Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 228 469 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 284,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 142 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТРА БУД» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт покрівлі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації замовником вимагається надання учасником копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасником у складі пропозиції не надано копії договору або заяви про надання банківської гарантії. Учаснику необхідно надати вказані документи. 2) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше десяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком працівників відповідної кваліфікації, де в п 9,10 зазначено працівників, що знаходяться на посаді «монтажник-складальник металопластикових конструкцій» . Штатний розклад учасника від 19.03.2025 не містить вказаної посади. Учаснику необхідно привести у відповідність документи та надати взаємоузгоджену інформацію. Учасником надано сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом та не надано Додаток 1, Додаток 4ДФ, Додаток 5 до Податкового розрахунку. Учаснику необхідно надати вказані документи. 3) Відповідно до п 3 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів з поточного ремонту що є предметом закупівлі «послуга» та не є аналогічним до предмету закупівлі замовника. Учаснику необхідно надати один або декілька договорів, що є аналогічними до предмету закупівлі «робота» згідно вимог замовника з підтвердними документами повного їх виконання та позитивним відгуком контрагента. 4) Відповідно до п 2 Додатку 3 тендерної документації замовником вимагається гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником надано гарантійний лист вих. № 156т від 07.04.2025 що не містить посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі Учаснику необхідно привести документ у відповідність вимогам тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 4 частини 2 Додатку 1 тендерної документації та пункту 10 додатку 4 учасник зобов’язаний зазначити реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник не зазначив реквізити банку, яким видана банківська гарантія, а саме, АТ «Банк Альянс». Учаснику необхідно привести документ у відповідність вимогам тендерної документації. 6) Додатком № 5 до тендерної документації замовника передбачено необхідність надання учасником розрахунку розміру кошторисного прибутку по об’єкту. Учасником, у складі своєї пропозиції, не надано розрахунок розміру кошторисного прибутку по об’єкту. Учаснику необхідно надати розрахунок розміру кошторисного прибутку по об’єкту у складі своєї пропозиції. 7) Додатком № 5 до тендерної документації замовника передбачено необхідність надання учасником розрахунку розміру адміністративних витрат по об’єкту. Учасником, у складі своєї пропозиції, не надано розрахунок розміру адміністративних витрат по об’єкту. Учаснику необхідно надати розрахунок розміру адміністративних витрат по об’єкту у складі своєї пропозиції. 8) Додатком № 5 до тендерної документації замовника передбачено необхідність надання учасником розрахунку розміру загальновиробничих витрат по об’єкту. Учасником у складі своєї пропозиції, не надано розрахунок розміру загальновиробничих витрат по об’єкту. Учаснику необхідно надати розрахунок розміру загальновиробничих витрат по об’єкту у складі своєї пропозиції. 9) Учасником у складі своєї пропозиції, враховано вартість робіт з збирання/розбирань риштувань будівельних. Наявність в учасника конструкцій та елементів риштувань будівельних не підтверджено у складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують право учасника використовувати конструкції риштувань будівельних на об’єкті – підтвердження наявності конструкцій риштувань будівельних на балансі в учасника, або на підставі договору оренди. Привести довідку про обладнання та матеріально-технічної бази у відповідність, з врахуванням у ній конструкцій будівельних риштувань. 10) Учасником, у складі своєї пропозиції враховано вартість експлуатації таких будівельних машин та механізмів: 1. Кран переносний, вантажопідйомність 10т; 2. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т; 3. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т; 4. Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8т; Наявність в учасника перелічених вище будівельних машин та механізмів не підтверджено у складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують право учасника експлуатувати вказані будівельні машини та механізми на об’єкті – підтвердження наявності перелічених будівельних машин та механізмів на балансі учасника, або на підставі договору оренди, з подальшим коригуванням кошторисних розрахунків. У разі необхідності, привести кошторисні розрахунки з врахуванням засобів механізації, які будуть застосовуватись, з урахуванням вимог п. 5.9 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «ЦЕНТРА БУД» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.