвідчень навчання з питань охорони праці працівників, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції на працівників надає посвідчення про навчання і перевірки знань з питань охорони праці, в який не входить ПТЕЕС, який є обовʼязковим для виконання робіт по процедурі закупівлі. 7. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вказано наступну вимогу: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатнього для виконання предмету закупівлі. В довідці повинно бути зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу (у разі їх залучення), тощо, необхідних для виконання робіт у повному обсязі в довільній формі. Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання та механізмів обов'язкова наявність (якщо в ньому є потреба для виконання робіт) наступного: - Автотранспорт вантажний для перевезення матеріалів (власний чи орендований згідно чинного законодавства); - Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства).» ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №63/2 від 12.05.2025 р., в якій відсутня інформація про наявність наступного: Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства). 8. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати Довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, стан виконання договору. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №63/3 від 12.05.2025 р. В наданій довідці не вказана наступна інформація: сума договору, стан виконання договору Крім того, в інформації по договору №208 від 28.11.2022 р. вказана невірна дата, вказана не повна інформація по предмету закупівлі. 9. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагається надати не менше 2 копій договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Договір №208 від 28.11.2022 р. не з усіма укладеними додатковими угодами.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-05-25, 17:07:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
106 733,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
106 733,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 22:52:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
150 962,82 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
150 962,82 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 17:38:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-03-2025, 15:50:15
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 14:33:14
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено28-03-2025, 15:46:22
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 14:31:07
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 15:46:22
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 15:46:22
                Інший
                публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 14:31:04
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено28-03-2025, 15:46:22
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 14:31:05

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      6. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Дата архівування:
                      11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Дата архівування:
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-05-2025, 14:31:08
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Дата архівування: 08-05-2025, 14:31:08
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Івана Гонти, 2 в м. Житомир
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 15:46:19
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ