Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 970 200 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 851 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЦ СТІНГЕР" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня згода з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі.. Вимога тендерної документації: п.10.1. Додатку 1 тендерної документації: 10.1. Учасник закупівлі повинен надати згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі. Технічне завдання на закупівлю товару надається окремим файлом. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи які не містять власноручного підпису учасника або уповноваженої особи учасника, її ім’я та прізвища та завірені печаткою учасника (в разі її використання), а саме: Довідка щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі вих.№ 31\03 від 31.03.2025р., Довідка про кінцевих бенефіціарних власників підприємства вих.№ 31\03 від 31.03.2025р., Довідка, про те що ТОВ «БЦ СТІНГЕР» має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) надавачем послуг вих.№ 31\03 від 31.03.2025р., Гарантійний лист ТОВ «БЦ СТІНГЕР» під час виконання договору гарантує застосування заходів із захисту довкілля вих.№ 31\03 від 31.03.2025р., ГАРАНТИЙНИЙ ЛИСТ проте, що юридична особа не створена та зареєстрована відповідно до законодавства рф та керівник учасника не є громадянином рф вих.№ 31\03 від 31.03.2025р. Вимога тендерної документації: п.17. Додатку 1 тендерної документації: 17. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій документів (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен бути придатним для перегляду (форма, доступна для візуального сприйняття, чіткий та розбірливий текст) та відповідати оригіналам або сканованим паперовим копіям оригіналів відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі із зазначенням посади, власноручного підпису учасника або уповноваженої особи учасника, її ім’я та прізвища та завірені печаткою учасника (в разі її використання). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які містять власноручного підпису учасника або уповноваженої особи учасника, її ім’я та прізвища та завірені печаткою учасника (в разі її використання), за переліком: 1)Довідка щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі вих.№ 31\03 від 31.03.2025р.; 2)Довідка про кінцевих бенефіціарних власників підприємства вих.№ 31\03 від 31.03.2025р.; 3)Довідка, про те що ТОВ «БЦ СТІНГЕР» має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) надавачем послуг вих.№ 31\03 від 31.03.2025р.; 4)Гарантійний лист ТОВ «БЦ СТІНГЕР» під час виконання договору гарантує застосування заходів із захисту довкілля вих.№ 31\03 від 31.03.2025р.; 5)ГАРАНТИЙНИЙ ЛИСТ проте, що юридична особа не створена та зареєстрована відповідно до законодавства рф та керівник учасника не є громадянином рф вих.№ 31\03 від 31.03.2025р.;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.