Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у тому числі власних виробничих потужностей та/або орендованих виробничих потужностей відсутній автопідйомник з підтверджуючими документами; відсутній Договір про надання послуг на автомобіль-самоскид бортовий; в тендерній пропозиції учасника відсутній перелік документів, який вимагається Тендерною документацією, зокрема Лист гарантія щодо надання послуги не більше 3 діб, відповідно до ДСТУ 3587:2022 та усунення аварійних елементів (стійки, дорожні знаки), які виникли в результаті ДТП чи інших аварійних ситуацій протягом 1 години з дати отримання письмового, електронного, телефонного замовлення (електронна пошта, засоби зв’язку); Лист гарантія щодо самостійного забезпечення розкриття видимості (обрізку гілля дерев) дорожніх знаків; Лист гарантія щодо здійснення фотофіксації виконаних робіт та надання Замовнику разом з актом виконаних робіт; лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля містить не точну назву предмету закупівлі (Додаток 9 до Тендерної документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: примітка після таблиці технічної специфікації; пункт 1.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації; Додаток 9 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про наявність техніки, яка відповідає вимогам технічної специфікації; Лист гарантію щодо надання послуги не більше 3 діб, відповідно до ДСТУ 3587:2022 та усунення аварійних елементів (стійки, дорожні знаки), які виникли в результаті ДТП чи інших аварійних ситуацій протягом 1 години з дати отримання письмового, електронного, телефонного замовлення (електронна пошта, засоби зв’язку); Лист гарантію щодо самостійного забезпечення розкриття видимості (обрізку гілля дерев) дорожніх знаків; Лист гарантію щодо здійснення фотофіксації виконаних робіт та надання Замовнику разом з актом виконаних робіт; лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 9 до Тендерної документації) з вірною назвою предмету закупівлі
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано файл розрахунків у форматі imd чи ibd, складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін; не надано розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; відсутній лист-гарантія щодо усунення аварійних елементів (стійки, дорожні знаки), які виникли в результаті ДТП чи інших аварійних ситуацій протягом 1 години з моменту отримання письмового, електронного, телефонного замовлення; у інформаційній довідці про наявність техніки від 02.04.2025 № 67 відсутній автопідйомник; у наданому аналогічному договорі (Договір №03/03-2025 від 03.03.2025 року) актами виконаних робіт підтверджено суму виконання договору не в повному обсязі; в тендерній пропозиції учасника відсутній перелік документів, який вимагається Тендерною документацією, зокрема реєстр документів тендерної пропозиції; документи, завантажені у наступних файлах, містять не точну назву предмету закупівлі, зокрема: файл «Гарантія про забезпечення розкриття видимості.pdf»; «Гарантія про усунення аварійних елементів.pdf»; «Гарантія про фотофіксацію.pdf»; «Довідка про субпідряд.pdf»; «Договір.pdf»; «Лист зобов’язання.pdf»; «Проект договору.pdf»; «Технічна специфікація.pdf»; «Довідка про уповноваженого.pdf», в договірній ціні та підтверджуючих розрахунках за статтями витрат договірної ціни, зокрема в локальному кошторисі, підсумковій відомості ресурсів, загальновиробничих витратах, пояснювальній записці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; пункти 1, 3 примітки додатку 3 до тендерної документації; пункт 3.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації; пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити): файл розрахунків у форматі imd чи ibd, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін; розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів; лист-гарантію щодо усунення аварійних елементів (стійки, дорожні знаки), які виникли в результаті ДТП чи інших аварійних ситуацій протягом 1 години з моменту отримання письмового, електронного, телефонного замовлення; довідку про наявність техніки, яка відповідає вимогам технічної специфікації; підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі; реєстр документів тендерної пропозиції; документи, завантажені у файлах «Гарантія про забезпечення розкриття видимості.pdf»; «Гарантія про усунення аварійних елементів.pdf»; «Гарантія про фотофіксацію.pdf»; «Довідка про субпідряд.pdf»; «Договір.pdf»; «Лист зобов’язання.pdf»; «Проект договору.pdf»; «Технічна специфікація.pdf»; «Довідка про уповноваженого.pdf» договірна ціна та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, загальновиробничі витрати, пояснювальну записку з вірною назвою предмету закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.