Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 715 308 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 153,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 576 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МП СТРУМ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт покрівлі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше десяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком працівників відповідної кваліфікації, де в пункті 2 зазначено працівника Мисливцев С.І., що знаходиться на посаді головного інженера та наказ № 3 від 29.03.2016 про прийняття Мисливцева С.І. на посаду виконавця робіт. Учаснику необхідно надати наказ щодо покладення обов’язків головного інженера на вказаного працівника. 2) Відповідно до п 1 Додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Учасником надано довідку вих. № 9 від 25.03.2025 щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі що не містить інформації про термін гарантійного обслуговування. Учаснику необхідно привести документ у відповідність вимогам тендерної документації. 3) Учасником у складі кошторисного розрахунку вартості робіт враховано вартість експлуатації крана на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т на умовах оренди. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де відсутня інформація щодо вказаної техніки та не надано документи, які підтверджують можливість використання крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25т на умовах оренди або власності тощо. Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують можливість використання крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25т на умовах оренди або власності та зазначити інформацію про використання в довідці про обладнання. 4) Замовником у розрахунку ціни тендерної пропозиції тип договірної ціни визначено як «динамічна». Учасником у складі пропозиції тип ціни визначено як «тверда». Учаснику необхідно привести тип ціни у відповідність до розрахунку ціни тендерної пропозиції, визначеної замовником. 5) Учасником у складі пропозиції не надано документи, що підтверджують наявність в учасника конструкцій решетувань будівельних як власності або на підставі договору оренди, що були враховані ним в розрахунках кошторисної документації. Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують наявність конструкцій решетувань будівельних на праві власності/оренди тощо, та врахувати в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «МП СТРУМ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.