Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 470 754 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 707,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02011261 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослав Швалюк |
| Телефон: | +380958795222 |
| E-mail: | pharm_zt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, вулиця Чуднівська, будинок 99 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації; − для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, — згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією та/або документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги), — згідно з Додатком 1 до тендерної документації; − інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); − у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання — згідно з Додатком 1 до тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник у скандалі Тендерної пропозиції повинен надати: 1.3.1. Довідка, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного договору) (за нижченаведеною формою) Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (найменування/ПІБ учасника) , на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі: послуги з поточного ремонту покрівлі Житомирського базового фармацевтичного фахового коледжу Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 99, код за ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи , а саме: № з/п Повна назва замо-вника Номер та дата укладення догово-ру Предмет дого-вору Сума дого-вору Дата повного викона-ння Учасни-ком зобов’я-зань по дого-вору Конта-ктні теле-фони замо-вника 1 2 3 4 5 6 7 _________________________________________________ (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника) 1.3.2. Копія виконаного договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то вони мають бути також надані учасником. 1.3.3. Документи, що підтверджують виконання договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору - акти виконаних робіт (надання послуг). На виконання вимог визначених підпунктами 1.3.1., 1.3.2. пункту 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасником ФОП "Булак Валерій Валентинович" (ЄДРПОУ 2587102298) було подано документи (файли під назвою): Довідка про аналогічгі договори.pdf., Аналогічний договір покрівельні роботи.pdf У документі в Довідка про аналогічгі договори.pdf., за вих. № 17 від 28.03.2025 р. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ вказано Договір № 430 від 06.12.2023р., у файлі під назвою Аналогічний договір покрівельні роботи.pdf міститься Договір № 430 від 06.12.2023р. з додатками, проте предмет договору № 430 від 06.12.2023р не відповідає вимогами предмету закупівлі, оскільки за вимогами тендерної закупівлі – аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації, а саме: послуги з поточного ремонту покрівлі Житомирського базового фармацевтичного фахового коледжу Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 99, код за ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Проте предмет аналогічного договору № 430 від 06.12.2023р наданий Учасником – Послуги з поточного ремонту покрівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР за адресою: м. Житомир, майдан Польовий, 2 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Вищевказане підтверджує невідповідність інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання вимоги визначеної у підпункті 1.3.3. - Документи, що підтверджують виконання договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору - акти виконаних робіт (надання послуг), пункту 1.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасником ФОП "Булак Валерій Валентинович" (ЄДРПОУ 2587102298) не було подано жодного документу. Вищевказане підтверджує невідповідність інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Нову довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі із врахуванням встановлених вище невідповідностей. 2. Нову копію виконаного договору, зазначеного в новій довідці про досвід виконання аналогічного договору. Якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то вони мають бути також надані учасником. 3. Документи, що підтверджують виконання договору, зазначеного в новій довідці про досвід виконання аналогічного договору - акти виконаних робіт (надання послуг).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.