Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 584 056,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 920,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04396727 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тягнибок Іван |
| Телефон: | 0997925628 |
| E-mail: | i0997925628@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62416, Україна, Харківська область,селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
4 |
Гарантійний період більше 10 років = 10
Гарантійний період менше 10 років = 0
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про те що учасник буде дотримуватись технологій виконання робіт, зазначених в Додатку № 1 до тендерної документації. Наразі учасником не було надано вищезазначеної довідки. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій довідки за встановленою замовником формою на фірмовому бланку Учасника, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт. На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці Учасник повинен надати регістри бухгалтерського обліку (оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні) – для підтвердження права власності обладнанням або копії договорів - для підтвердження права користування обладнанням (договори оренди (лізингу) або договори про надання послуг, тощо.). Наразі учасником було надано «довідку про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт № 08/04-20 від 07 квітня 2025р.», але на підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці Учасником не було надано жодного документа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки та нові або виправлені документи згідно вимог замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.