Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 023 554 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 235 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - акт/акти приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором зазначеним у довідці. - фінансову звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік; - сертифікат відповідності системи управління якості вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - гарантійний лист від виробника пристроїв релейного захисту РС83 ТОВ "РЗА систем" з підтвердженням статусу офіційного представника, з вказанням ідентифікатора закупівлі, назва предмету закупівлі, найменування замовника. Лист має бути оформлений на бланку виробника та з підписом керівника. - власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, спеціальної техніки, механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо) (далі – техніка) та технологій, необхідних для виконання робіт, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання та матеріально-технічної бази учасника/субпідрядника); Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається для власних транспортних засобів учасника/субпідрядника); - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/ субпідрядником та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах); - лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції: - надав власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду без зазначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта; - не надав акт/акти приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором зазначеним у довідці. - надав фінансову звітність учасника процедури закупівлі, яка не підписана керівником; - надав довідку про наявність матеріально технічної бази із зазначенням наявного обладнання, технологій, та транспортних засобів, проте документально не підтвердив їх наявність, зокрема: - не надав документи, що підтверджують наявність Будівельних технологій, випробувального стенду телемеханіки, рефлектора оптичного. - надав не чинний договір оренди транспортних засобів № 2/01/2024 від 03.01.2024, строк дії якого минув 31.12.2024 року, таким чином не підтвердив наявність транспортних засобів, зазначених у довідці про матеріально-технічну базу. - не надав листів від орендодавця транспортних засобів з інформацією про те, що договір, укладений з учасником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. - не надав сертифікат відповідності системи управління якості вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - не надав сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - надав гарантійний лист від виробника пристроїв релейного захисту РС83 ТОВ «РЗА систем» без зазначення назви предмету закупівлі, ідентифікатора закупівлі та інформації, що підтверджує статус учасника як офіційного представника; Тендерна пропозиція Учасника, подана у електронній системі закупівель, підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що суперечить умовам Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). - акт/акти приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором зазначеним у довідці. - фінансову звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік підписану керівником; - сертифікат відповідності системи управління якості вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - гарантійний лист від виробника пристроїв релейного захисту РС83 ТОВ "РЗА систем" з підтвердженням статусу офіційного представника, з вказанням ідентифікатора закупівлі, назва предмету закупівлі, найменування замовника. Лист має бути оформлений на бланку виробника та з підписом керівника. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, (на випробувальний стенд телемеханіки та рефлектор оптичний) надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо, або, - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням їх переліку); Для документального підтвердження наявності транспортних засобів зазначених у довідці надати: - чинний договір надання послуг оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/ субпідрядником та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах); - лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці (Будівельні технології) учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт). Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації, підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.